GYMNASIO ARMENIOU
«Το σχολείο του Αρμενίου είναι μια εξαιρετική περίπτωση «υιοθεσίας» σχολικής μονάδας από το Πανεπιστήμιό μας »

Μια πολύ σημαντική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στους χώρους του Γυμνασίου Αρμενίου του ν. Λάρισας με αφορμή το Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων (ΠΣΔ) με τίτλο «Η σημασία των Ομηρικών Επών στο σύγχρονο βίο», που υλοποιεί η σχολική μονάδα από πέρυσι και για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.

Παρών στην εκδήλωση ο διακεκριμένος Λαρισαίος πανεπιστημιακός δάσκαλος κ. Θανάσης Ευσταθίου, με πολυσχιδή δράση σε Ελλάδα και εξωτερικό, καθηγητής του Ιονίου Πανεπιστημίου και επι σειρά ετών Κοσμήτορας της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ιδρύματος.

Ο κ. Ευσταθίου μιλώντας στους παριστάμενους αναφέρθηκε στα διαχρονικά μηνύματα του Ομήρου και στη σημασία που έχουν τα έργα του στη σημερινή μας ζωή, δινοντας έμφαση στην οικουμενικότητα, τις διεθνείς αναφορές και τα μηνύματα που περνούν μέσα από την Ιλιάδα και την Οδύσσεια.

Το πρόγραμμα πραγματοποιείται από πέρυσι, με πρωτοβουλία της εκπαιδευτικού Δρ. Μαρίας Καραμπάτσα και συνεχίζεται φέτος από τους φιλολόγους του σχολείου κ.κ. Ν.Στάτο, Β.Σλούτσα, Β. Μιχαλούλη και Ε. Μιχαήλ.

Παρόντες στην εκδήλωση η περιφερειακή διευθύντρια εκπαίδευσης Θεσσαλίας κ. Β.Ζιάκα, ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Ν.Ζέρβας, ο αντιπεριφερειάρχης Παιδείας κ. Β.Σίμος, η Γ.Γ. του Δήμου Κιλελέρ κ. Β. Χλιάπη, ο εντεταλμένος σύμβουλος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κ. Σ. Θεοχαρόπουλος, ο πρόεδρος του Τ.Σ. Αρμενίου κ. Κ.Κολοβός, ο σύμβουλος παιδαγωγικής ευθύνης του σχολείου κ. Ε. Αλαφροπάτης, καθώς και εκπρόσωποι του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του σχολείου.

Σε σύντομους χαιρετισμούς τους οι εκπρόσωποι της ηγεσίας της εκπαίδευσης και της αυτοδιοίκησης αναφέρθηκαν στην παιδαγωγική αξία του εγχειρήματος καθώς και στην συντονισμένη εργασία με αποφασιστικότητα από τον Δήμο Κιλελέρ, για την αποκατάσταση των υλικών ζημιών του σχολικού συγκροτήματος μετά τις περσινές καταστροφές. Η περίπτωση του Γυμνασίου και Λ.Τ. Αρμενίου είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα συνεργασίας ανάμεσα στους τοπικούς φορείς του Υπουργείου Παιδείας και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, τόσο για την προώθηση καινοτόμων εκπαιδευτικών δράσεων όσο και για τη βελτίωση των σχολικών υποδομών.

Τον καθηγητή Θ. Ευσταθίου και τους εκπροσώπους των φορέων ευχαρίστησε θερμά ο διευθυντής της σχολικής μονάδας κ. Κ. Καραμπάτσας για την πολυεπίπεδη στήριξή τους . Το πρόγραμμα συνεχίζεται με workgroups και τηλεδιασκέψεις ανάμεσα στο σχολείο και το πανεπιστήμιο ενώ θα υπάρξει εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών του Γυμνασίου στην έδρα του Πανεπιστημίου στην Κέρκυρα την άνοιξη.
«Το σχολείο του Αρμενίου είναι μια εξαιρετική περίπτωση «υιοθεσίας» σχολικής μονάδας από το Πανεπιστήμιό μας », κατέληξε εμφατικά ο κ.Ευσταθίου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»