Το υπουργείο Παιδείας, προκειμένου να διασφαλίσει την εύρυθμη λειτουργία των δημοσίων ΙΕΚ θα προκηρύξει εγκαίρως τις θέσεις των Διευθυντών και των Υποδιευθυντών, οι οποίοι στελεχώνουν το τρέχον έτος κατάρτισης τα ΔΙΕΚ και των οποίων η θητεία λήγει στις 31-8-15.
Η απάντηση: