meionotiko xanthis
«Υγειονομική βόμβα» και σχολείο όπου παραβιάζονται στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα χαρακτηρίζει το Μειονοτικό Σχολείο Ξάνθης η Ομοσπονδία των ιδιωτικών εκπαιδευτικών

«Υγειονομική βόμβα» εν μέσω πανδημίας χαρακτηρίζει το Μειονοτικό Σχολείο Ξάνθης η ΟΙΕΛΕ, σε επιστολή της προς πολιτική ηγεσία υπουργείου Παιδείας, ενώ τονίζει ότι παραβιάζονται στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα. Για το λόγο αυτό η Ομοσπονδία προσφεύγει στη δικαιοσύνη.

Συγκεκριμένα, στην επιστολή της η ΟΙΕΛΕ εκφράζει την αγανάκτησή της για την εγκληματική αδιαφορία της σχετικά με την χαοτική και ασύδοτη κατάσταση που επικρατεί στο Μειονοτικό Σχολείο Ξάνθης και την καλεί να λάβει άμεσα μέτρα, σε διαφορετική περίπτωση θα αναγκαστεί να προσφύγει στη δικαιοσύνη. Σε ένα σχολείο υγειονομική-βόμβα, όπου αυτή τη στιγμή εκατοντάδες παιδιά στοιβάζονται σε τμήματα των 30 και άνω, σε ακατάλληλους χώρους, σε προκάτ κτήρια και υπόγεια, σε αίθουσες που δεν χωρούν καλά-καλά 20 μαθητές, η πολιτεία επιτρέπει την ακραία παρανομία σε καιρό πανδημίας που, όπως όλοι γνωρίζουμε, έχει χτυπήσει σκληρά την περιοχή της Ξάνθης και τα χωριά της μειονότητας.

Ταυτόχρονα, η πολιτική ηγεσία παραδόξως ανέχεται την αδιανόητη ενέργεια της διοίκησης του σχολείου που δεν επιτρέπει σε εκπαιδευτικό ο οποίος επιχειρήθηκε να απολυθεί από το σχολείο για τις ιδεολογικές (!) του πεποιθήσεις και η Πολιτεία έκρινε καταχρηστική την καταγγελία σύμβασής του.

Ερωτούμε: είναι δυνατόν σε μια ευρωπαϊκή χώρα όπου εφαρμόζονται οι στοιχειώδεις κανόνες δικαίου να εφαρμόζονται μέτρα που παραπέμπουν σε ανελεύθερα καθεστώτα; Είναι δυνατόν η ελληνική κυβέρνηση να επιτρέπει σε κάποιους να παίζουν επικίνδυνα παιχνίδια σε μια ευαίσθητη περιοχή που έχει χτυπηθεί άγρια από την οικονομική και την υγειονομική κρίση;

Για ποιο λόγο, άραγε, η ελληνική κυβέρνηση νίπτει τας χείρας της και αφήνει το Μειονοτικό Σχολείο Ξάνθης να λειτουργεί ανεξέλεγκτα;

Ακολουθεί η επιστολή της ΟΙΕΛΕ:

Η απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στο Μειονοτικό Σχολείο Ξάνθης εκθέτει την πολιτεία, τους δημοκρατικούς θεσμούς και προκαλεί έντονα ερωτηματικά για την πρόθεση των ελληνικών αρχών να βάλουν φραγμό στην ασυδοσία των διοικούντων το σχολείο. Η λειτουργία του σχολείου αυτού ως κράτος εν κράτει με ευθύνη της τριμελούς σχολικής εφορείας, δεν θίγει μόνο στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα, αλλά θέτει σε κίνδυνο την υγεία και την ασφάλεια παιδιών, γονέων και εργαζόμενων αλλά και του συνόλου της κοινότητας.

Η Ομοσπονδία μας σας είχε έγκαιρα προειδοποιήσει για την τραγική κατάσταση στο εν λόγω σχολείο. Υποχρεωθήκαμε να πραγματοποιήσουμε συναντήσεις με τους θεσμικούς φορείς της περιοχής, όπου οι καταγγελίες μας επιβεβαιώθηκαν. Η προσπάθεια που κάναμε για επικοινωνία με την πολιτική ηγεσία εντός του Σαββατοκύριακου στάθηκε άκαρπη.

Αυτή τη στιγμή, ημέρα έναρξης του σχολικού έτους:

  • Στο εν λόγω εκπαιδευτήριο συρρέουν ανεξέλεγκτα από όλα τα γύρω σχολεία μαθητές, με αποτέλεσμα να υπάρχουν τμήματα με πάνω από 30 παιδιά.
  • Οι υπεράριθμοι μαθητές στεγάζονται σε ακατάλληλα και ανέλεγκτα κτήρια, σε προκάτ κτίσματα και σε υπόγειες αίθουσες.
  • Οι τάξεις όπου στοιβάζονται μαθητές και εκπαιδευτικοί είναι μικροσκοπικές. Σύμφωνα με πληροφορίες, στις ακατάλληλες τάξεις αυτές δεν χωρά ούτε καν το 50% των μαθητών.
  • Νόμιμα εργαζόμενος εκπαιδευτικός, ο Νιχάτ Χότσικα, αν και υπάρχει ρητή εντολή των αρχών του Υπουργείου Παιδείας, δεν μπορεί να μπει στην τάξη για να ασκήσει τα διδακτικά του καθήκοντα!
  • Τα στοιχεία του My Schoolπαραποιούνται από εκπροσώπους της σχολικής εφορείας.

Τα ερωτήματά μας είναι σαφή. Είναι δυνατόν να λειτουργήσει το συγκεκριμένο σχολείο υπό αυτές τις συνθήκες; Θα επιτρέψει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και οι αρμόδιες εποπτικές αρχές να συνεχίσει να λειτουργεί μια υγειονομική βόμβα στο κέντρο μιας πόλης και μάλιστα σε περιοχή που ήδη είχε πληγεί βαριά τους προηγούμενους μήνες από την πανδημία; Θα επιτρέψει να μην μπορεί νόμιμος εκπαιδευτικός, δικαιωμένος από την πολιτεία, να μπει στην τάξη, επειδή ορισμένοι επιχειρούν να επιβάλουν αντιδημοκρατικούς κανόνες που δεν συνάδουν με το εγχώριο και διεθνές δίκαιο;

Η Ομοσπονδία μας με τη σημερινή επιστολή ζητά την άμεση, εντός της ημέρας, παρέμβασή σας. Σε διαφορετική περίπτωση θα υποχρεωθούμε να προσφύγουμε στη δικαιοσύνη για να αποκατασταθούν τα αυτονόητα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

NEKROS-XERI-750x375.jpg
Θρίλερ! Νεκρός εντοπίστηκε στην παραλία Αλίμου ο 16χρονος κολυμβητής που αγνοούνταν
Ο ανήλικος είχε πάει για μπάνιο το μεσημέρι και εντοπίστηκε αργά χθες το βράδυ χωρίς τις αισθήσεις του
Θρίλερ! Νεκρός εντοπίστηκε στην παραλία Αλίμου ο 16χρονος κολυμβητής που αγνοούνταν
oplosxoleio
Τραγωδία σε σχολείο: Πατέρας μαθήτριας, που προσπάθησε να χωρίσει την κόρη του από καβγά, έπεσε νεκρός από πυρά αγνώστου
Συγκλονιστικό βίντεο δείχνει αρχικά τα δύο κορίτσια να έχουν πιαστεί στα χέρια στον χώρο έξω από την είσοδο του σχολείου, όπου κάποια στιγμή εν μέσω...
Τραγωδία σε σχολείο: Πατέρας μαθήτριας, που προσπάθησε να χωρίσει την κόρη του από καβγά, έπεσε νεκρός από πυρά αγνώστου
foto_education_pencils_molivia.jpg
Σχολεία: Ανάθεση εξωδιδακτικών εργασιών και εργασιακό-ωράριο των Εκπαιδευτικών
Σχολεία: Σχετικά με το εργασιακό και το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών - Τι ισχύει και τι είναι παράνομο
Σχολεία: Ανάθεση εξωδιδακτικών εργασιών και εργασιακό-ωράριο των Εκπαιδευτικών
kinito-sxoleia
Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με την  διευθύντρια που απέβαλε μαθητή για κινητό
Στο θέμα της μονοήμερης αποβολής μαθητή Γυμνασίου λόγω κατοχής κινητού αναφέρεται σε ανακοίνωσή της η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας.
Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με την  διευθύντρια που απέβαλε μαθητή για κινητό