Thumbnail
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Το Υπουργείο κάνει τη δουλειά του: Μοιράζει την εξαθλίωση, διασπά τους εργαζόμενους στην ειδική αγωγή, καθιερώνει τις ελαστικές σχέσεις εργασίας

Εμείς να κάνουμε τη δική μας!

Οι πρόσφατες παρεμβάσεις του Υπουργείου Παιδείας της κυβέρνησης Σύριζα-ΑΝΕΛ στους πίνακες αναπληρωτών. είναι ενταγμένες στην πάγια και… διαρκή πολιτική της τελευταίας κυβέρνησης και όλων αυτών που προηγήθηκαν και εξυπηρετεί στόχους και πέραν των παρεμβάσεων στην ειδική αγωγή:

Η βασική κατεύθυνση τους βρίσκεται στην προώθηση και καθιέρωση των ελαστικών σχέσεων εργασίας, στην επ` αόριστο αναβολή μόνιμων διορισμών τόσο στην ειδική όσο και στην γενική αγωγή, στην επέκταση του «κόφτη» και στις προσλήψεις αναπληρωτών. Ετσι:

1. Μικρή σημασία έχει αν σήμερα φαίνεται να δίνεται μία προτεραιότητα μοριοδότησης σε τούτη ή σε εκείνη την κατηγορία εκπαιδευτικών αναπληρωτών . Δεν υπάρχει από τη μεριά τους καμία διάθεση απονομής δικαιοσύνης και «εξορθολογισμού» των προσλήψεων. Αύριο μπορεί να «δυσαρεστήσουν» άλλη κατηγορία αναπληρωτών από αυτή που σήμερα φαίνεται να δυσαρεστούν ή υποτίθεται ότι «ευνοούν». Εξ άλλου για αυτό το λόγο διατηρείται νομοθετικά η μνημονιακή κατεύθυνση να αλλάζουν τη σειρά των πινάκων και να κάνουν «ανακατάταξη» με βάση τις «έκτακτες ανάγκες».

2. Στόχος είναι η γενική και σταθερή αποδυνάμωση κάθε δικαιώματος που απορρέει από το πτυχίο είτε από την προϋπηρεσία. Αυτή η συνεχής «αναταραχή» αυτό εξυπηρετεί.

3. Μέσω των σεμιναρίων fast truck επιδιώκεται να «νοθεύσουν» τις σταθερές εργασιακές σχέσεις των μόνιμων εκπαιδευτικών της γενικής αγωγής και να τους χρησιμοποιήσουν παράλληλα δίχως επιπλέον κόστη και χωρίς να χρειαστεί να προσλάβουν αναπληρωτές.

4. Η εισαγωγή της «μοριοδότησης προσόντων» και η καθιέρωση της αρχικά στους αναπληρωτές της ειδικής αγωγής είναι απόλυτα συμβατή με το μοντέλο αξιολόγησης και επιλογής προσωπικού που θα εφαρμόσουν και στους μόνιμους εκπαιδευτικούς σύμφωνα με τις εξαγγελίες ΚΑΙ τις «δεσμεύσεις» τους σε ντόπια και ξένα αφεντικά.

5. Προφανώς μέσα από όλα αυτά καλλιεργείται η διάσπαση των αναπληρωτών και ο βασικός υπεύθυνος της σημερινής κατάστασης δηλαδή η κυβέρνηση εμφανίζεται ως ουδέτερος και αντικειμενικός κριτής!

6. Επίσης προφανώς και αποδυναμώνεται έτσι η ειδική αγωγή καθώς με όχημα την δήθεν -και κάθε άλλο παρά -«συμπεριληπτική εκπαίδευση» προωθείται η αποδυνάμωση των ιδιαίτερων δομών ειδικής αγωγής και αυτό δεν έχει καμία σχέση με τις αδυναμίες και τα προβλήματα που εμφάνισαν (και οι κυβερνήσεις τα γνωρίζουν πολύ καλά γιατί τα συντηρούν).

7. Δεν έχει καμία αξία σήμερα η συζήτηση για το ποιος είναι καταλληλότερος «αναπληρωτής» στην ειδική αγωγή. Προφανώς οι αναπληρωτές των ειδικών πανεπιστημιακών τμημάτων πρέπει να έχουν πτυχίο με δικαιώματα δουλειάς αλλά πρέπει να γίνει συνείδηση ότι μόνο οι μαζικοί διορισμοί μπορούν να δώσουν προοπτική σε αυτά τα δικαιώματα, να αποφορτίσουν τις πιέσεις των άλλων «κατηγοριών», να συνδέσουν κατηγορίες που σήμερα διαγκωνίζονται και διαπληκτίζονται προς μεγάλη ανακούφιση των πραγματικών ενόχων.

Τέλος το αίτημα των μαζικών διορισμών (αν είναι όντως μαζικοί παύει και το δίλημμα πόσο «πτυχίο» ή πόση «προϋπηρεσία θα περιέχουν) είναι αυτό που ενοποιεί σήμερα όλους τους αναπληρωτές και τους ενώνει επίσης με τους διορισμένους μόνιμους εκπαιδευτικούς στις ΕΛΜΕ και στους συλλόγους της πρωτοβάθμιας.

Μπορεί αυτό να φαίνεται «μακρινό» όπως «μακρινός» φαίνεται ο αγώνας που πρέπει να δοθεί σε διάφορα επίπεδα υπεράσπισης της ζωής μας σήμερα.

Σίγουρα όμως η λογική της συνδιαμόρφωσης με την κυβέρνηση ενός «ορθολογικού» συστήματος διορισμών , πολύ περισσότερο οι αντιπαραθέσεις για το ποια κυβερνητική παρέμβαση είναι η πιο… δίκαια και ποιους ευνοεί είναι σήμερα η μεγαλύτερη απραγματοποίητη αυταπάτη –όπως κάθε αυταπάτη- αλλά και η μεγαλύτερη «λούμπα» στην οποία μπορούμε να πέσουμε και που ευνοεί τα κυβερνητικά-μνημονιακά σχέδια.

ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ –ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΓΩΓΗΣ- ΕΙΝΙΑΙΕΣ ΜΟΝΙΜΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!

Μάρτης 2016

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

anaplirotes_10.jpg
Αναπληρωτές: «Πληθώρα» τοπικών Προσκλήσεων για την κάλυψη θέσεων ΠΕ70 Δασκάλων
Η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων και δήλωσης προτιμήσεων είναι από 09/12/2024 έως και την Παρασκευή 13/12/2024
Αναπληρωτές: «Πληθώρα» τοπικών Προσκλήσεων για την κάλυψη θέσεων ΠΕ70 Δασκάλων
kifisos.jpg
Τροχαίο στον Κηφισό: Σοβαρό μποτιλιάρισμα στην άνοδο και καθυστερήσεις
Μποτιλιάρισμα έχει δημιουργηθεί στην κάθοδο της λεωφόρου Κηφισού απο το ύψος της γέφυρας Μεταμόρφωσης προς τα ΚΤΕΛ λόγω σύγκρουσης οχημάτων
Τροχαίο στον Κηφισό: Σοβαρό μποτιλιάρισμα στην άνοδο και καθυστερήσεις
anapiria.jpg
Ψήφισμα για αξιοπρεπή εκπαίδευση για τα παιδιά Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα
«Αν και η εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για το ελληνικό κράτος, η πραγματικότητα στα σχολεία δεν ανταποκρίνεται...
Ψήφισμα για αξιοπρεπή εκπαίδευση για τα παιδιά Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα