Tο Δ Σ. της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κορινθίας εκφράζει τη συμπαράστασή του στους τέσσερις εργαζόμενους της Μotor Οil που τραυματίστηκαν σοβαρά την Παρασκευή 31-1-2020 , καθώς και στις οικογένειές τους που περνούν δύσκολες ώρες.
Ευχόμαστε ολόψυχα τη γρήγορη αποκατάσταση της υγείας τους.