ΜΟΛΥΒΙΑ
Επειδή είναι αναπληρώτρια, έρχεται αντιμέτωπη με το απαράδεκτα διαφοροποιημένο και υποτιμημένο πλαίσιο δικαιωμάτων των αναπληρωτών

Μετά το λιποθυμικό επεισόδιο νηπιαγωγού σε μονοθέσιο της Ηλείας, νέο περιστατικό, σε νηπιαγωγείο του Ζωγράφου, αναδεικνύει τόσο τις ευθύνες του κράτους για την άθλια κτιριακή κατάσταση των νηπιαγωγείων, όσο και το απαράδεκτο πλαίσιο στέρησης στοιχειωδών δικαιωμάτων από τις/τους αναπληρώτριες/τές εκπαιδευτικούς.

Συγκεκριμένα, αναπληρώτρια νηπιαγωγός έσπασε το πόδι της στο χώρο εργασίας της, σε Νηπιαγωγείο με ελαφρού τύπου προκάτ, με πλήθος προβλημάτων τόσο μέσα στα προκάτ, όσο και στον προαύλιο χώρο. Χρειάστηκε μάλιστα να εγχειριστεί για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα. Το ατύχημα ορίζεται – και βάση της νομοθεσίας – ως εργατικό. Και κάπου εδώ, η συνάδελφος, ακριβώς επειδή είναι αναπληρώτρια, έρχεται αντιμέτωπη με το απαράδεκτα διαφοροποιημένο και υποτιμημένο πλαίσιο δικαιωμάτων των αναπληρωτών: δεν δικαιούται πάνω από 15 ημέρες αναρρωτική άδεια, παρά το ότι ο τραυματισμός της δεν επιτρέπει την επιστροφή της στην εργασία τόσο σύντομα, απειλείται από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης με περικοπή των αποδοχών και της προϋπηρεσίας της αμέσως μετά τη λήξη του δεκαπενθημέρου! Αυτό είναι το πραγματικό πρόσωπο της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, όλων των ηγεσιών που ευθύνονται για αυτά τα κουτσουρεμένα δικαιώματα, που ακόμα και γι’ αυτά έχουν γίνει πολύ σκληροί αγώνες οι οποίοι συνεχίζονται με στόχο την εξίσωση των δικαιωμάτων των αναπληρωτών με τα αντίστοιχα των μονίμων εκπαιδευτικών.

Τι έχει να πει τώρα η κυβέρνηση για την ασφάλεια των παιδιών και των εκπαιδευτικών στα τρισάθλια νηπιαγωγεία του Ζωγράφου, αλλά και άλλων περιοχών; Μήπως προτίθεται να μεταθέσει κι αυτές τις ευθύνες στους εκπαιδευτικούς όπως έπραξε με τον έλεγχο των στηθαίων, των κεραμιδιών και των καμινάδων;

Τι έχει να αντιπροτείνει το ΥΠΑΙΘΑ στη συνάδελφο πέρα από τις απειλές για περικοπές μισθού και προϋπηρεσίας; Μήπως να επιστρέψει στην εργασία μετά από 15 ημέρες με πατερίτσες; Ή μήπως λόγω υπερβολικής ενασχόλησης με την αξιολόγηση όλα αυτά μοιάζουν με μικροπράγματα και λεπτομέρειες άνευ σημασίας στην ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ;

Ο κυνισμός της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής είναι αμείλικτος. Το ίδιο αποφασιστική πρέπει να είναι απέναντι σε αυτή την πολιτική και η εκπαιδευτική κοινότητα, το εκπαιδευτικό κίνημα και οι αγώνες του. Ας φροντίσουν αυτοί που με τις πολιτικές τους δημιούργησαν το πρόβλημα να βρουν και τη λύση του, αλλιώς θα μας βρουν μπροστά τους, ενωμένους γύρω από τους Συλλόγους μας να διεκδικούμε τα στοιχειώδη δικαιώματα της συναδέλφου, αλλά και όλων των συναδέλφων που βάλλονται από την πολιτική τους.

Ο Δημήτρης Μαριόλης είναι Πρόεδρος του Α΄ Συλλόγου Αθηνών ΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες: Πανωλεθρία στα Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών με "βροχή" κενών θέσεων

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

attiko-nosokomeio
Εργαζόμενοι νοσοκομείου Αττικόν: «Απαράδεκτες οι δηλώσεις Καλλιάνου – Οι απειλές θα πέσουν στο κενό»
«Δεν έχει τίποτα με το «φίλο» Άδωνι Γεωργιάδη και την πολιτική της κυβέρνησης για αυτό και μπορεί ωραιότατα να διαπομπεύει τους υγειονομικούς!»
Εργαζόμενοι νοσοκομείου Αττικόν: «Απαράδεκτες οι δηλώσεις Καλλιάνου – Οι απειλές θα πέσουν στο κενό»
afrikaniki-skoni
Πανεπιστήμιο Κρήτης για αφρικανική σκόνη: Ήταν «σημαντικό» επεισόδιο
Οι μέγιστες συγκεντρώσεις σκόνης παρατηρηθήκαν στην πόλη των Χανιών - Τι έδειξαν οι μετρήσεις του Πανεπιστημίου Κρήτης
Πανεπιστήμιο Κρήτης για αφρικανική σκόνη: Ήταν «σημαντικό» επεισόδιο
bullying
Σχολική βία: «Η καλλιέργεια κλίματος γενικής καταγγελίας ψηφιακής ή μη “δηλητηριάζει” τις σχέσεις»
«Η καλλιέργεια κλίματος γενικής καταγγελίας ψηφιακής ή μη, δεν αποκαθιστά την παιδαγωγική σχέση απεναντίας, «δηλητηριάζει» τις σχέσεις, δημιουργεί...
Σχολική βία: «Η καλλιέργεια κλίματος γενικής καταγγελίας ψηφιακής ή μη “δηλητηριάζει” τις σχέσεις»