Thumbnail
Ο άλλος ανήλικος φέρεται να έσπρωξε τον 15χρονο σε ένα σημείο του δρόμου που ήταν κατηφορικό, με αποτέλεσμα το παιδί να χτυπήσει τόσο στο κεφάλι του, όσο και σε αλλά σημεία του σώματός του

Στο νοσοκομείο Παίδων νοσηλεύεται, έπειτα από τον τραυματισμό που είχε κατά την διάρκεια επίθεσης από άλλο ανήλικο ένας 15χρονος από την Λαμία.

Το περιστατικό σημειώθηκε το βράδυ της Κυριάκης (24/3) , περίπου στις 20.45 στην οδό Εκκλησιών στη Λαμία. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο 15χρονος είχε πάει σε μίνι μάρκετ που ήταν κοντά στο σπίτι του. Εκεί συνάντησε τον άλλον ανήλικο, ηλικίας περίπου 12-13 ετών, Ρομά, με τον οποίο είχε ένα φραστικό επεισόδιο.

Ο άλλος ανήλικος φέρεται να έσπρωξε τον 15χρονο σε ένα σημείο του δρόμου που ήταν κατηφορικό, με αποτέλεσμα το παιδί να χτυπήσει τόσο στο κεφάλι του, όσο και σε αλλά σημεία του σώματός του.

Στο σημείο κλήθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ με το οποίο ο 15χρονος διεκομίσθη αρχικά στο γενικό νοσοκομείο Λαμίας, ενώ ο 56χρονος πατέρας του, μετά από λίγες ώρες, υπέβαλλε μήνυση για επικίνδυνη σωματική βλάβη σε βάρος του ανηλίκου που φέρεται να έσπρωξε τον γιο του.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia