Thumbnail
Θέμα: Κάλεσμα σε Συντονισμό συλλόγων και ΕΛΜΕ για κινητοποίηση στην περιφέρεια και για συνέντευξη τύπου για τις διώξεις με το νέο πειθαρχικό δίκαιο και την αυτοδίκαιη αργία  

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ»

1ου, 3ου, 4ου, 5ου

Γραφείων Π.Ε. Α΄ Αθήνας

Κόρακα και Παπαναστασίου

Τηλέφωνο - Φαξ: 2108319372    

 e-mail: [email protected]

http://www.sylaristotelis.com

                   Αθήνα, 8-6-2013

Προς: Τα μέλη του Συλλόγου, ΔΟΕ, Συλλόγους Εκπ/κών Π.Ε.,  Αιρετούς Α΄ ΠΥΣΠΕ Αθήνας, Αιρετούς ΑΠΥΣΠΕ Αττικής, Αιρετούς ΚΥΣΠΕ, Α’ ΑΠΥΣΠΕ, συμβούλους σχολικής και προσχολικής αγωγής της περιοχής μας

Θέμα: Κάλεσμα σε Συντονισμό συλλόγων και ΕΛΜΕ για κινητοποίηση στην περιφέρεια και για συνέντευξη τύπου για τις διώξεις με το νέο πειθαρχικό δίκαιο και την αυτοδίκαιη αργία

1. Από τις ανακοινώσεις των ΕΛΜΕ που πραγματοποίησαν την κινητοποίηση στην περιφερειακή διεύθυνση Αττικής, φάνηκε πεντακάθαρα ότι το Υπουργείο Παιδείας έχει αποφασίσει:

α) να προχωρήσει σε μετακινήσεις μαθητών σε γειτονικά σχολεία με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης όταν οι μαθητές που εγγράφονται στην Α’ δημοτικού ξεπερνούν τους 25, δηλαδή στο σχολείο που θα εγγραφούν 30 μαθητές, θα απαγορευτεί να γίνουν δυο τμήματα της Α’ δημοτικού και οι «πλεονάζοντες» μαθητές θα μετακινηθούν υποχρεωτικά σε γειτονικά σχολεία. Επιδιώκουν με τον τρόπο αυτό να μειώσουν δραματικά τον αριθμό των τμημάτων, φτάνοντας στα ανώτατα, με βάση το νόμο, όρια μαθητών. Χωρίς αμφιβολία, μια τέτοια εξέλιξη σημαίνει δραματική επιδείνωση των συνθηκών εκπαίδευσης των μαθητών μας και ταυτόχρονα μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού. Υπογραμμίζουμε ότι θέση του εκπαιδευτικού κινήματος είναι το ανώτερο όριο μαθητών ανά τμήμα 15 μαθητές για νηπιαγωγείο και Α’, Β’ Δημοτικού και 20 για τις υπόλοιπες τάξεις.

β) η κατανομή των τμημάτων θα γίνεται πια από την περιφέρεια και όχι από τα ΠΥΣΠΕ σε μια προσπάθεια να προχωρήσουν μαζικά και για ολόκληρες περιοχές σε συμπτύξεις τμημάτων.

Καλούμε τους εκπαιδευτικούς και τους/τις διευθυντές/ντριες και τις/τους προϊσταμένες/νους, να μη συμμορφώνονται με προφορικές εντολές και να γράφουν, όπως οφείλουν από το νόμο, όλα τα παιδιά που βρίσκονται στα όρια των σχολικών τους μονάδων. Οι προφορικές εντολές ή παραινέσεις που ζητούν να επικοινωνούν με τη διεύθυνση όταν φτάνουν τον αριθμό 25 έχουν ως μοναδικό στόχο να δημιουργηθούν όσο το δυνατόν λιγότερα τμήματα, με τον ανώτατο αριθμό μαθητών, σε βάρος των μορφωτικών και εκπαιδευτικών δικαιωμάτων των μαθητών και των εργασιακών των εκπαιδευτικών. Να επισημάνουμε επίσης, ότι κανείς δε δικαιούται να μετακινεί μαθητές χωρίς γραπτή εντολή, πολύ δε περισσότερο με βάση την ημερομηνία εγγραφής.

Οι εντολές αυτές συνεισφέρουν καθαρά στην απόλυση και στη μη επαναπρόσληψη των χιλιάδων αναπληρωτών συναδέλφων  καθώς και στις υποχρεωτικές μεταθέσεις εκπαιδευτικών λόγω πλαστών «πλεονασμάτων» εκπαιδευτικού προσωπικού και στις μελλοντικές απολύσεις των μονίμων λόγω μείωσης των θέσεων. Είναι στα πλαίσια του σχεδίου που απαιτεί η κυβέρνηση, η ΕΕ και το ΔΝΤ για τη μείωση των οργανικών και λειτουργικών κενών, για μαζικές απολύσεις στο δημόσιο.

Δε συμμορφωνόμαστε στα παραπάνω σχέδια! Αντιδρούμε στις προφορικές εντολές, ενημερώνουμε το σύλλογο γι’ αυτές και τους γονείς για το δικαίωμά τους να έχει το παιδί τους θέση στο σχολείο που ανήκει με βάση τη διεύθυνση κατοικίας τους. Τους καλούμε να συμμετέχουν στην κινητοποίηση που θα οργανωθεί.

2. Συνεχίζεται η ομηρία δεκάδων εκπαιδευτικών όπου έχουν οδηγηθεί σε αργία ή απειλούνται με αυτή εξαιτίας του νέου πειθαρχικού δίκαιου και των σχετικών με αυτό νόμων (4057/2012 και 4093/2012). Είναι χαρακτηριστικές οι περιπτώσεις του εκπαιδευτικού Γκουλιώνη Στέφανου, του Καπετανόπουλου Πέτρου, των συναδέλφων από τους ΟΤΑ, καθώς και πολλών άλλων δημοσίων υπαλλήλων που απειλούνται με απόλυση για την πολιτική και συνδικαλιστική τους δράση ή ακόμα και για άνευ σημασίας αντιδικίες με τρίτους.

Με βάση τα παραπάνω ο σύλλογός μας καλεί συλλόγους Π.Ε και ΕΛΜΕ σε συντονισμό για την Τετάρτη 12/6, 7.30μ.μ. στα γραφεία της ΔΟΕ (Ξενοφώντος 15α, Σύνταγμα) για να συνδιοργανώσουμε:

α) κινητοποίηση στην περιφέρεια την εβδομάδα 17-21/6 για τα ζητήματα της κατανομής τμημάτων, των μετακινήσεων μαθητών, τον καθορισμό των ελλείψεων σε εκπαιδευτικό προσωπικό για τη νέα χρονιά, των υποχρεωτικών μεταθέσεων σε συνεργασία με γονείς, συλλόγους και ενώσεις και

β) τη συνδιοργάνωση συνέντευξης τύπου με στόχο την ανάδειξη του ολοκληρωτικού πειθαρχικού πλαισίου που στοχεύει στην πειθάρχηση, το φόβο, την υποταγή και τη χειραγώγηση των δημοσίων υπαλλήλων με αφορμή τις περιπτώσεις Γκουλιώνη, Καπετανόπουλου, των εργαζομένων στους ΟΤΑ και όσων άλλων δημοσίων υπαλλήλων απειλούνται ή τους επιβλήθηκε αυτοδίκαιη αργία.

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ»

1ου, 3ου, 4ου, 5ου

Γραφείων Π.Ε. Α΄ Αθήνας

Κόρακα και Παπαναστασίου

Τηλέφωνο - Φαξ: 2108319372    

 e-mail: [email protected]

http://www.sylaristotelis.com

      Αθήνα, 8-6-2013

Προς: Τα μέλη του Συλλόγου, ΔΟΕ, Συλλόγους Εκπ/κών  Π.Ε.,  Αιρετούς Α΄ ΠΥΣΠΕ Αθήνας, Αιρετούς ΑΠΥΣΠΕ Αττικής, Αιρετούς ΚΥΣΠΕ, Α’ ΑΠΥΣΠΕ, συμβούλους σχολικής και προσχολικής αγωγής της περιοχής μας

Θέμα: Σχετικά με ερωτηματολόγιο της περιφέρειας για τους συναγερμούς και παρεμβάσεις του Α’ ΠΥΣΔΕ στο προσωπικό της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

Έχουν πληθύνει το τελευταίο διάστημα οι κάθε λογής παρεμβάσεις από την πλευρά της διοίκησης προς τους εκπαιδευτικούς και τους διευθυντές των σχολείων, επιδιώκοντας να τους καταστήσουν υπεύθυνους για τις κρατικές ανεπάρκειες. Στην πραγματικότητα, εφαρμόζοντας σύστημα έμμεσης και άμεσης αξιολόγησης, η διοίκηση με τις ανακοινώσεις στοχοποιεί το εκπαιδευτικό προσωπικό και το καθιστά υπόλογο για ότι όφειλε το κράτος να αντιμετωπίζει.

Συγκεκριμένα:

1.      Ο περιφερειακός διευθυντής εκπαίδευσης Αττικής, Δ. Γκίνης, με ερωτηματολόγιο που έστειλε στις σχολικές μονάδες, ζητά από τους διευθυντές να απαντήσουν εκτός των άλλων γιατί δε μερίμνησαν να εγκαταστήσουν κάποιο σύστημα συναγερμού στο σχολείο τους!!! Εδώ ταιριάζει απόλυτα η παροιμία «εκεί που μας χρώσταγαν, μας πήραν και το βόδι». Ο κ. Γκίνης οφείλει να γνωρίζει ότι οι σχολικές μονάδες αδυνατούν να καλύψουν τις στοιχειώδεις ανάγκες τους μια και η κυβέρνηση την οποία εκπροσωπεί, μείωσε κατά 30% την επιχορήγηση,  αφαιρώντας, μάλιστα την τέταρτη δόση του 2012. Ακόμα και έτσι όμως, σε πολλές περιπτώσεις οι δήμοι και οι σχολικές επιτροπές που έχουν διορίσει αρνούνται να παρέχουν στα σχολεία τα χρήματα που τους αντιστοιχούν με αποτέλεσμα να μην υπάρχει δυνατότητα καμίας ουσιαστικής διαχείρισής τους από τις σχολικές κοινότητες. Δεν το γνωρίζει αυτό ο κ. Γκίνης όταν ρωτά «γιατί δεν μεριμνήσατε…»; Δεν είναι τουλάχιστον ειρωνεία να απευθύνει στα σχολεία αυτό που όφειλε να απευθύνει προς τους προϊσταμένους του; Μήπως με αυτό τον τρόπο θέλει να καταστήσει υπεύθυνους για τις κλοπές στα σχολεία τους εκπαιδευτικούς ή μήπως ετοιμάζεται νέο πακέτο ΕΣΠΑ για συναγερμούς οπότε προετοιμάζουν το έδαφος;

2.      Ο διευθυντής Β’ βάθμιας εκπαίδευσης Α’ Αθήνας, Αν. Σαββαϊδης, σε «ευχαριστήρια» επιστολή  προς τους/τις διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων των δημοτικών σχολείων της Α’ Αθήνας, που ευχαριστήρια ήταν μόνο κατ’ όνομα γιατί στην ουσία ειρωνευόταν τους διευθυντές και εμμέσως πλην σαφώς προχωρούσε σε αξιολόγηση τους για το αν ακολούθησαν τις οδηγίες του για τη συμπλήρωση της βάσης δεδομένων μαζί με κριτική περί ορθογραφικών λαθών!!! Θα επαναλάβουμε λοιπόν και παλαιότερη ανακοίνωσή μας: Οι σχολικές μονάδες της Α’ βάθμιας εκπαίδευσης, καθώς επίσης και το εκπαιδευτικό προσωπικό, έχουν ως προϊστάμενη αρχή την Α’ βάθμια εκπαίδευση και καμία άλλη. Δεν δικαιούται η διοίκηση της Β’ βάθμιας να αποφασίζει και να υποδεικνύει μεθόδους και τρόπους που καλούνται να εφαρμόσουν οι σχολικές μονάδες ή οι διευθυντές/ντριες της Α’ βάθμιας. Η συμπλήρωση της βάσης δεδομένων της Β’ βάθμιας Εκπαίδευσης της Α΄ Διεύθυνσης Αθήνας είναι ευθύνη των διοικητικών υπηρεσιών της εν λόγω Διεύθυνσης και όχι των σχολικών μονάδων της Α’ βάθμιας.  Δεν μπορεί να συνεχίζεται η επιβάρυνση των σχολικών μονάδων με όγκο δουλειάς που δεν τους αντιστοιχεί. Ας μη βιάζεται τόσο πολύ ο διευθυντής του Α’ ΠΥΣΔΕ να γίνει αξιολογητής όλου του εκπαιδευτικού προσωπικού της Α’ Αθήνας. Καλά θα κάνει να γνωρίζει ότι τα εκπαιδευτικά σωματεία στην Α’ βάθμια και Β’ βάθμια εκπαίδευση έχουν ταχθεί με καθολικό σχεδόν τρόπο ενάντια στην αξιολόγηση, την οποία εκείνος βιάζεται να εφαρμόσει. Και να είναι σίγουρος ότι τις αποφάσεις τους ξέρουν και να τις υπερασπίζονται.

 

   Θεωρούμε ότι όλα τα παραπάνω παραπέμπουν στην προσπάθεια της κυβέρνησης να χρησιμοποιήσει τη διοικητική συγχώνευση των βαθμίδων της εκπαίδευσης με στόχο την άλωση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών. Επιδιώκουν μια διοικητική πυραμίδα «τέρας», πλήρως ιεραρχική και συγκεντρωτική ώστε να ελέγχουν με αυταρχικό τρόπο όλη την εκπαιδευτική διαδικασία. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kardiageiakes-pathiseis-kardia_252863_128338.jpg
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
Στην Ελλάδα, η θνησιμότητα από καρδιαγγειακά νοσήματα παραμένει υψηλή, με τους άνδρες να καταγράφουν 485 θανάτους ανά 100.000 πληθυσμού και τις...
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
anergia.jpg
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα
Οι προσδοκίες απασχόλησης για το πρώτο τρίμηνο του 2025 παραμένουν θετικές, με το ποσοστό να διατηρείται στο 12%, αν και μειωμένο σε σχέση με το...
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα