Thumbnail
Το ένα μετά το άλλο καταρρίπτει τα αρνητικά ρεκόρ η ανεργία στη χώρα μας καθώς ανήλθε στο 26%  το τέταρτο τρίμηνο του 2012, από 24,8% που ήταν το τρίτο τρίμηνο, όπως ανακοινώθηκε από την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ).

 

Το ένα μετά το άλλο καταρρίπτει τα αρνητικά ρεκόρ η ανεργία στη χώρα μας καθώς ανήλθε στο 26%  το τέταρτο τρίμηνο του 2012, από 24,8% που ήταν το τρίτο τρίμηνο, όπως ανακοινώθηκε από την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ).
 
Ο αριθμός των ανέργων αυξήθηκε κατά 5,2% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και κατά 26,3% σε σχέση με το τέταρτο τρίμηνο του 2011 και ανήλθε σε 1.295.535.
 
Η απασχόληση, μειώθηκε κατά 1,5% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και κατά 6,4% σε σχέση με το τέταρτο τρίμηνο του 2011, με τον αριθμό των απασχολούμενων να διαμορφώνεται σε 3.681.926 άτομα.
 
Το υψηλότερο ποσοστό ανεργίας παρατηρείται στους νέους ηλικίας 15-24 ετών (57,8%), το οποίο στις νέες γυναίκες φθάνει στο 65,0%.
 
Από τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ προκύπτει, εξάλλου, ότι το ποσοστό ανεργίας των γυναικών (29,7%) είναι σημαντικά υψηλότερο από των ανδρών (23,3%).
Σε επίπεδο Περιφέρειας τα μεγαλύτερα ποσοστά ανεργίας παρατηρούνται στη Δυτική Μακεδονία με 30,1% και στη Στερεά Ελλάδα με 28,6%. Στον αντίποδα, τα μικρότερα ποσοστά παρατηρούνται στο Νότιο Αιγαίο με 18,0% και στις Ιόνιους Νήσους με 17,2%.
 
Λαμβάνοντας υπόψη το επίπεδο εκπαίδευσης, το υψηλότερο ποσοστό ανεργίας παρατηρείται σε όσους δεν έχουν πάει καθόλου σχολείο (41,9%), ενώ ακολουθούν τα άτομα που έχουν απολυτήριο Τριτάξιας Μέσης Εκπαίδευσης (30,9%). Τα χαμηλότερα ποσοστά παρατηρούνται σε όσους έχουν διδακτορικό ή μεταπτυχιακό (14,3%) και στους πτυχιούχους της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (16,6%).
 
Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, από το σύνολο των ανέργων που αναζητούν μισθωτή απασχόληση, το 42,5% αναζητά αποκλειστικά πλήρη απασχόληση, ενώ το 47,9% αναζητά πλήρη αλλά στην ανάγκη είναι διατεθειμένο να εργαστεί και με μερική απασχόληση. Τέλος, το 9,6% αναζητά μερική απασχόληση ή δεν ενδιαφέρεται αν θα βρει μερική ή πλήρη απασχόληση. 
 
Το ποσοστό των «νέων ανέργων», δηλαδή των ανέργων που δεν έχουν εργαστεί ποτέ στο παρελθόν, ανέρχεται στο 24,0% του συνόλου των ανέργων, ενώ οι μακροχρόνια άνεργοι (αυτοί που αναζητούν από 12 μήνες και άνω εργασία, ανεξάρτητα αν είναι «νέοι» ή «παλαιοί» άνεργοι), αποτελούν αντίστοιχα το 65,3%.
 
Το ποσοστό ανεργίας των ατόμων με ξένη υπηκοότητα, είναι μεγαλύτερο από το αντίστοιχο των Ελλήνων υπηκόων (36,9% έναντι 25,0%). Επίσης, το 72,3% των ξένων υπηκόων είναι οικονομικά ενεργό, ποσοστό σημαντικά υψηλότερο από το αντίστοιχο των Ελλήνων το οποίο είναι 51,7%.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσοχή: Σαρώνει η νέα ηλεκτρονική απάτη με το όνομα της BOOKING – Πώς «ψαρεύουν» τα θύματα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 4/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τασσου
Μήνυση της εκπαιδευτικού που απήχθη βίαια από αστυνομικούς στις 25 Ιουνίου στην Αθήνα
Κατήγγειλε ότι απήχθη βίαια στις 25/6/2025 από άνδρες με πολιτικά, οι οποίοι αργότερα αποκάλυψαν την ιδιότητά τους ως αστυνομικοί
Μήνυση της εκπαιδευτικού που απήχθη βίαια από αστυνομικούς στις 25 Ιουνίου στην Αθήνα
voultepsi-vouli.jpg
Αντιδράσεις για τις δηλώσεις Βούλτεψη για τη Γάζα – «Μετράει πτώματα παιδιών» για να υποβαθμίσει τις αντιδράσεις στη γενοκτονία
Αντιδράσεις προκαλούν οι δηλώσεις της Σοφίας Βούλτεψη για τη Γάζα – «Μετράει πτώματα παιδιών» για να υποβαθμίσει τις αντιδράσεις στη γενοκτονία
Αντιδράσεις για τις δηλώσεις Βούλτεψη για τη Γάζα – «Μετράει πτώματα παιδιών» για να υποβαθμίσει τις αντιδράσεις στη γενοκτονία
μολύβια
Αντιδράσεις για την πιθανή μείωση των ωρών διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών στην Α' Λυκείου
Επιστολή της Εταιρείας Ελλήνων Φιλολόγων προς την Υπουργό Παιδείας κα Σοφία Ζαχαράκη
Αντιδράσεις για την πιθανή μείωση των ωρών διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών στην Α' Λυκείου