Thumbnail

        H ΕΛΜΕ Μαγνησίας απαιτεί την άμεση πρόσληψη αναπληρωτών για την κάλυψη των κενών εκπαιδευτικού προσωπικού της Μαγνησίας και ειδικά της νησιωτικής περιοχής. Προβλήματα στελέχωσης έχει επίσης η ειδική αγωγή και το Μουσικό σχολείο. 

Οι ελλείψεις προσωπικού είναι κυρίως αποτέλεσμα των μνημονιακών πολιτικών και ειδικότερα της ουσιαστικής ανυπαρξίας διορισμών. Αυτές οι πολιτικές εκτός από εκπαιδευτικές ελλείψεις, έχουν επιδεινώσει τις εργασιακές σχέσεις, έχουν αυξήσει την ελαστικότητα και την αβεβαιότητα και δημιουργούν ανυπέρβλητα εμπόδια για την ποιοτική μάθηση όλων των παιδιών. 

Τη διαχείριση των κενών, έχουν δυσχεράνει και φέτος οι αποσπάσεις (με την ευθύνη του Υπουργείου) για φορείς και υπηρεσίες, κατά τη διάρκεια της  χρονιάς, όπως οι αποσπάσεις για εξωτερικό (Γερμανία κλπ), ΑΕΙ, ΣΣΝ κλπ που έχουν άμεση επίπτωση ειδικά στη β’ Μαγνησίας. Επίσης ακόμα μια φορά οι αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ έγιναν συνολικά στη Μαγνησία και όχι κατά περιοχή μετάθεσης (χερσαία και νησιωτική) με αρνητικές επιπτώσεις στη διαχείριση των κενών και στην ζωή των εκπαιδευτικών.

Στη νησιωτική περιοχή πρέπει να αντιμετωπισθεί η ακρίβεια της ζωής και ειδικά η ακρίβεια στη στέγη και μετακίνηση που παίρνουν εκρηκτικές διαστάσεις, πρωτίστως  για τους αναπληρωτές. Απαιτούμε να δοθούν ουσιαστικά κίνητρα για υπηρεσία σε νησιωτικές και απομακρυσμένες περιοχές. Ειδικά για τη Σκιάθο να διπλασιάζονται τα μόρια για τους αναπληρωτές, όπως στη Σκόπελο και Αλόννησο.

Αναλυτικά τα κενά

ΚΕΝΑ Μαγνησίας

ΠΕ04: -46 ώρες Σκιάθος, Φυσικές Επιστήμες (από την αρχή της χρονιάς)

ΠΕ19-20:  1 για Σκιάθο, Πληροφορική (από την αρχή της χρονιάς)

    1  για Σκόπελο (από την αρχή της χρονιάς)

ΠΕ07:  1 (γερμανικά) μειωμένου ωραρίου για Σκιάθο (από την αρχή της χρονιάς)

 1 μειωμένου ωραρίου για Σκόπελο (από την αρχή της χρονιάς)

ΠΕ 09-10-13: 1 (κοινωνική – πολιτική αγωγή – πολιτική παιδεία κλπ ) για Σκιάθο

                     1 για Σκόπελο

Α’ Μαγνησίας

 

ΠΕ08: -20 ώρες (καλλιτεχνικά)

ΠΕ18.25: -10 ώρες   (φυσικοθεραπεία)

ΠΕ18.10-ΠΕ14.06: -11 ώρες (Νοσηλευτική)

ΠΕ18.07:  -3 ώρες ( Ιατρικών Εργαστηρίων)   

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ημεριδ
Χαλκίδα: Ημερίδα για την σύγχρονη εκπαίδευση μέσα από τη διερεύνηση και τα ευρωπαϊκά προγράμματα
Καινοτομία και συνεργασία στην εκπαίδευση: Διερευνητική μάθηση και εκπαιδευτικά προγράμματα
Χαλκίδα: Ημερίδα για την σύγχρονη εκπαίδευση μέσα από τη διερεύνηση και τα ευρωπαϊκά προγράμματα
paideias
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
Οδηγίες για τη συμμετοχή εκπαιδευτικών στη διαδικασία συνεντεύξεων
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
PANELLADIKES
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού υπενθυμίζεται ότι την Τρίτη 17 Ιουνίου 2025 και ώρα 10.00 π.μ. θα λάβει χώρα η πανελλαδική...
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Παύλος Μαρινάκης
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"
Σύμφωνα με την κυβέρνηση, 4 από τα 13 ξένα ΑΕΙ που ζητούν να εγκατασταθούν στην Ελλάδα ξεπερνούν τα ελληνικά στη διεθνή κατάταξη - Τα υπόλοιπα...
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"