Ένα χρόνο μετά την προηγούμενη επίσκεψη της Λαϊκής Συσπείρωσης στο συγκεκριμένο σχολείο, τα προβλήματα και οι δυσκολίες στη λειτουργία του σχολείου παραμένουν και χρειάζεται να αυξηθεί η πίεση τόσο προς το Δήμο Αθηναίων όσο και προς την κυβέρνηση
Οι υποδομές του σχολικού κτιρίου δεν επαρκούν για να καλύψουν τις αυξημένες εκπαιδευτικές ανάγκες διαπίστωσαν οι δημοτικοί σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης έπειτα από την επίσκεψη τους στο 6ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο της Αθήνας. Κοινή διαπίστωση ήταν ακόμα ότι ένα χρόνο μετά την προηγούμενη επίσκεψη της Λαϊκής Συσπείρωσης στο συγκεκριμένο σχολείο, τα προβλήματα και οι δυσκολίες στη λειτουργία του σχολείου παραμένουν
 
Στο 6ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο της Αθήνας, που στεγάζεται στο χώρο του πρώην Βουστάσιου στην Κολοκυνθού, περιόδευσαν το πρωί της Δευτέρας 30 Νοέμβρη 2020 οι δημοτικοί σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης Νίκος Σοφιανός, μέλος του ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ και Χάρης Βουρδουμπάς και συζήτησαν με εκπαιδευτικούς και τη διευθύντρια του Σχολείου. 
 
Κοινή διαπίστωση ήταν ότι ένα χρόνο μετά την προηγούμενη επίσκεψη της Λαϊκής Συσπείρωσης στο συγκεκριμένο σχολείο, τα προβλήματα και οι δυσκολίες στη λειτουργία του σχολείου παραμένουν και χρειάζεται να αυξηθεί η πίεση τόσο προς το Δήμο Αθηναίων όσο και προς την κυβέρνηση, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι αυξημένες εκπαιδευτικές ανάγκες για αυτό το ευαίσθητο τμήμα του μαθητικού πληθυσμού, όσο και να μπορέσει το εκπαιδευτικό προσωπικό να ανταποκριθεί στον σημαντικό ρόλο που έχει.
 
Οι δημοτικοί σύμβουλοι, όπως δεσμεύτηκαν, ανέδειξαν τα προβλήματα στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Δευτέρας 30 Νοέμβρη 2020, ζητώντας από τη δημοτική αρχή να πάρει συγκεκριμένες πρωτοβουλίες.
 
Συγκεκριμένα, στο Σχολείο φοιτούν 47 μαθητές, αριθμός πολύ μεγαλύτερος από τη δυνατότητα που έχει το συγκεκριμένο σχολείο, που δεν ξεπερνάει τους 30 μαθητές. Λόγω της απουσίας των απαιτούμενων ειδικών δημοτικών σχολείων στο δήμο της Αθήνας, καλύπτει μία ευρεία περιοχή που εκτείνεται σε 3 γεωγραφικά διαμερίσματα, 3ο, 4ο και 5ο.
 
Σημαντικό πρόβλημα, που αφορά συνολικά τα σχολεία αλλά στα Ειδικά σχολεία αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία, λόγω της ανάγκης σταθερής επαφής και διαμόρφωσης δεσμών εκπαιδευτικών-μαθητών, είναι αυτό της μη ύπαρξης μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού. Συγκεκριμένα, στο δυναμικό του σχολείου υπάρχουν μόλις 5 μόνιμοι εκπαιδευτικοί και 25 αναπληρωτές.
 
Οι υποδομές του σχολικού κτιρίου δεν επαρκούν για να καλύψουν τις αυξημένες εκπαιδευτικές ανάγκες. Το διατηρητέο κτίριο είναι χωρισμένο εσωτερικά σε μικρότερες αίθουσες με νοβοπάν, προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι αυξημένες ανάγκες. Δεν υπάρχει ειδικά διαμορφωμένο προαύλιο, του οποίου μάλιστα το δάπεδο δεν είναι ειδικά διαμορφωμένο ώστε να μην είναι επικίνδυνο για τραυματισμούς. Δεν υπάρχουν χώροι για γυμναστική, ενώ το εργαστήριο Πληροφορικής στεγάζεται στο διάδρομο.
 
Ο Νίκος Σοφιανός τόνισε την ανάγκη να υπάρχει ειδικό Δημοτικό Σχολείο σε κάθε δημοτική κοινότητα, για να καλυφθούν οι ανάγκες αυτών των παιδιών, η αγωνία που έχουν οι γονείς και για να μην στοιβάζονται 47 παιδιά στο συγκεκριμένο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο.
 
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες: Πανωλεθρία στα Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών με "βροχή" κενών θέσεων

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber