Τεχνολογία

Την ώρα που όλο και περισσότερες εταιρείες ρίχνουν τα χρήματά τους στις mobile διαφημίσεις, το Facebook συνεχίζει να ξεχωρίζει.

Σύμφωνα με έκθεση αναλυτών της Morgan Stanley, το Facebook είναι η εταιρεία που προσέλκυσε το ένα τρίτο του συνόλου της αύξησης των ψηφιακών διαφημίσεων στις ΗΠΑ εντός του πρώτου τριμήνου του 2015.

Πρόκειται για το πέμπτο συνεχόμενο οικονομικό τρίμηνο που το Facebook καταλαμβάνει τη σχετική πρωτιά και μάλιστα η αύξηση των εσόδων της εταιρείας από τις ψηφιακές διαφημίσεις επιταχύνεται, την ώρα που η συνολική αύξηση την αγορά επιβραδύνεται.

«Το Facebook – με τις χαμηλές ακόμη τιμές του και την ακριβή στόχευση καταναλωτικού κοινού που παρέχει στους διαφημιστές – ηγείται της αγοράς διαφημίσεων σε κινητά», αναφέρουν οι αναλυτές της Morgan Stanley σε σημείωμα σχετικά με τις διαφημίσεις του πρώτου τριμήνου.

Η Google εξακολουθεί να παραπαίει. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Morgan Stanley, το Facebook βρίσκεται σε τροχιά προσπέρασης της Google στις mobile διαφημίσεις και όπως δείχνει και ο παρακάτω πίνακας, οι διαφημιστές αρχίζουν να στρέφονται πρώτα στο Facebook.

Την ανάπτυξη των online διαφημίσεων οδηγούν οι mobile διαφημίσεις και τα βίντεο. Το Facebook συγκεντρώνει περίπου τρεις φορές υψηλότερα έσοδα από τη Google σε αυτές τις κατηγορίες.

ΠΗΓΗ: Πώς το Facebook συνέτριψε την Google - fortunegreece.com

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber