Τέμπη
Stringer/SOOC
Τι αναμένεται να ισχυριστεί ο σταθμάρχης που σχόλασε νωρίτερα

Aπολογείται σήμερα για το σιδηδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη ο έτερος σταθμάρχης της Λάρισας, ο οποίος είχε βάρδια το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου. 

Πρόκειται για τον άνθρωπο ο οποίος δούλευε το μοιραίο απόγευμα της 28ης Φεβρουαρίου και έφυγε νωρίτερα από τις 23:00 που έληγε η βάρδιά του. Είναι μόνιμος υπάλληλος του ΟΣΕ, εμπειρότερος και παλαιότερος τη τάξει από την ήδη προφυλακιστέο σταθμάρχη Λάρισας.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, ο σταθμάρχης αναμένεται να ισχυριστεί πως παρότι έφυγε νωρίτερα, δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί ό,τι έγινε, καθώς το τρένο έφτασε στον σταθμό της Λάρισας λίγα λεπτά μετά τις 23:00, γύρω στις 23:02.

Την Πέμπτη απολογείται ο επιθεωρητής του ΟΣΕ

Στις 30 Μαρτίου αναμένεται να απολογηθεί με 80σελιδο υπόμνημα, σύμφωνα με πληροφορίες, ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, ο οποίος ήταν υπεύθυνος και για τις βάρδιες και για το ποιος ήταν σε ποιο σταθμό και πόσες ώρες εργαζόταν και τι καθήκοντα είχε. Ο ίδιος έχει υποστηρίξει ότι σύμφωνα με το βαρδιολόγιο που είχε συνταχθεί έπρεπε έως τις 11 το βράδυ να βρίσκονται και οι δυο απογευματινοί σταθμάρχες σε υπηρεσία.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, αρνείται τις κατηγορίες που του αποδίδονται, ενώ σε ό,τι έχει να κάνει με την αναρρωτική άδεια που πήρε την επόμενη μέρα του δυστυχήματος, σύμφωνα με τον δικηγόρο του, δεν έχει καμία σχέση με την αποδιδόμενη κατηγορία, καθώς έγινε μεταγενέστερα και αφού έχει δώσει τρεις καταθέσεις ως μάρτυρας στην τροχαία Λάρισας και αυτοβούλως στην ανακρίτρια Πλημμελειοδικών.

Υπενθυμίζεται ότι όλοι τους κατηγορούνται για διατάραξη των συγκοινωνιών σε βαθμό κακουργήματος, για ανθρωποκτονίες και σωματικές βλάβες από αμέλεια κατά συρροή.

Τι κατέθεσε ο συμβασιούχος σταθμάρχης

Χθες ο συμβασιούχος σταθμάρχης, μετά την απολογία του αφέθηκε ελεύθερος με εγγύηση και με τους περιοριστικούς όρους εμφάνισης σε αστυνομικό τμήμα δύο φορές το μήνα και της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα. Ο 33χρονος κατηγορούμενος μετά την τραγωδία στα Τέμπη, ισχυρίστηκε, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ πως: «Ήμουν ενισχυτικός, δεν είχα την ευθύνη και τον πρώτο ρόλο στη διακίνηση των αμαξοστοιχιών».

Ο κατηγορούμενος συμβασιούχος σταθμάρχης επέμεινε στο ότι το ωράριό του ήταν 8ωρο, κάτι που ίσχυε έπειτα από προφορική συμφωνία με τον προϊστάμενό του, καθώς βάσει σύμβασης δεν μπορούσε να πληρωθεί υπερωρίες και ότι η βάρδιά του έληγε στις 10 το βράδυ. Μάλιστα ανέφερε ότι, αν ήξερε πως χρειαζόταν να μείνει παραπάνω, θα το έκανε.

Νωρίτερα, στον ειδικό εφέτη ανακριτή κατέθεσαν και άλλοι δύο συμβασιούχοι σταθμάρχες, που άρχισαν να εργάζονται από την 1η Φεβρουαρίου, προκειμένου να εξηγήσουν από την πλευρά τους πώς γινόταν στην πράξη η οργάνωση των βαρδιών.

Και ειδικότερα

  • Ποια ήταν τα ωράριά τους
  • Ποιες ήταν οι βάρδιες τους
  • Σε ποιους σταθμούς εργάστηκαν πλην αυτόν της Λάρισας
  • Ποια ήταν τα ακριβή καθήκοντά τους

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανεπιστημια
Πιερρακάκης: Το σχέδιο για τα ψηφιακά πτυχία - Θυρίδες gov.gr και «ψηφιακός γκισές»
Με ηλεκτρονική αίτηση μέσω του ptyxia.gov.gr και χρήση των προσωπικών κωδικών πρόσβασης στο Taxisnet και τον ΑΜΚΑ, φοιτητές, απόφοιτοι αλλά και...
Πιερρακάκης: Το σχέδιο για τα ψηφιακά πτυχία - Θυρίδες gov.gr και «ψηφιακός γκισές»