Thumbnail
Δείτε το βίντεο

Οι σερβιέτες ειναι ένα εμπορικό προϊόν που καταναλώνεται διευρυμένα στον Δυτικό κόσμο και ως εκ τούτου η διαφημιστική δαπάνη που "πέφτει" για την προώθηση τους είναι μεγάλη. 

Οι διαφημίσεις σερβιέτας έως τώρα απεικονίζουντο κόκκινο αίμα της γυναικείας περιόδο με ένα μπλε υγρό που υποτίθεται ότι είναι το αίμα! Η απεικόνιση αυτη έχει τις ρίζες της στο πρότυπο πως το αίμα της γυναικείας περίοδου είναι κάτι "βρώμικο", απόκρυφο. Με την σειρά της αυτη διαφήμιζει δημιορυργει τα αντίστοιχα στερεότυπα "ντροπής" για το γυναικείο σώμα.

Για πρώτη φορά

Μια διαφήμιση πριν λίγες ημέρες για σερβιέτα απεικονίζει για πρώτη φορά το αίμα με ένα κόκκινο υγρό που πέφτει πάνω σε μία σερβιέτα ενώ λίγο μετά εμφανίζεται το κόκκινο υγρό να τρέχει στο πόδι μιας γυναίκας την ώρα που κάνει μπάνιο

Στόχος της καμπάνιας Blood Normal είναι να απεικονίσει ρεαλιστικά τι συμβαίνει στις γυναίκες κατά τη διάρκεια της έμμηνου ρήσης, αντί να υιοθετήσει το μπλε υγρό που χρησιμοποιείται κατά κόρον στις διαφημίσεις αυτές. 

Το γεγονός αποτελεί προοδευτική κίνηση στις διαφημίσεις προσωπικής υγιεινής, την ώρα που, σύμφωνα με έρευνα, το 61% των γυναικών θεωρούν την πλειοψηφία αυτών των διαφημίσεων μη ρεαλιστικές. 

Οπως επισημαίνει η Independent, για πρώτη φορά μια διαφήμιση 20 δευτερολέπτων δείχνει ένα κόκκινο υγρό που θα μπορούσε να είναι αληθινό αίμα να πέφτει πάνω σε μια σερβιέτα. Λίγο αργότερα, σε άλλη σκηνή, εμφανίζεται το κόκκινο υγρό να τρέχει από τον γοφό μιας γυναίκας την ώρα που κάνει μπάνιο. 

Σύμφωνα με την εταιρεία Bodyform, τις σερβιέτες της οποίας διαφημίζει η συγκεκριμένη καμπάνια, στόχος της καμπάνιας Blood Normal είναι να απεικονίσει ρεαλιστικά τι συμβαίνει στις γυναίκες κατά τη διάρκεια της έμμηνου ρήσης, αντί να υιοθετήσει το μπλε υγρό που χρησιμοποιείται κατά κόρον στις διαφημίσεις αυτές. 

Όταν, το 2017, υπάρχουν χώρες (όπως το Νεπάλ) που εξοστρακίζουν από την κοινότητά τους τα κορίτσια για το διάστημα που έχουν περίοδο επειδή θεωρούνται ακάθαρτα, θα περίμενε κανείς στις πιο προοδευτικές κοινωνίες τέτοια απολύτως φυσικά ζητήματα να έχουν πάψει να αποτελούν ταμπού προ πολλού.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο δίνει λόγο στις φοιτήτριες και στους φοιτητές του
ΑΠΘ: «AU S-Bar», το νέο εργαλείο που δίνει φωνή στους φοιτητές
Πρωτοβουλία των Πρυτανικών Αρχών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου για ένα μόνιμο, διαφανές «βαρόμετρο» που αποτυπώνει προσδοκίες, εμπειρίες και την...
ΑΠΘ: «AU S-Bar», το νέο εργαλείο που δίνει φωνή στους φοιτητές
Πανεπιστήμιο Πειραιά
Πανεπιστήμιο Πειραιώς: Με επιτυχία το συνέδριο «Τουρισμός Αξίας – Από τη Θεωρία στην Πράξη»
Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς αναδεικνύει τον Τουρισμό Αξίας ως κεντρικό στρατηγικό ζητούμενο για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού
Πανεπιστήμιο Πειραιώς: Με επιτυχία το συνέδριο «Τουρισμός Αξίας – Από τη Θεωρία στην Πράξη»