Να δοθούν άμεσα τα αναδρομικά στους συνταξιούχους με αναπηρία ζητά η ΕΣΑΜΕΑ
Ανακοίνωση της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία για τα αναδρομικά των συντάξεων

Να δοθούν άμεσα τα αναδρομικά στους συνταξιούχους που έχουν αναπηρία και να λάβουν έγκαιρα και εφάπαξ τα ποσά των αναδρομικών οι συνταξιούχοι που έχουν αναπηρία, ζητά με επιστολή της από τον πρωθυπουργό η ΕΣΑμεΑ, και να μην ενταχθούν σε καθεστώς χορήγησης δόσεων

Η λογική πίσω από αυτό το αίτημα είναι η ίδια με την οποία τα άτομα με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις προηγούνται στην απονομή των συνταξιοδοτικών παροχών: πρόκειται για άτομα συνήθως με επιβαρυμένη υγεία και με πολλά περισσότερα έξοδα, εξαιτίας των αναγκών που προκύπτουν από την κάλυψη του πρόσθετου κόστους λόγω της αναπηρίας τους.

Παράλληλα η ΕΣΑμεΑ επισημαίνει ότι πρέπει να δοθεί άμεσα λύση σχετικά με τις καθυστερήσεις στις συντάξεις των ατόμων με αναπηρία και για τα οφειλόμενα αναδρομικά σε ήδη συνταξιούχους από τον ΕΦΚΑ, οι οποίες είναι δυσβάσταχτες για τα άτομα με αναπηρία, χρόνιες παθήσεις και τις οικογένειές τους και τους δημιουργούν πρόσθετα προβλήματα.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia