Thumbnail
Καταιγίδα ξέσπασε ξαφνικά στη Νέα Πλάγια, Χαλκιδικής και προκάλεσε ανεμοστρόβιλο – 4 τραυματίες

Τέσσερις άνθρωποι τραυματίστηκαν από τον ανεμοστρόβιλο που έπληξε μέσα σε λίγα λεπτά τη Νέα Πλάγια στη Χαλκιδική, ο οποίος δημιουργήθηκε μετά την καταιγίδα που ξέσπασε ξαφνικά στην περιοχή.

Σύμφωνα με το ThessToday.gr, η καταιγίδα ξέσπασε λίγο πριν τις 11:00 το πρωί της Κυριακής στη Χαλκιδική και τραυματίστηκαν 4 άνθρωποι εξαιτίας των δυνατών ανέμων. Ωστόσο, δεν είναι γνωστές οι συνθήκες υπό τις οποίες τραυματίστηκαν.

Μάλιστα, ο ένας από τους τραυματίες χρειάστηκε να μεταφερθεί στο νοσοκομείο επειδή είχε κάταγμα ενώ οι άλλοι 3 υπέστησαν ελαφριές κακώσεις. 

Ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ έσπευσαν να προσφέρουν τις πρώτες βοήθειες στους τραυματίες, καθώς έγιναν κλήσεις με διαφορά λίγων δευτερολέπτων.

Από την ξαφνική καταιγίδα στη Χαλκιδική προκλήθηκαν και ζημιές σε beach bar, σύμφωνα με το ThessToday.gr.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Υπουργείο Παιδείας
Υπ. Παιδείας: Νέες προσλήψεις 380 αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Προσλήψεις 380 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση ως προσωρινών...
Υπ. Παιδείας: Νέες προσλήψεις 380 αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Κνωσός
ΕΠΑΛ Μυκόνου: Μαθητές δημιούργησαν ψηφιακό ξεναγό αρχαιολογικών χώρων
Η εφαρμογή SphinxTrails, εμπνευσμένη από τον θρυλικό γρίφο της Σφίγγας, ενώνει την πολιτιστική κληρονομιά με τις νέες τεχνολογίες
ΕΠΑΛ Μυκόνου: Μαθητές δημιούργησαν ψηφιακό ξεναγό αρχαιολογικών χώρων