Ανακοίνωηση της Β ΕΛΜΕ Πειραιά

Με τις προγραμματικές της δηλώσεις η κυβέρνησης έδειξε ξεκάθαρα την πρόθεσή της να υπονομεύσει το δημόσιο σχολείο και πανεπιστήμιο, προβάλλοντάς το ως αναποτελεσματικό και αποτυχημένο και προπαγανδίζοντας παράλληλα μια ιδιωτική εκπαίδευση «λίγων» και «αρίστων».  Μια από τις πρώτες ενέργειες της νέας ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας ήταν η αναστολή της λειτουργίας των διετών ΚΕΕ για τους αποφοίτους των ΕΠΑΛ, αφήνοντας ξεκρέμαστους 1.500 αποφοίτους ΕΠΑΛ που είχαν ήδη δρομολογήσει τη φοίτησή τους στα ΚΕΕ.

Με την κατάθεση τροπολογιών στη βουλή με διαδικασίες εξπρές, προτάσσονται εκπαιδευτικές αλλαγές που βάζουν φραγμούς στην είσοδο των αποφοίτων λυκείων στο δημόσιο πανεπιστήμιο και ανοίγουν τον δρόμο προς τα ιδιωτικά κολέγια:

  • Θέτοντας προσκόμματα στην πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, κατατέθηκε ήδη τροπολογία για κατάργηση των «πράσινων σχολών».  Πρόκειται για σχολές με μικρό  αριθμό υποψηφίων (σχολές χαμηλής ζήτησης), στις οποίες οι υποψήφιοι μπορούσαν να περάσουν με ελεύθερη πρόσβαση χωρίς τη δοκιμασία των πανελληνίων και άρα χωρίς οικονομική επιβάρυνση των οικογενειών τους.
  • Επίσης  στην ίδια τροπολογία και συνεχίζεται το καταστροφικό έργο για τη δημόσια εκπαίδευση με την εξίσωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των πανεπιστημίων με εκείνα των κολεγίων και των ιδιωτικών πανεπιστημίων του εξωτερικού. 

Επίσης, σύμφωνα με τις εξαγγελίες της κυβέρνησης και τις δηλώσεις του υφυπουργού παιδείας Β. Διγαλάκη, ο σχεδιασμός της προσανατολίζεται στη δραματική μείωση του αριθμού των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, καθώς η νέα ηγεσία του υπουργείου θα ακολουθήσει τον μειωμένο αριθμό εισακτέων που προτείνουν τα πανεπιστήμια.

Σχεδιάζεται, ακόμα, ελάχιστη βάση του 10 για είσοδο στα πανεπιστήμια, δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα στις σχολές να ορίζουν οι ίδιες την ελάχιστη βάση εισαγωγής σε αυτές, ακόμα και με βαθμό πάνω από 10. Αντιθέτως, δεν υπάρχει καμία σχετική προϋπόθεση για τη φοίτηση στα ιδιωτικά κολέγια και το μοναδικό «κριτήριο» είναι η οικονομική ευχέρεια του υποψηφίου.

Ενώ, λοιπόν, οι προϋποθέσεις για την πρόσβαση στο δημόσιο πανεπιστήμιο γίνονται όλο και πιο αυστηρές, εξασφαλίζεται η χωρίς περιορισμούς πελατεία για τις ιδιωτικές επιχειρήσεις εκπαίδευσης, οδηγώντας τις οικογένειες σε ακόμα μεγαλύτερη οικονομική αφαίμαξη.  Αντί να επιλέγεται η πολιτική της αύξησης πόρων και εκπαιδευτικού προσωπικού, οι διορισμοί σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, η ενίσχυση των υποδομών και η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών,  στην κατεύθυνση της ενίσχυσης της δημόσιας εκπαίδευσης χωρίς αποκλεισμούς, επιλέγονται οι πιο ακραίες νεοφιλελεύθερες πολιτικές που οδηγούν τους μαθητές και τις μαθήτριες στην ιδιωτική εκπαίδευση μετακυλύοντας  όλο το οικονομικό βάρος στις οικογένειες.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Β΄ ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες: Πανωλεθρία στα Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών με "βροχή" κενών θέσεων

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber