Τετάρτη 4 Ιουνίου
- στις 12:00 το μεσημέρι
κινητοποίηση στο Δημαρχείο Καλλιθέας.
Προσυγκέντρωση στον πεζόδρομο
της Μεταμόρφωσης
και πορεία προς το Δημαρχείο.
- στις 2:00 μ.μ.
κινητοποίηση και παράσταση στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης (Τσόχα 13)
Παρασκευή 6 Ιουνίου
- στις 6:30 μ.μ.
διαμαρτυρία και μοίρασμα ενημερωτικού υλικού
στην Πλατεία Δαβάκη.
ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΑΣ
ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΛΑΤΕΣ
Κανένα σχολείο, κανένα τμήμα, κανείς μαθητής,
κανείς εκπαιδευτικός λιγότερος!
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ – ΜΟΣΧΑΤΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΓΟΝΕΩΝ 23ου & 27ου Δημ. Σχολείων
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ ΜΟΣΧΑΤΟΥ
ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΑΣ
Συμπολίτες της Καλλιθέας, εργαζόμενοι και εργαζόμενες, γονείς,
Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας αποφάσισαν, μέσα σε μια νύχτα, εντελώς αυθαίρετα, να συγχωνεύσουν δύο Δημοτικά Σχολεία στην Καλλιθέα, το 3ο και το 27ο. Ακολουθώντας μια πολιτική λιτότητας και περικοπών όλων των κοινωνικών αγαθών και δικαιωμάτων, συγχώνευσαν δομές υγείας και νοσοκομεία, συγχώνευσαν οργανισμούς και θέσεις εργαζομένων, τώρα συνεχίζουν την ίδια καταστροφική πολιτική συγχωνεύοντας σχολεία και τα όνειρα των μαθητών μας, τις ζωές των παιδιών μας.
Θα αναρωτηθείτε : «τόσο τραγικό είναι αυτό ; πώς κάνετε έτσι για την κατάργηση ενός σχολείου»
Σας λέμε ότι μέσα σε 10 χρόνια έχουν καταργηθεί 1.532 σχολεία. Την ίδια περίοδο έχουν κλείσει στην Καλλιθέα 7 σχολεία. Αντί να χτίσουν νέα κτίρια με σύγχρονες υποδομές και δυνατότητες, επέλεξαν το δρόμο της καταστροφής.
Θα αναρωτηθείτε : «δεν έχουν μειωθεί οι μαθητές»; Σας λέμε ότι εδώ και 15 χρόνια ο αριθμός των μαθητών είναι αξιοσημείωτα σταθερός και ανέρχεται σε περίπου 100.000μαθητές ανά έτος, στη χώρα. Άρα οι συγχωνεύσεις δεν αποτελούν «εξορθολογισμό», όπως λένε τα τηλεοπτικά μέσα προπαγάνδας. Οι συγχωνεύσεις είναι στοχευμένη πολιτική κατεύθυνση.
Αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής είναι η υποβάθμιση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης σε περιοχές με ιδιαίτερες εκπαιδευτικές και κοινωνικές ανάγκες, με μεγάλα ποσοστά αλλοδαπών μαθητών, με ιδιαίτερα προβλήματα μάθησης και αυξημένα κοινωνικά προβλήματα. Αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής είναι η υποβάθμιση όλων των υποστηρικτικών δομών της εκπαίδευσης (Τμήματα Ένταξης, παράλληλες στηρίξεις, ολοήμερο πρόγραμμα, παράλληλες διδασκαλίες)
Τα θύματα αυτής της πολιτικής είναι οι μαθητές που στριμώχνονται σε υπεράριθμα τμήματα, γεγονός που οξύνει τις μορφωτικές και κοινωνικές ανισότητες, Η υποβάθμιση των σχολείων οδηγεί στην μείωση των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών μας.
Τα θύματα αυτής της πολιτικής είναι οι εκπαιδευτικοί αφού δημιουργούνται « πλασματικές» υπεραριθμίες, εξαιτίας της μείωσης των οργανικών, που οδηγούν σε υποχρεωτικές μετακινήσεις, διαθεσιμότητες και τελικά απολύσεις, υποβαθμίζοντας ακόμη πιο πολύ την ποιότητα της εκπαίδευσης.
Τα θύματα αυτής της πολιτικής είναι οι γονείς που θα πρέπει να βάλουν πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη για να πληρώνουν τα λειτουργικά και μορφωτικά έξοδα, για να μάθουν τα παιδιά τους γράμματα, όπως πληρώνουν για την υγεία και τα φάρμακα. Άλλωστε μέσα σε 4 χρόνια έχουν μειωθεί κατά 50% οι δαπάνες για τα σχολεία, ενώ έχουν αυξηθεί κατά 27% οι οικογενειακές δαπάνες για φροντιστήρια και άλλες ιδιωτικές παροχές παιδείας…
Η λογική των συγχωνεύσεων δεν έχει να κάνει με παιδαγωγικούς λόγους, ούτε βέβαια με την καλυτέρευση της παρεχόμενης εκπαίδευσης, αλλά με την δημιουργία του “νέου” σχολείου τη αγοράς - υπηρέτη μιας “κοινωνίας” φτώχειας και εξαθλίωσης ,η οποία οικοδομείται με πολύ έντονους ρυθμούς από τις μνημονιακές πολιτικές. Μοναδικός τους στόχος το ευέλικτο, φθηνό σχολείο της αγοράς, η μείωση των δαπανών για την κοινωνία, η ιδιωτικοποίηση και η υποταγή συνολικά της εκπαίδευσης στη λογική του κέρδους, της ανταγωνιστικότητας, της επιχειρηματικότητας και η παραγωγή ενός αναλώσιμου, μετακινούμενου και ελεγχόμενου εργατικού δυναμικού.
Με βάση τον προϋπολογισμό του 2014 προβλέπονται 1676 συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων. Επομένως οι συγχωνεύσεις που γίνονται, αποτελούν μέρος ευρύτερου σχεδίου, μέρος της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής που προωθείται από κυβέρνηση – ΕΕ – ΔΝΤ με στόχο την αποδόμηση του δημόσιου δωρεάν σχολείου και την προώθηση του «νέου σχολείου» της αγοράς, της αξιολόγησης, της κατηγοριοποίησης. Σε αυτή την κατεύθυνση προωθούν το μοντέλο του πολυθέσιου σχολείου, από το νηπιαγωγείο ως το λύκειο, με διευθυντή μάνατζερ, με κατακερματισμό της γνώσης, με πολλές και διαφορετικές ταχύτητες και τύπους προγραμμάτων σπουδών. Μέρος αυτής της πολιτικής είναι και η ένταση των ταξικών φραγμών, με την τράπεζα θεμάτων και το νέο σκληρό εξεταστικό πλέγμα στην Α΄ Λυκείου.
Αυτές οι ανατροπές της έννοιας του μορφωτικού και κοινωνικού δικαιώματος, επαναφέρουν τις κοινωνίες και τους ανθρώπους όλο και πιο κοντά στη μεσαιωνική λογική της ισχύος της ατομικότητας.
Έτσι : Ο μαθητής μας, μπαίνει στην τάξη λιγότερο συλλογικός από ποτέ, ενώ εμείς προσπαθούμε να «δέσουμε» την ομάδα…
Ο μαθητής μας μπαίνει στην τάξη με μεγαλύτερη απαξίωση για τη γνώση.
Ο μαθητής μας μπαίνει στην τάξη κουβαλώντας την αγωνία και το σπαταλημένο χρόνο των γονιών του απ’ το χτυπημένο εργασιακό τους δικαίωμα.
Ο μαθητής μας μπαίνει στην τάξη αποξενωμένος όλο και πιο πολύ από τα αφελή, μα εξεγερτικά και καθοριστικά όνειρα της παιδικότητας, φορτωμένος με το άγχος των γονιών του για περισσότερες «δεξιότητες» που θα του προσδώσουν μεγαλύτερη ισχύ σ’ αυτόν τον αφιλόξενο, αποσυλλογικοποιημένο, θρυμματισμένο κόσμο που τον περιμένει…
Απευθυνόμαστε σε σας και ζητάμε την συμπαράστασή σας. Δεν έχουμε άλλο τρόπο να αντιπαλέψουμε την αδικία και την καταστροφή. Αυτοί έχουν κανάλια, προπαγάνδα, ιλουστρσιόν έντυπα. Εμείς έχουμε τη φωνή μας, τη σκέψη μας και την κοινωνία…
Απαιτούμε από το Δημοτικό Συμβούλιο της Καλλιθέας να πάρει θέση στο ζήτημα αυτό, ΑΜΕΣΑ και να καταγγείλει την αυθαιρεσία, αλλά και συνολικά την πολιτική των συγχωνεύσεων, όπως έχουν κάνει πολλά Δημοτικά Συμβούλια τις προηγούμενες ημέρες.
ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΑΣ
Κανένα σχολείο, κανένα τμήμα, κανείς μαθητής,
κανείς εκπαιδευτικός λιγότερος!
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη