meionotiko xanthis
«Υγειονομική βόμβα» και σχολείο όπου παραβιάζονται στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα χαρακτηρίζει το Μειονοτικό Σχολείο Ξάνθης η Ομοσπονδία των ιδιωτικών εκπαιδευτικών

«Υγειονομική βόμβα» εν μέσω πανδημίας χαρακτηρίζει το Μειονοτικό Σχολείο Ξάνθης η ΟΙΕΛΕ, σε επιστολή της προς πολιτική ηγεσία υπουργείου Παιδείας, ενώ τονίζει ότι παραβιάζονται στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα. Για το λόγο αυτό η Ομοσπονδία προσφεύγει στη δικαιοσύνη.

Συγκεκριμένα, στην επιστολή της η ΟΙΕΛΕ εκφράζει την αγανάκτησή της για την εγκληματική αδιαφορία της σχετικά με την χαοτική και ασύδοτη κατάσταση που επικρατεί στο Μειονοτικό Σχολείο Ξάνθης και την καλεί να λάβει άμεσα μέτρα, σε διαφορετική περίπτωση θα αναγκαστεί να προσφύγει στη δικαιοσύνη. Σε ένα σχολείο υγειονομική-βόμβα, όπου αυτή τη στιγμή εκατοντάδες παιδιά στοιβάζονται σε τμήματα των 30 και άνω, σε ακατάλληλους χώρους, σε προκάτ κτήρια και υπόγεια, σε αίθουσες που δεν χωρούν καλά-καλά 20 μαθητές, η πολιτεία επιτρέπει την ακραία παρανομία σε καιρό πανδημίας που, όπως όλοι γνωρίζουμε, έχει χτυπήσει σκληρά την περιοχή της Ξάνθης και τα χωριά της μειονότητας.

Ταυτόχρονα, η πολιτική ηγεσία παραδόξως ανέχεται την αδιανόητη ενέργεια της διοίκησης του σχολείου που δεν επιτρέπει σε εκπαιδευτικό ο οποίος επιχειρήθηκε να απολυθεί από το σχολείο για τις ιδεολογικές (!) του πεποιθήσεις και η Πολιτεία έκρινε καταχρηστική την καταγγελία σύμβασής του.

Ερωτούμε: είναι δυνατόν σε μια ευρωπαϊκή χώρα όπου εφαρμόζονται οι στοιχειώδεις κανόνες δικαίου να εφαρμόζονται μέτρα που παραπέμπουν σε ανελεύθερα καθεστώτα; Είναι δυνατόν η ελληνική κυβέρνηση να επιτρέπει σε κάποιους να παίζουν επικίνδυνα παιχνίδια σε μια ευαίσθητη περιοχή που έχει χτυπηθεί άγρια από την οικονομική και την υγειονομική κρίση;

Για ποιο λόγο, άραγε, η ελληνική κυβέρνηση νίπτει τας χείρας της και αφήνει το Μειονοτικό Σχολείο Ξάνθης να λειτουργεί ανεξέλεγκτα;

Ακολουθεί η επιστολή της ΟΙΕΛΕ:

Η απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στο Μειονοτικό Σχολείο Ξάνθης εκθέτει την πολιτεία, τους δημοκρατικούς θεσμούς και προκαλεί έντονα ερωτηματικά για την πρόθεση των ελληνικών αρχών να βάλουν φραγμό στην ασυδοσία των διοικούντων το σχολείο. Η λειτουργία του σχολείου αυτού ως κράτος εν κράτει με ευθύνη της τριμελούς σχολικής εφορείας, δεν θίγει μόνο στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα, αλλά θέτει σε κίνδυνο την υγεία και την ασφάλεια παιδιών, γονέων και εργαζόμενων αλλά και του συνόλου της κοινότητας.

Η Ομοσπονδία μας σας είχε έγκαιρα προειδοποιήσει για την τραγική κατάσταση στο εν λόγω σχολείο. Υποχρεωθήκαμε να πραγματοποιήσουμε συναντήσεις με τους θεσμικούς φορείς της περιοχής, όπου οι καταγγελίες μας επιβεβαιώθηκαν. Η προσπάθεια που κάναμε για επικοινωνία με την πολιτική ηγεσία εντός του Σαββατοκύριακου στάθηκε άκαρπη.

Αυτή τη στιγμή, ημέρα έναρξης του σχολικού έτους:

  • Στο εν λόγω εκπαιδευτήριο συρρέουν ανεξέλεγκτα από όλα τα γύρω σχολεία μαθητές, με αποτέλεσμα να υπάρχουν τμήματα με πάνω από 30 παιδιά.
  • Οι υπεράριθμοι μαθητές στεγάζονται σε ακατάλληλα και ανέλεγκτα κτήρια, σε προκάτ κτίσματα και σε υπόγειες αίθουσες.
  • Οι τάξεις όπου στοιβάζονται μαθητές και εκπαιδευτικοί είναι μικροσκοπικές. Σύμφωνα με πληροφορίες, στις ακατάλληλες τάξεις αυτές δεν χωρά ούτε καν το 50% των μαθητών.
  • Νόμιμα εργαζόμενος εκπαιδευτικός, ο Νιχάτ Χότσικα, αν και υπάρχει ρητή εντολή των αρχών του Υπουργείου Παιδείας, δεν μπορεί να μπει στην τάξη για να ασκήσει τα διδακτικά του καθήκοντα!
  • Τα στοιχεία του My Schoolπαραποιούνται από εκπροσώπους της σχολικής εφορείας.

Τα ερωτήματά μας είναι σαφή. Είναι δυνατόν να λειτουργήσει το συγκεκριμένο σχολείο υπό αυτές τις συνθήκες; Θα επιτρέψει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και οι αρμόδιες εποπτικές αρχές να συνεχίσει να λειτουργεί μια υγειονομική βόμβα στο κέντρο μιας πόλης και μάλιστα σε περιοχή που ήδη είχε πληγεί βαριά τους προηγούμενους μήνες από την πανδημία; Θα επιτρέψει να μην μπορεί νόμιμος εκπαιδευτικός, δικαιωμένος από την πολιτεία, να μπει στην τάξη, επειδή ορισμένοι επιχειρούν να επιβάλουν αντιδημοκρατικούς κανόνες που δεν συνάδουν με το εγχώριο και διεθνές δίκαιο;

Η Ομοσπονδία μας με τη σημερινή επιστολή ζητά την άμεση, εντός της ημέρας, παρέμβασή σας. Σε διαφορετική περίπτωση θα υποχρεωθούμε να προσφύγουμε στη δικαιοσύνη για να αποκατασταθούν τα αυτονόητα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ελμε κερκυρας
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Κέρκυρας έπραξε το αυτονόητο, παρεμβαίνοντας μετά από αλλεπάλληλα καλέσματα εκπαιδευτικών, για να αντιμετωπίσει...
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
skianis
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
Το ChatGPT ως διπλό εργαλείο: Βοήθεια και κίνδυνος για την κριτική σκέψη - «Τα παιδιά πάνε εύκολα στο ChatGPT, πιστεύοντας οτιδήποτε τους πει και το...
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
mixanografiko14_638631239.jpg
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ
Τάσεις αγοράς: Ποια επαγγέλματα υγείας "εκτοξεύονται" - Γιατί δεν είναι μόνο οι υψηλές βάσεις το κλειδί για επαγγελματική επιτυχία
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ