Επαναλειτουργούν σήμερα και οι βρεφονηπιακοί σταθμοί ΟΑΕΔ
Κραυγή αγωνίας από τους γονείς των μαθητών

Ο Δήμος Λυκόβρυσης -  Πεύκης αδιαφορεί για το γεγονός ότι είναι διθέσιο το 1ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο Λυκόβρυσης και το μετέφερε ως μονοθέσιο στις νέες εγκαταστάσεις του, όπως καταγγέλλουν οι γονείς των μαθητών.

«Πώς θα μεταφερθούν τα μισά παιδιά στο νέο σχολείο; Τα υπόλοιπα θα παραμείνουν σε έναν ακατάλληλο χώρο; Οι νηπιαγωγοί θα τρέχουν από το ένα σχολείο στο άλλο; Για μια φορά απαντήστε μας υπεύθυνα» λένε οι γονείς.

«Ο Δήμος Λυκόβρυσης από το 2014 σφυρίζει αδιάφορα στις εκκλήσεις εκπαιδευτικών και γονέων για μεταφορά του Πειραματικού Νηπιαγωγείου, αφήνοντας ένα σχολείο έρμαιο, χωρίς καν πιστοποιητικό καταλληλότητας» τονίζουν οι γονείς των μαθητών του 1ου Πειραματικού Νηπιαγωγείου Λυκόβρυσης

«Δέκα χρόνια αναπάντητα email, αμέτρητα τηλεφωνήματα, λάθος αποφάσεις  ΔΣ, τεράστια αγωνία για τους εκπαιδευτικούς που εργάζονται με Νήπια σε έναν τόσο επικίνδυνο χώρο και κανένα ενδιαφέρον. Κανείς δεν εξηγεί σε κανέναν γιατί τόση μυστικοπάθεια και τόσος εμπαιγμός» επισημαίνουν

«Αυτά είναι τελικά τα Πειραματικά σχολεία που διατυμπανίζει το Υπουργείο Παιδείας;» διερωτούνται οι γονείς.

Η ανακοίνωση των γονέων του 1ου Πειραματικού σχολείου Λυκόβρυσης

"ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ ΤΑ ΝΗΠΙΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ "

Ο Δήμος Λυκόβρυσης από το 2014 σφυρίζει αδιάφορα στις εκκλήσεις εκπαιδευτικών και γονέων για μεταφορά του Πειραματικού Νηπιαγωγείου, αφήνοντας ένα σχολείο έρμαιο, χωρίς καν πιστοποιητικό καταλληλότητας.

Το 1ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο Λυκόβρυσης στεγάστηκε προσωρινά πριν από δέκα χρόνια, σε έναν μισθωμένο χώρο, χώρις προαύλιο και κατάλληλες αίθουσες. Καταγράφηκε από το Δήμο Λυκόβρυσης - Πεύκης ως μονοθέσιο, ενώ βάσει ΦΕΚ είναι διθέσιο και από τότε μέχρι σήμερα, εκπαιδευτικοί και γονείς, βιώνουν το θέατρο του παραλόγου. Ένα θεατρικό με θεατές τα νήπια, τα οποία καθημερινά κάνουν μάθημα, παιχνίδι και σίτηση, σε έναν χώρο ακατάλληλο. 

Παράλληλα, ολοκληρώνεται η κατασκευή νέου σχολείου στο Ηλιακό Χωριό. Ο Δήμος Λυκόβρυσης -  Πεύκης, ανακοινώνει το καλοκαίρι που μας πέρασε περιχαρής στα ΜΜΕ τη μεταφορά του μονοθέσιου Πειραματικού Νηπιαγωγείου στις νέες εγκαταστάσεις, αδιαφορώντας για το γεγονός ότι είναι διθέσιο. 

Δέκα χρόνια αναπάντητα email, αμέτρητα τηλεφωνήματα, λάθος αποφάσεις  ΔΣ, τεράστια αγωνία για τους εκπαιδευτικούς που εργάζονται με Νήπια σε έναν τόσο επικίνδυνο χώρο και κανένα ενδιαφέρον. Κανείς δεν εξηγεί σε κανέναν γιατί τόση μυστικοπάθεια και τόσος εμπαιγμός. Αυτά είναι τελικά τα Πειραματικά σχολεία που διατυμπανίζει το Υπουργείο Παιδείας; Καλούμε τον Δήμο Λυκόβρυσης Πεύκης να αναλάβει την ευθύνη του και για μια φορά να δώσει σε γονείς και εκπαιδευτικούς μια απάντηση. Πώς θα μεταφερθούν τα μισά παιδιά στο νέο σχολείο; Τα υπόλοιπα θα παραμείνουν σε έναν ακατάλληλο χώρο; Οι νηπιαγωγοί θα τρέχουν από το ένα σχολείο στο άλλο; Για μια φορά απαντήστε μας υπεύθυνα. 

Οι γονείς του 1ου Πειραματικού σχολείου Λυκόβρυσης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

προσχολική αγωγή
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση του νομοθετικού πλαισίου και των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στα πλαίσια...
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
plimmyrise_nipiagogeio
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του Υπ. Παιδείας
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο