Thumbnail
Ο άτυχος άνδρας, ηλικίας 57 ετών, στην προσπάθεια να κοτσάρει το αυτοκίνητο στο τρακτέρ του, προκειμένου να το ξεκολλήσει από τις λάσπες, παρασύρθηκε από τα ορμητικά νερά

Τραγωδία σημειώθηκε στη Λήμνο από το πέρασμα της κακοκαιρίας BORA, αφού νεκρός εντοπίσθηκε ο κτηνοτρόφος που αγνοείτο και αναζητείτο τις τελευταίες ώρες από τις αρχές στην περιοχή του φράγματος του Κοντιά.

Στο σημείο επιχείρησαν 10 πυροσβέστες με 3 οχήματα, που εντόπισαν τον νεκρό κτηνοτρόφο, σύμφωνα με την Πυροσβεστική.

Ο άτυχος άνδρας, ηλικίας 57 ετών, στην προσπάθεια να κοτσάρει το αυτοκίνητο στο τρακτέρ του, προκειμένου να το ξεκολλήσει από τις λάσπες, παρασύρθηκε από τα ορμητικά νερά.

Στα 200 μέτρα απο το σημείο βρισκόταν η στάνη του. Όταν το ΙΧ του κόλλησε στη λάσπη, πήγε στη στάνη, πήρε το τρακτέρ του και δυστυχώς, παρασύρθηκε από τον χείμαρρο. Για την περιοχή είχε εκδοθεί μήνυμα από το «112» από τις 10:00, καθ’ υπόδειξη του Δημάρχου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia