πινακίδα
Ο λόγος που έχει προκαλέσει «χαμό»

Τον γύρο του διαδικτύου κάνει τις τελευταίες ώρες μία πινακίδα σε παραλία, η οποία με εφευρετικό τρόπο προσπαθεί να κατευθύνει τους πολίτες στο να παρκάρουν σωστά. Ο σκοπός της πινακίδες είναι ο χώρος να έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει περισσότερα αυτοκίνητα.

Ωστόσο, η πινακίδα που έχει τοποθετηθεί σε ελληνική παραλία, παρά την αμφιλεγόμενη χρηστικότητά της, προκαλεί γέλιο, αλλά και θαυμασμό για την εφευρετικότητα του δημιουργού της.

Η συγκεκριμένη πινακίδα είναι γραμμένη στα ελληνικά και τα αγγλικά και κάνει έκκληση στους οδηγούς να παρκάρουν σωστά, δηλαδή κοντά στην άκρη του δρόμου, λέγοντας χαρακτηριστικά «Παρακαλώ παρκάρετε σωστά άκρη-άκρη».

Ωστόσο, αυτό που κάνει την πινακίδα ξεκαρδιστική είναι η απόδοση του μηνύματος στα αγγλικά. Συγκεκριμένα το «παρκάρετε σωστά άκρη-άκρη» μεταφράστηκε σε «please park properly edge-edge».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pliroforiki
Διεθνής έρευνα ICILS στην Ελλάδα: Στο «μικροσκόπιο» οι γνώσεις και δεξιότητες μαθητών Γυμνασίου
Διεθνής Ερευνα ICILS 2028 για τον Εγγραμματισμό στην Πληροφορική και στους Υπολογιστές με συμμετοχή της Ελλάδας
Διεθνής έρευνα ICILS στην Ελλάδα: Στο «μικροσκόπιο» οι γνώσεις και δεξιότητες μαθητών Γυμνασίου
ΖΑΧΑΡΑΚΗ
Σοφία Ζαχαράκη: Παιδαγωγική προσέγγιση με διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες
«Με τους διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες, η μάθηση γίνεται σύγχρονη, γίνεται ζωντανή, γίνεται εμπειρία για όλες τις μαθήτριες και τους...
Σοφία Ζαχαράκη: Παιδαγωγική προσέγγιση με διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες
aristoteleio panepistimio thessalonikis
Συγκλονιστική Επιστολή φοιτητή με αυτισμό προς τον Πρύτανη του ΑΠΘ και τον Υφυπουργό Παιδείας
Αγώνας για συμπεριληπτική εκπαίδευση: Η φωνή ενός φοιτητή του ΑΠΘ με αυτισμό
Συγκλονιστική Επιστολή φοιτητή με αυτισμό προς τον Πρύτανη του ΑΠΘ και τον Υφυπουργό Παιδείας
daskala
Έντονες αντιδράσεις για την παραπομπή εγκύου νεοδιόριστης εκπαιδευτικού σε πειθαρχικό για την αξιολόγηση
Καταγγελία για παραπομπή σε πειθαρχικό κατά την άδεια κύησης
Έντονες αντιδράσεις για την παραπομπή εγκύου νεοδιόριστης εκπαιδευτικού σε πειθαρχικό για την αξιολόγηση