Thumbnail
ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς Ιθάκης 

Στήριξη των εργαστηρίων με υπευθύνους ανά σχολείο και με σύγχρονο εξοπλισμό

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ με αφορμή την κυβερνητική κατεύθυνση για απαξίωση των σχολικών εργαστηρίων και των υπευθύνων τους επικαιροποιεί τη θέση για την ανάγκη να στηριχθούν οι συνάδελφοι και επισημάνει το αίτημα για σύγχρονο εξοπλισμό. Η απαξίωση των εργαστηρίων σχετίζεται με τις λεγόμενες «βέλτιστες πρακτικές» ΕΕ και ΟΟΣΑ για μεγαλύτερο διαχωρισμό των δεξιοτήτων από τη γενική μόρφωση και παροχή τους μέσα από δομές κατάρτισης ή κατευθείαν σε χώρους εργασίας (μαθητεία). Επιπλέον, ο στραγγαλισμός της κρατικής χρηματοδότησης και ο πεπαλαιωμένος εξοπλισμός διαμορφώνουν πεδία δράσης για σπόνσορες και χορηγούς. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον κάθε παρέμβαση της διοίκησης για υπονόμευση της χρέωσης των εργαστηρίων σε υπευθύνους ανά σχολείο υπονομεύει την ίδια την εκπαιδευτική διαδικασία. Το ίδιο ισχύει και για κινήσεις που επιδιώκουν να μη δοθεί η ευθύνη των εργαστηρίων στους συναδέλφους που διδάσκουν τα σχετικά μαθήματα στη σχολική μονάδα.

Πέρσι είχαμε καταγγέλλει ότι σε πολλά σχολεία άλλων ΔΔΕ είχε παρατηρηθεί το φαινόμενο διευθυντές εκπαίδευσης να μην εγκρίνουν τους υπευθύνους εργαστηρίων φυσικής και πληροφορικής. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην αναγνωρίζονται ο χρόνος εργασίας στο εργαστήριο των συναδέλφων που είχαν εκλεγεί από τους συλλόγους τους ως υπεύθυνοι (3 ώρες). Έτσι οι συνάδελφοι κάλυπταν όλες τις ώρες του υποχρεωτικού τους ωραρίου και ταυτόχρονα υποχρεώνονταν να εργάζονται άμισθα και κατά παράβαση του ωραρίου τους για τη στήριξη των εργαστηρίων. Είναι φανερό ότι η κατάσταση αυτή, που είχε επιπτώσεις και στην ομαλή λειτουργία και στήριξη των εργαστηρίων, γίνεται προσπάθεια να επαναληφθεί και φέτος με διάφορα προσχήματα και να γενικευθεί. Επισημαίνουμε, επίσης, ότι τα μεγάλα προβλήματα που παραμένουν στον εργαστηριακό εξοπλισμό που είναι παρωχημένος δεν βοηθάνε τους μαθητές στις εργασίες που έχουν να διεκπεραιώσουν. Επίσης, ζητάμε αντιμετώπιση των προβλημάτων στο ΕΚΦΕ και μόνιμη στήριξή του με το απαραίτητο προσωπικό.

Απαιτούμε να δοθεί άμεση λύση στα ζητήματα αυτά.

Αργοστόλι 08/10/2015

Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ

Ο Πρόεδρος

Ο Οργανωτικός Γραμματέας

Γεωργόπουλος Διονύσης

Φαρακλός Βαγγέλης

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Είσαι άνεργος ή εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα: Με μία κίνηση παίρνεις Voucher 750€

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

3οι Geri Olympics με την υπογραφή του Εργαστηρίου Ιατρικής Φυσικής & Ψηφιακής Καινοτομίας
ΑΠΘ: Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι 3οι Geri Olympics με την υπογραφή του Εργαστηρίου Ιατρικής Φυσικής & Ψηφιακής Καινοτομίας
Περισσότερα από 2.280 άτομα μεγαλύτερης ηλικίας από την Κύπρο και την Ελλάδα ένωσαν δυνάμεις σε μια γιορτή ζωής, κίνησης και αισιοδοξίας,...
ΑΠΘ: Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι 3οι Geri Olympics με την υπογραφή του Εργαστηρίου Ιατρικής Φυσικής & Ψηφιακής Καινοτομίας
καρυστιανου
Οργή Καρυστιανού για προανακριτική Καραμανλή: «Κατάντια – Θα μας βρίσκετε συνεχώς μπροστά σας»
Με οργισμένο τόνο, καταγγέλλει τη στάση του πολιτικού συστήματος και ξεκαθαρίζει πως ο αγώνας των οικογενειών των θυμάτων δεν σταματά εδώ
Οργή Καρυστιανού για προανακριτική Καραμανλή: «Κατάντια – Θα μας βρίσκετε συνεχώς μπροστά σας»
dikh.jpg
«Μπλόκο» από το Μισθοδικείο σε επαναφορά 13ου και 14ου μισθού
Το δικαστήριο έκρινε πως η κατάργηση των επιδομάτων εορτών και αδείας δεν συνιστά παραβίαση της συνταγματικής αρχής της διάκρισης των εξουσιών
«Μπλόκο» από το Μισθοδικείο σε επαναφορά 13ου και 14ου μισθού
sigxoneuseis
ΕΛΜΕ: «Όχι στις αντιπαιδαγωγικές συγχωνεύσεις – Ναι στη δίκαιη κατανομή των μαθητών»
«Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να εξασφαλίζει ότι η χωροταξική κατανομή υλοποιείται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και ιδίως προς όφελος των...
ΕΛΜΕ: «Όχι στις αντιπαιδαγωγικές συγχωνεύσεις – Ναι στη δίκαιη κατανομή των μαθητών»