Σοκ στην Νίκαια: Συνελήφθη 89χρονος που παρενόχλησε μαθήτρια μέσα σε λεωφορείο
Ο ηλικιωμένος συνελήφθη και μεταφέρθηκε στο τοπικό ΑΤ, όπου σχηματίστηκε δικογραφία εις βάρος του για αποπλάνηση ανηλίκου.

Χειροπέδες σε 89χρονο πέρασαν εχτές το βράδυ αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ στη Νίκαια μετά από καταγγελία γυναίκας πως μέσα σε λεωφορείο θώπευε ανήλικη κοπέλα.

Όλα συνέβησαν εχθές λίγα λεπτά τις 9 όταν στο λεωφορείο της γραμμής μια γυναίκα βλέπει έναν ηλικιωμένο άνδρα να θωπεύει μια μικρή μαθήτρια. Συγκλονισμένη από την εικόνα καλεί από το κινητό της την αστυνομία και καταγγέλλει το συμβάν.

Μέσα σε πέντε λεπτά αστυνομικοί εντοπίζουν το λεωφορείο συλλαμβάνουν τον 89χρόνο, όμως το κοριτσάκι φεύγει και δεν έδωσε κατάθεση στις αρχές.

Ο ηλικιωμένος συνελήφθη και μεταφέρθηκε στο τοπικό ΑΤ, όπου σχηματίστηκε δικογραφία εις βάρος του για αποπλάνηση ανηλίκου και θα οδηγηθεί στην εισαγγελέα.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

προσχολική αγωγή
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση του νομοθετικού πλαισίου και των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στα πλαίσια...
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
plimmyrise_nipiagogeio
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του Υπ. Παιδείας
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο