Στη δικαιοσύνη προσφεύγει η ΟΙΕΛΕ για το Μειονοτικό Σχολείο Ξάνθης
«Υγειονομική βόμβα» και σχολείο όπου παραβιάζονται στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα χαρακτηρίζει το Μειονοτικό Σχολείο Ξάνθης η Ομοσπονδία των ιδιωτικών εκπαιδευτικών

«Υγειονομική βόμβα» εν μέσω πανδημίας χαρακτηρίζει το Μειονοτικό Σχολείο Ξάνθης η ΟΙΕΛΕ, σε επιστολή της προς πολιτική ηγεσία υπουργείου Παιδείας, ενώ τονίζει ότι παραβιάζονται στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα. Για το λόγο αυτό η Ομοσπονδία προσφεύγει στη δικαιοσύνη.

Συγκεκριμένα, στην επιστολή της η ΟΙΕΛΕ εκφράζει την αγανάκτησή της για την εγκληματική αδιαφορία της σχετικά με την χαοτική και ασύδοτη κατάσταση που επικρατεί στο Μειονοτικό Σχολείο Ξάνθης και την καλεί να λάβει άμεσα μέτρα, σε διαφορετική περίπτωση θα αναγκαστεί να προσφύγει στη δικαιοσύνη. Σε ένα σχολείο υγειονομική-βόμβα, όπου αυτή τη στιγμή εκατοντάδες παιδιά στοιβάζονται σε τμήματα των 30 και άνω, σε ακατάλληλους χώρους, σε προκάτ κτήρια και υπόγεια, σε αίθουσες που δεν χωρούν καλά-καλά 20 μαθητές, η πολιτεία επιτρέπει την ακραία παρανομία σε καιρό πανδημίας που, όπως όλοι γνωρίζουμε, έχει χτυπήσει σκληρά την περιοχή της Ξάνθης και τα χωριά της μειονότητας.

Ταυτόχρονα, η πολιτική ηγεσία παραδόξως ανέχεται την αδιανόητη ενέργεια της διοίκησης του σχολείου που δεν επιτρέπει σε εκπαιδευτικό ο οποίος επιχειρήθηκε να απολυθεί από το σχολείο για τις ιδεολογικές (!) του πεποιθήσεις και η Πολιτεία έκρινε καταχρηστική την καταγγελία σύμβασής του.

Ερωτούμε: είναι δυνατόν σε μια ευρωπαϊκή χώρα όπου εφαρμόζονται οι στοιχειώδεις κανόνες δικαίου να εφαρμόζονται μέτρα που παραπέμπουν σε ανελεύθερα καθεστώτα; Είναι δυνατόν η ελληνική κυβέρνηση να επιτρέπει σε κάποιους να παίζουν επικίνδυνα παιχνίδια σε μια ευαίσθητη περιοχή που έχει χτυπηθεί άγρια από την οικονομική και την υγειονομική κρίση;

Για ποιο λόγο, άραγε, η ελληνική κυβέρνηση νίπτει τας χείρας της και αφήνει το Μειονοτικό Σχολείο Ξάνθης να λειτουργεί ανεξέλεγκτα;

Ακολουθεί η επιστολή της ΟΙΕΛΕ:

Η απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στο Μειονοτικό Σχολείο Ξάνθης εκθέτει την πολιτεία, τους δημοκρατικούς θεσμούς και προκαλεί έντονα ερωτηματικά για την πρόθεση των ελληνικών αρχών να βάλουν φραγμό στην ασυδοσία των διοικούντων το σχολείο. Η λειτουργία του σχολείου αυτού ως κράτος εν κράτει με ευθύνη της τριμελούς σχολικής εφορείας, δεν θίγει μόνο στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα, αλλά θέτει σε κίνδυνο την υγεία και την ασφάλεια παιδιών, γονέων και εργαζόμενων αλλά και του συνόλου της κοινότητας.

Η Ομοσπονδία μας σας είχε έγκαιρα προειδοποιήσει για την τραγική κατάσταση στο εν λόγω σχολείο. Υποχρεωθήκαμε να πραγματοποιήσουμε συναντήσεις με τους θεσμικούς φορείς της περιοχής, όπου οι καταγγελίες μας επιβεβαιώθηκαν. Η προσπάθεια που κάναμε για επικοινωνία με την πολιτική ηγεσία εντός του Σαββατοκύριακου στάθηκε άκαρπη.

Αυτή τη στιγμή, ημέρα έναρξης του σχολικού έτους:

  • Στο εν λόγω εκπαιδευτήριο συρρέουν ανεξέλεγκτα από όλα τα γύρω σχολεία μαθητές, με αποτέλεσμα να υπάρχουν τμήματα με πάνω από 30 παιδιά.
  • Οι υπεράριθμοι μαθητές στεγάζονται σε ακατάλληλα και ανέλεγκτα κτήρια, σε προκάτ κτίσματα και σε υπόγειες αίθουσες.
  • Οι τάξεις όπου στοιβάζονται μαθητές και εκπαιδευτικοί είναι μικροσκοπικές. Σύμφωνα με πληροφορίες, στις ακατάλληλες τάξεις αυτές δεν χωρά ούτε καν το 50% των μαθητών.
  • Νόμιμα εργαζόμενος εκπαιδευτικός, ο Νιχάτ Χότσικα, αν και υπάρχει ρητή εντολή των αρχών του Υπουργείου Παιδείας, δεν μπορεί να μπει στην τάξη για να ασκήσει τα διδακτικά του καθήκοντα!
  • Τα στοιχεία του My Schoolπαραποιούνται από εκπροσώπους της σχολικής εφορείας.

Τα ερωτήματά μας είναι σαφή. Είναι δυνατόν να λειτουργήσει το συγκεκριμένο σχολείο υπό αυτές τις συνθήκες; Θα επιτρέψει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και οι αρμόδιες εποπτικές αρχές να συνεχίσει να λειτουργεί μια υγειονομική βόμβα στο κέντρο μιας πόλης και μάλιστα σε περιοχή που ήδη είχε πληγεί βαριά τους προηγούμενους μήνες από την πανδημία; Θα επιτρέψει να μην μπορεί νόμιμος εκπαιδευτικός, δικαιωμένος από την πολιτεία, να μπει στην τάξη, επειδή ορισμένοι επιχειρούν να επιβάλουν αντιδημοκρατικούς κανόνες που δεν συνάδουν με το εγχώριο και διεθνές δίκαιο;

Η Ομοσπονδία μας με τη σημερινή επιστολή ζητά την άμεση, εντός της ημέρας, παρέμβασή σας. Σε διαφορετική περίπτωση θα υποχρεωθούμε να προσφύγουμε στη δικαιοσύνη για να αποκατασταθούν τα αυτονόητα.

Διαβάστε Επίσης:


ΑΣΕΠ: Tο ΚΟΡΥΦΑΙΟ Σεμινάριο στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με ανοικτές αιτήσεις

Νέες Προσλήψεις Φιλολόγων (όλες οι ειδικότητες) σε όλη την Ελλάδα

Μοριοδότηση - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Π.Ε. και Δ.Ε. στη Σχολική Ψυχολογία

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ ΣΕ 10 ΗΜΕΡΕΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΜΕ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

 

 

σχετικά άρθρα

Εκλογές αιρετών: Η πλατφόρμα ZEUS καλεί τα μέλη εφορευτικών επιτροπών σε επιμόρφωση
Εκλογές αιρετών: Η πλατφόρμα ZEUS καλεί τα μέλη εφορευτικών επιτροπών σε επιμόρφωση
Μήνυμα του Γραφείου Αρωγής Χρηστών «Ζευς» προς τα διορισμένα μέλη των εφορευτικών επιτροπών για τις εκλογές αιρετών 
Εκλογές αιρετών: Η πλατφόρμα ZEUS καλεί τα μέλη εφορευτικών επιτροπών σε επιμόρφωση
Εσείς κα Κεραμέως κάνατε τεστ και μάθατε! Για εμάς δεν προβλέπεται
Εσείς κα Κεραμέως κάνατε τεστ και μάθατε! Για εμάς δεν προβλέπεται
Με αφορμή τη κα Νίκη Κεραμέως και τον Κορονοϊο, λίγα λόγια για τα τεστ Covid-19 στους μαθητές και στα σχολεία - Τι αναφέρει πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ
Εσείς κα Κεραμέως κάνατε τεστ και μάθατε! Για εμάς δεν προβλέπεται
Εκλογές αιρετών: «Εκλογές βίας και νοθείας - Να παραιτηθεί η υπουργός»
Εκλογές αιρετών: «Εκλογές βίας και νοθείας - Να παραιτηθεί η υπουργός»
Κριτική της «Εκπαιδευτικής Λέσχης» για τους χειρισμούς της Νίκης Κεραμεώς στις εκλογές αιρετών εκπροσώπων στα υπηρεσιακά συμβούλια του υπουργείου...
Εκλογές αιρετών: «Εκλογές βίας και νοθείας - Να παραιτηθεί η υπουργός»
Κρούσματα σε σχολεία: Θετικοί στον κορονοϊό εργαζόμενοι στη ΔΠΕ Λάρισας και στην ΠΔΕ Θεσσαλίας
Κρούσματα σε σχολεία: Θετικοί στον κορονοϊό εργαζόμενοι στη ΔΠΕ Λάρισας και στην ΠΔΕ Θεσσαλίας
Αυξάνονται ραγδαία τα κρούσματα στη χώρα - Θετικοί στον κορονοϊό εργαζόμενοι στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας και στην Περιφερειακή...
Κρούσματα σε σχολεία: Θετικοί στον κορονοϊό εργαζόμενοι στη ΔΠΕ Λάρισας και στην ΠΔΕ Θεσσαλίας