Συμμορία είχαν φτιάξει μαθητές σε σχολείο στην Καβάλα, οι οποίοι απειλούσαν συμμαθήτριές τους και τις λήστευαν.
Σύμφωνα με το proininews.gr, οι μαθητές απειλούσαν τις κοπέλες προκειμένου να τους δώσουν λεφτά, μέχρι που ζήτησαν 2.000 ευρώ.
Στη συνέχεια, οι μαθήτριες ενημέρωσαν τους γονείς τους και τη διεύθυνση του σχολείου.
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, το σχολείο προχώρησε σε αποφάσεις τιμωρίας κάποιων εκ των εμπλεκόμενων μαθητών.