Άρση lockdown: Ποιοι χρειάζονται ακόμα βεβαίωση μετακίνησης;
George Vitsaras / SOOC
Ο Άδωνις Γεωργιάδης θα εισηγηθεί την επαναφορά της μουσικής στην εστίαση από αυτό το Σάββατο 12 Ιουνίου - Πότε αλλάζει το ωράριο κυκλοφορίας

Την περαιτέρω χαλάρωση των περιοριστικών μέτρων που έχουν ληφθεί για τον περιορισμό της πανδημίας του κορονοϊού αναμένεται να εισηγηθεί αύριο στην επιτροπή των ειδικών, ο υπουργός Ανάπτυξης κι Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης. 

Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, ο κ. Γεωργιάδης θα εισηγηθεί την επαναφορά της μουσικής στην εστίαση από αυτό το Σάββατο 12 Ιουνίου, αλλά και την παράταση της κυκλοφορίας μέχρι τη 01.30 μετά τα μεσάνυχτα ή ακόμα και κατάργηση της.

Αν και είναι πιθανό τα δύο μέτρα να ισχύσουν από αυτό το Σάββατο, φαίνεται ότι οι αποφάσεις αυτές εξαρτώνται από την πορεία των κρουσμάτων, αλλά και τις τουριστικές ροές. 

Λίγο αργότερα και συγκεκριμένα μέσα στον Ιούλιο η επιτροπή αναμένεται να ανάψει το πράσινο φως για την αύξηση του ορίου ατόμων από τα 100 στα 200 για τις δεξιώσεις γάμων και βαφτίσεων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia