Νέα Υόρκη: Συγκλονίζουν τα βίντεο από την κατάρρευση κτηρίου με 8 νεκρούς

Κοινωνία 0

Αναλυτικές οδηγίες για την αύξηση του κατώτατου μισθού

αναδρομικά
Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Υπουργείο Εργασίας

Την εγκύκλιο με τις οδηγίες για την εφαρμογή της αύξησης του κατώτατου μισθού και του κατώτατου ημερομισθίου για τους υπαλλήλους και τους εργατοτεχνίτες όλης της χώρας υπέγραψε η υπουργός Εργασίας, Έφη Αχτσιόγλου.

Υπενθυμίζεται, ότι από την 1η Φεβρουαρίου 2019 ο κατώτατος μισθός έχει αυξηθεί στα 650 ευρώ και το κατώτατο ημερομίσθιο στα 29,04 ευρώ και ισχύουν χωρίς ηλικιακή διάκριση. Ο κατώτατος μισθός προσαυξάνεται κατά 10% για κάθε διαμορφωμένη τριετία προϋπηρεσίας και έως τρεις τριετίες.

Έτη προϋπηρεσίας Βασικός μισθός Προσαύξηση προϋπηρεσίας Σύνολο

0-3 650,00 - 650,00

3-6 650,00 65,00 715,00

6-9 650,00 130,00 780,00

9 και άνω 650,00 195,00 845,00

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας, το κατώτατο ημερομίσθιο προσαυξάνεται κατά 5% για κάθε διαμορφωμένη τριετία προϋπηρεσίας και έως έξι τριετίες.

Έτη προϋπηρεσίας Βασικό ημερομίσθιο Προσαύξηση προϋπηρεσίας Σύνολο

0-3 29,04 - 29,04

3-6 29,04 1,45 30,49

6-9 29,04 2,90 31,94

9-12 29,04 4,36 33,40

12-15 29,04 5,81 34,85

15-18 29,04 7,26 36,30

18 και άνω 29,04 8,71 37,75

Οι εργοδότες υποχρεούνται να δηλώσουν τη μεταβολή αποδοχών, λόγω της αύξησης του κατώτατου μισθού, υποβάλλοντας στο πληροφοριακό σύστημα «ΕΡΓΑΝΗ» έως τις 28 Φεβρουαρίου 2019 το έντυπο Ε4 (πίνακας προσωπικού), συμπληρωμένο μόνο με τα στοιχεία της μεταβολής των αποδοχών.

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Το βίντεο του alfavita με 700.000 προβολές για σχολείο της Κυψέλης! Πώς θα στείλετε την δικιά σας σχολική ιστορία

Νέος Συναγερμός σε σχολείο της Αττικής για πιθανή διαρροή αερίου 

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

κοινωνία