metro
Alexandros Michailidis / SOOC
Χωρίς Μετρό, Ηλεκτρικό και Τραμ σήμερα η Αθήνα - 24ωρη απεργία

Χωρίς μετρό, ηλεκτρικό και τραμ σήμερα η Αθήνα (18.11.2021), καθώς οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς αποφάσισαν να κάνουν 24ωρη απεργία.

Εκτός από την απεργία σε μετρό, ΗΣΑΠ και τραμ, σήμερα θα υπάρξουν κινητοποιήσεις και σε λεωφορεία και τρόλεϊ. Οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία θα κάνουν στάση εργασίας από την έναρξη της βάρδιας έως τις 09:00 και από τις 21:00 έως τη λήξη του ωραρίου τους, ενώ τα τρόλεϊ θα τραβήξουν χειρόφρενο από τις 13:00 έως τις 15:00.

Λόγω της απεργίας σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ έχει αποφασιστεί σήμερα να μην ισχύσει ο δακτύλιος στην Αθήνα.

Η 24ωρη απεργία στα γίνεται ως ένδειξη διαμαρτυρίας για το δυστύχημα στον ΗΣΑΠ την περασμένη Τρίτη, όπου έχασε τη ζωή του ένας 41χρονος εργοδηγός.

Οι εργαζόμενοι στις Σταθερές Συγκοινωνίες ζητούν τη λήψη μέτρων ασφάλειας, ενώ θέτουν πέντε κρίσιμα ερωτήματα στη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ για το δυστύχημα.

Η ανακοίνωση των εργαζομένων

Η ανακοίνωση των σωματείων εργαζομένων στη ΣΤΑΣΥ αναφέρει:

«Το τραγικό δυστύχημα, που στοίχισε την ζωή στον συνάδελφό μας Πέτρο Γιάμαλη και [οδήγησε] έναν ακόμα εργαζόμενο να χαροπαλεύει, ήρθε να προστεθεί σε μια σειρά ατυχήματα, που σημειώνονται σε εργασιακούς χώρους, με εργαζόμενους να θυσιάζονται στο βωμό του κέρδους ανεξέλεγκτων ιδιωτικών συμφερόντων.

Προ ημερών είχε χάσει τη ζωή του ένας εργαζόμενους στις προβλήτες της Cosco, άλλοι τραυματίστηκαν στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος και αυτή την φορά ο θάνατος “χτύπησε” στη Γραμμή 1 της ΣΤΑ.ΣΥ, με θύμα τον 41χρονο Πέτρο και άλλους τρεις τραυματίες.

Οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑΣΥ δεν θα δεχτούν άλλη θυσία στο χώρο εργασίας τους. Πραγματοποιούμε την Πέμπτη 18/11/21 24ωρη απεργία για να αποχαιρετήσουμε τον συνάδελφό μας και απαιτούμε να χυθεί άπλετο φως στις αιτίες του δυστυχήματος και να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι.

Παράλληλα, καλούμε, για μια ακόμα φορά, τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να δώσει απαντήσεις στα κρίσιμα ερωτήματα:

Ελέγχθηκε το ιδιωτικό μηχάνημα λείανσης των γραμμών πριν χρησιμοποιηθεί στο δίκτυό μας; Και αν ναι, από ποιον φορέα;

Εξετάστηκε εάν έχει γίνει η απαιτούμενη συντήρησή του, πότε και από ποιον;

Η εργολαβική εταιρεία, που έχει αναλάβει το έργο, τηρούσε τα μέτρα ασφαλείας;

Είναι αλήθεια ότι είχε σημειωθεί ξανά βλάβη στο ίδιο μηχάνημα; Εάν ναι πότε και από ποιον ελέγχθηκε η αποκατάστασή της;

Ποια είναι η διαδικασία που προβλέπει τη συνοδεία εργαζόμενων της ΣΤΑΣΥ σε μηχανοκίνητες εργασίες αναδόχων;

Όλα τα παραπάνω αναδεικνύουν περίτρανα τις ιδιαιτέρες ακραίες συνθήκες σιδηροδρομικής φύσης που εκτελούν οι εργαζόμενοι στις Σταθερές Συγκοινωνίες. Η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ δεν μπορεί να παραμένει αμέτοχη. Οφείλει να δώσει απαντήσεις και να σταματήσει να βάζει, ανεξέλεγκτα, στο δίκτυο ιδιωτικά, εργολαβικά συμφέροντα, που στο βωμό του κέρδους αδιαφορούν για την ασφάλεια των εργαζόμενων».

Υπενθυμίζεται πως σε ανακοινώσεις τους, το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ και η Ένωση Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ ζητούν την άμεση απόδοση ευθυνών για το τραγικό δυστύχημα στη γραμμή 1 του μετρό και τη συντήρηση των υποδομών στους χώρους εργασίας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσοχή! Γεμίζουν τα νοσοκομεία με μαθητές με διαταραχές συμπεριφοράς και επιθετικότητας

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

pisa
Ποια σχολεία θα συμμετάσχουν στην πιλοτική εφαρμογή της Διεθνούς Έρευνας PISA (8  έως 26 Απριλίου 2024)
Οι επόμενες εξετάσεις της Διεθνούς Έρευνας PISA  θα πραγματοποιηθούν από 8  έως 26 Απριλίου 2024
Ποια σχολεία θα συμμετάσχουν στην πιλοτική εφαρμογή της Διεθνούς Έρευνας PISA (8  έως 26 Απριλίου 2024)