Παρεμβάσεις: "Θέλουν να κατηγοριοποιήσουν εκπαιδευτικούς και σχολεία και να τους δώσουν βορά στον κοινωνικό αυτοματισμό"
Πρόταση της ΑΑΚ/Παρεμβάσεις Αριστοτέλη προς το Διοικητικό Συμβούλιο του συλλόγου Αριστοτέλη για να γίνει απόφασή του. Επείγουσα τοποθέτηση προς τους διευθυντές/ντριες των Δημοτικών Σχολείων και όλους τους/τις συναδέλφους σχετικά με το απαράδεκτο έγγραφο καταγραφής στοιχείων για την εξ αποστάσεως διδασκαλία

Συνάδελφοι και συναδέλφισσες,

Στα σχολεία του συλλόγου μας απεστάλη, σήμερα Σάββατο 28/3 στις 5.30 μμ, κατεπείγον έγγραφο στο οποίο ζητείται η καταγραφή και η αποστολή στοιχείων κατά σχολική μονάδα, μέχρι 28/3 για τους εκπαιδευτικούς και μαθητές που συμμετέχουν στις ψηφιακές τάξεις της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Θεωρούμε ως απαράδεκτο το έγγραφο για τους εξής λόγους:

  1. Οι εκπαιδευτικοί όποια θέση κι αν έχουν (εκπαιδευτικοί τάξης, διευθυντές/ντριες κ.λπ) δεν εργάζονται Σαββατοκύριακα. Το ωράριο εργασίας για την παρακολούθηση και προώθηση διοικητικών εντολών γίνεται στα πλαίσια του εργασιακού ωραρίου 8.00-14.00 Δευτέρα-Παρασκευή με βάση τον 1566/1985. Η πολιτική που επιδιώκει οι έκτακτες συνθήκες που ζούμε  να γίνουν αφορμή για παραβίαση κάθε δικαιώματος θα μας βρει αντίπαλους. Δεν θα τους διευκολύνουμε.
  2. Με την ασάφειά του επιδιώκει να διασπείρει κλίμα φόβου στους εκπαιδευτικούς ότι ίσως διακυβεύεται κάποιο κατοχυρωμένο δικαίωμα και χρησιμοποιώντας αυτή την ασάφεια να πειθαναγκάσει να μεταβάλουν τους τρόπους επικοινωνίας που εκτίμησαν ως προσφορότερους με τους μαθητές/τριες τους και έτσι σε βάρος των παιδιών να συμμετέχουν στα μοντέλα του υπουργείου, ακυρώνοντας το βασικό αγαθό της καθολικής δημόσιας εκπαίδευσης.  
  3. Θεωρούμε ότι το Υπουργείο έχει μια ακόμα σκοπιμότητα. Θέλει να κατηγοριοποιήσει εκπαιδευτικούς και σχολεία και να τους δώσει βορά στον κοινωνικό αυτοματισμό που ενορχηστρώνει μαζί με  στημένους δημοσιογράφους, να προάγει τον κανιβαλισμό και την αξιολόγηση μέσα στην κρίση της πανδημίας, να αγνοήσει τα χιλιάδες παιδιά που δεν έχουν και ούτε θα αποκτήσουν δυνατότητα πρόσβασης στις ψηφιακές πλατφόρμες.
  4. Ανοίγει ο δρόμος για αυθαίρετες και παράνομες ερμηνείες από τον διοικητικό μηχανισμό και φυσικά να λειτουργεί με προσωπικά κριτήρια. Ειδικά σε αυτά θα επανέλθουμε.

Με βάση τα παραπάνω:

Α. Καλούμε διευθυντές/ντριες να αγνοήσουν το ανυπόγραφο έγγραφο και να μην αποστείλετε κανένα στοιχείο. Παρέχουμε πλήρη συνδικαλιστική κάλυψη στους/στις Διευθυντές/ντριες και σε όλους τους συναδέλφους για να μην υποκύπτουν σε κανέναν εκβιασμό. Σας καλούμε σε επαγρύπνηση και συσπείρωση, γιατί μέσα στην κρίση βρήκαν ευκαιρία να αποδομήσουν τον παιδαγωγικό ρόλο των εκπαιδευτικών, να αφαιρέσουν κάθε λειτουργία από τον σύλλογο διδασκόντων και να χτυπήσουν περαιτέρω το δημόσιο σχολείο. Να μείνουμε, ενωμένοι απέναντι στον εφιάλτη της πανδημίας, να μείνουμε ενωμένοι απέναντι στις απαράδεκτες μεθοδεύσεις κατά των εκπαιδευτικών και του δημόσιου σχολείου.

Β. Απαιτούμε ο διευθυντής εκπαίδευσης της Α’ Αθήνας να μην θεωρήσει νόμιμες όσες απαντήσεις στάλθηκαν και να μην τις πάρει υπόψη του.

Γ. Καλούμε τη ΔΟΕ να παρέμβει ΤΩΡΑ και να απαιτήσει τα ίδια από υπουργείο και διευθυντές εκπαίδευσης και περιφερειακούς διευθυντές.

Συμπληρωματικά σημειώνουμε:

  1. Μέχρι τώρα, με βάση τα υπάρχοντα δεδομένα και του ΥΠΑΙΘ η συμμετοχή στις συγκεκριμένες πλατφόρμες του υπουργείου και των ιδιωτικών εταιρειών δεν είναι υποχρεωτική. Ο κάθε εκπαιδευτικός έχει το δικαίωμα να διαλέγει τον προσφορότερο τρόπο επικοινωνίας με τους μαθητές/τριές του. Δηλώνουμε ότι δεν θα δεχτούμε να υποδείξει το υπουργείο «μοναδικούς και πανοπτικούς» τρόπους που έτσι κι αλλιώς αποδείχτηκε ανίκανο να εφαρμόσει καθολικά ακόμα κι αυτά που το ίδιο ισχυρίζεται. 
  2. Παρέχουμε πλήρη συνδικαλιστική κάλυψη στα μέλη του σωματείου μας ώστε να αγνοήσουν πλήρως ανάλογες παράνομες και παράτυπες εντολές της διοίκησης και του ΥΠΑΙΘ.

 

 

 

 

σχετικά άρθρα

«Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις» - Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας
«Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις» - Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας
Δείτε αναλυτικά τις διατάξεις του νέου εκπαιδευτικού νομοσχεδίου
«Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις» - Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας
ΔΟΕ: Σχέδιο για απόφαση άρνησης εφαρμογής της αναμετάδοσης μαθημάτων σε νηπιαγωγεία-δημοτικά
ΔΟΕ: Σχέδιο για απόφαση άρνησης εφαρμογής της αναμετάδοσης μαθημάτων σε νηπιαγωγεία-δημοτικά
Πρόταση της ΔΟΕ προς συλλόγους διδασκόντων - Δείτε τα σχέδια αποφάσεων
ΔΟΕ: Σχέδιο για απόφαση άρνησης εφαρμογής της αναμετάδοσης μαθημάτων σε νηπιαγωγεία-δημοτικά
Πανελλαδικές: Αίτημα της ΠΟΕΔΗΝ για ειδική μοριοδότηση τέκνων υγειονομικών 
Πανελλαδικές: Αίτημα της ΠΟΕΔΗΝ για ειδική μοριοδότηση τέκνων υγειονομικών 
Να μοριοδοτηθούν με ειδικά κριτήρια τα παιδιά υγειονομικών και προνοιακών υπαλλήλων ζητά η ΠΟΕΔΗΝ
Πανελλαδικές: Αίτημα της ΠΟΕΔΗΝ για ειδική μοριοδότηση τέκνων υγειονομικών