Στην, σύμφωνα με την ΠΑΣΥΒΝ, εκτέθηκαν στον Υπουργό τα φλέγοντα ζητήματα τα οποία απασχολούν τους παιδαγωγούς, καθώς επίσης και θέματα που άπτονται της εύρυθμης λειτουργίας των Παιδικών Σταθμών.
Η συζήτηση διεξήχθη σε πολύ θετικό κλίμα, ο Υπουργός κατανόησε την αναγκαιότητα θεσμικών παρεμβάσεων προς αυτή την κατεύθυνση και δήλωσε ότι το επόμενο χρονικό διάστημα το Υπουργείο Εσωτερικών θα εξαντλήσει κάθε δυνατότητα για την ικανοποίηση των δίκαιων και επιστημονικά τεκμηριωμένων ζητημάτων που τέθηκαν στη συνάντηση.