Thumbnail
Τι αναφέρει ο εισαγγελέας

«Δεν βρέθηκαν ίχνη ναρκωτικών, ούτε τοξικών προϊόντων, κανένα ίχνος φαρμάκων, κανένα ίχνος αλκοόλ», ανέφερε ο Κριστιάν ντε Ροκινί, ο εισαγγελέας που έχει αναλάβει την υπόθεση της αυτοκτονίας του διάσημου σεφ Άντονι Μπουρντέν, μιλώντας στο πρακτορείο Reuters. 

Ο Μπουρντέν έβαλε τέλος στη ζωή του πριν λίγες ημέρες σε ξενοδοχείο στη Γαλλία, σε ηλικία 61 ετών. Στο παρελθόν είχε μιλήσει ανοιχτά για την εξάρτησή του από την ηρωίνη σε νεαρή ηλικία.

Ο Μπουρντέν αυτοκτόνησε ενώ βρισκόταν στη Γαλλία και εργαζόταν για ένα νέο επεισόδιο της βραβευμένης σειράς του στο CNN.

Μιλώντας στο Associated Press, ο εισαγγελέας αποκάλυψε πως ο διάσημος Αμερικανός βρέθηκε απαγχονισμένος στο μπάνιο του δωματίου του, έχοντας βάλει τέλος στη ζωή του με τη ρόμπα απ' το μπουρνούζι του.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

tsai
Καίει το πράσινο τσάι το λίπος; Τι απαντά διατροφολόγος
Το πράσινο τσάι προβάλλεται συχνά ως ένα φυσικό «λιποδιαλυτικό» ρόφημα, ικανό να επιταχύνει την απώλεια βάρους. Πόσο βάσιμη είναι, όμως, αυτή η...
Καίει το πράσινο τσάι το λίπος; Τι απαντά διατροφολόγος
χταποδι
Ποιά είναι η κοινή εξελικτική καταγωγή ανθρώπων και χταποδιών: Ένας δεσμός 518 εκατομμυρίων ετών
Μια νέα επιστημονική μελέτη φωτίζει μια απροσδόκητη αλλά συναρπαστική εξελικτική συγγένεια ανάμεσα στους ανθρώπους και τα χταπόδια, εντοπίζοντας έναν...
Ποιά είναι η κοινή εξελικτική καταγωγή ανθρώπων και χταποδιών: Ένας δεσμός 518 εκατομμυρίων ετών
autokinita
Αυτοκινητοβιομηχανία: 3.000 ευρώ ανά όχημα στη Γερμανία – 520 στην Κίνα
Την ώρα που η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ανεβάζει το κόστος παραγωγής, οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναζητούν λύσεις: και αυτές δεν βρίσκονται...
Αυτοκινητοβιομηχανία: 3.000 ευρώ ανά όχημα στη Γερμανία – 520 στην Κίνα