Thumbnail
Με αφορμή ερωτήματά σας , σχετικά με τις μετατάξεις  εκπαιδευτικών των κλάδων Γαλλικής  Γλώσσας, Γερμανικής Γλώσσας,  Καλλιτεχνικών Μαθημάτων,  Πληροφορικής,  Δραματικής τέχνης και Θεατρικών Σπουδών

Μπράτης Δημήτρης                                                                                  Αθήνα, 28 Νοεμβρίου 2012

Αιρετός του ΚΥΣΠΕ          

[email protected]                             

http://www.mpratis.gr                            

τηλ. 6974750402 – 2103312790

2103442884               

fax: 2103246893               

 

 

Μετατάξεις εκπαιδευτικών από τη Β/θμια στην Α/θμια Εκπαίδευση

 

Συναδέλφισσες , συνάδελφοι

Με αφορμή ερωτήματά σας , σχετικά με τις μετατάξεις  εκπαιδευτικών των κλάδων Γαλλικής  Γλώσσας, Γερμανικής Γλώσσας,  Καλλιτεχνικών Μαθημάτων,  Πληροφορικής,  Δραματικής τέχνης και Θεατρικών Σπουδών από τη Β/θμια εκπαίδευση στην Α/θμια και έπειτα από την με αριθμ. 147801/Δ1/23-11-2012 Υπουργική Απόφαση επαναπροσδιορισμού των περιοχών μετάθεσης ,σας ενημερώνω ότι  τα αρμόδια Περιφερειακά Συμβούλια της Π.Ε.  πρόκειται να προβούν  στην κατανομή των σχολικών μονάδων της Α/θμιας εκπαίδευσης σε ομάδες σχολείων και τον καθορισμό των όμορων ομάδων.

Υπενθυμίζω ότι οι μετατάξεις αυτές  (500 συνολικά) εκκρεμούν από την περσινή χρονιά , παρά τις σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις που είχαν εκδοθεί για αυτό .

Με το υπ'  αριθμ 148741/Δ1/26-11-2012 έγγραφο του υφυπουργού Παιδείας ζητείται να ολοκληρωθεί η όλη διαδικασία μέχρι τις 7-12-2012 και να αποσταλούν στο Υπ. Παιδείας οι σχετικές αποφάσεις, προκειμένου να γίνουν οι περαιτέρω διαδικαστικές ενέργειες για τις μετατάξεις. Φυσικά, για να πραγματοποιηθούν οι μετατάξεις θα πρέπει πρώτα να καθορισθούν τα κριτήρια.

Η κατανομή των σχολικών μονάδων σε ομάδες σχολείων πραγματοποιείται σύμφωνα με τις διατάξεις άρθρου 5 παρ. 2 του Π.Δ. 50/1996, όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 5 του Π.Δ. 100/97, όπου αναφέρονται τα ακόλουθα:

«Οι σχολικές μονάδες κάθε περιοχής μετάθεσης κατανέμονται σε ομάδες σχολείων από τα αρμόδια περιφερειακά συμβούλια με βάση τη γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων, την τυχόν συστέγαση, τις συγκοινωνιακές συνθήκες, τις μονάδες συνθηκών διαβίωσης και κάθε άλλο χρήσιμο κατά την άποψή τους στοιχείο που δικαιολογεί την ένταξη του σχολείου στην ίδια ομάδα. Τα ίδια συμβούλια στη συνέχεια καθορίζουν τις όμορες ομάδες σχολείων με βάση τις ίδιες συνθήκες λειτουργίας των σχολείων. Οι ομάδες σχολείων και ο χαρακτηρισμός αυτών ως όμορων μπορεί να επαναπροσδιορίζονται από τα περιφερειακά συμβούλια στην αρχή του σχολικού έτους οσάκις απαιτείται ιδίως λόγω αλλαγής των δεδομένων τα οποία ελήφθησαν υπόψη κατά τον αρχικό προσδιορισμό του».

 

Δημήτρης Μπράτης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΖΟΥΓΑΝΕΛΗ
Η οικογένεια της 30χρονης νηπιαγωγού Εύας Ζουγανέλη δωρίζει τα όργανά της – Η ζωή που συνεχίζεται μέσα από την απώλεια
«Η Εύα χάρισε ζωή σε άλλους ανθρώπους με τη δωρεά οργάνων. Άλλωστε, είναι κάτι που ταίριαζε και στον χαρακτήρα της, ήταν πάντα δοτική και γεμάτη...
Η οικογένεια της 30χρονης νηπιαγωγού Εύας Ζουγανέλη δωρίζει τα όργανά της – Η ζωή που συνεχίζεται μέσα από την απώλεια
lexika
«Κατ’ αρχάς» ή «κατ’ αρχήν»; Ποια είναι η σωστή χρήση;
Οι δύο φράσεις έχουν ρίζες στην καθαρεύουσα και στην αρχαία γλώσσα, όπου η λέξη «ἀρχή» σήμαινε και «ξεκίνημα» αλλά και «αρχή, θεμελιώδης κανόνας»....
«Κατ’ αρχάς» ή «κατ’ αρχήν»; Ποια είναι η σωστή χρήση;