Τους ζήτησαν με προφορική οδηγία να τροποποιήσουν τα ωρολόγια προγράμματα τμημάτων ένταξης με στόχο να υπάρχουν μεγαλύτερες ομάδες (αριθμητικά) παιδιών ανά ώρα τα οποία παρακολουθούν την εξατομικευμένη διδασκαλία...

Επιστολή διαμαρτυρίας προς τη Διεύθυνση Π. Ε. Β΄ Αθήνας σχετικά με τις προφορικές οδηγίες της Δ/νσης προς τις/τους εκπαιδευτικούς των Τμημάτων Ενταξης αναφορικά με την σύνταξη των ωρολογίων προγραμμάτων τους, απέστειλε ο Σύλλογος Π.Ε Αμαρουσίου.

Με τις προφορικές οδηγίες η διεύθυνση ζητούσε από τους εκπαιδευτικούς να τροποποιήσουν τα ωρολόγια προγράμματα των τμημάτων ένταξης των σχολείων τους με στόχο να υπάρχουν μεγαλύτερες ομάδες (αριθμητικά) παιδιών ανά ώρα τα οποία παρακολουθούν την εξατομικευμένη διδασκαλία του Τ. Ε.

«Μάλιστα όταν ζητήθηκε από τους εκπαιδευτικούς των Τ. Ε. να τους αποσταλούν εγγράφως οι οδηγίες του ΥΠΑΙΘΑ τις οποίες επικαλούνταν η επιφορτισμένη να μεταφέρει την προφορική αυτή εντολή υπάλληλος της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας, εκείνη όχι μόνο δεν τις απέστειλε αλλά ζήτησε να μιλήσει με τους/τις Διευθυντές/Διευθύντριες των σχολείων που υπηρετούν οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί», αναφέρει ο Σύλλογος και συμπληρώνει:

«Θεωρούμε ανεπίτρεπτο και απαράδεκτο υπάλληλος της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας να επικαλείται οδηγίες του ΥΠΑΙΘΑ επί θεμάτων παιδαγωγικού και διοικητικού χαρακτήρα, οι οποίες να μην αποτυπώνονται εγγράφως στις κείμενες διατάξεις για τη λειτουργία των Τ. Ε. των Δημοτικών Σχολείων και την σύνταξη των ωρολογίων προγραμμάτων τους»

Αναλυτικά η επιστολή του Συλλογου Π.Ε Αμαρουσίου

Κε Διευθυντή Π. Ε. Β΄ Αθήνας και κα Προϊσταμένη Εκπ/κών Θεμάτων της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας

όπως πληροφορηθήκαμε από εκπαιδευτικούς των Τ. Ε. των Δημοτικών Σχολείων της περιοχής ευθύνης του σωματείου μας έγινε τηλεφωνική παρέμβαση από την πλευρά της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας προς εκπαιδευτικούς Τ. Ε. παρατηρώντας τους και ζητώντας τους να τροποποιήσουν τα ωρολόγια προγράμματα των τμημάτων ένταξης των σχολείων τους με στόχο να υπάρχουν μεγαλύτερες ομάδες (αριθμητικά) παιδιών ανά ώρα τα οποία παρακολουθούν την εξατομικευμένη διδασκαλία του Τ. Ε.

Μάλιστα όταν ζητήθηκε από τους εκπαιδευτικούς των Τ. Ε. να τους αποσταλούν εγγράφως οι οδηγίες του ΥΠΑΙΘΑ τις οποίες επικαλούνταν η επιφορτισμένη να μεταφέρει την προφορική αυτή εντολή υπάλληλος της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας, εκείνη όχι μόνο δεν τις απέστειλε αλλά ζήτησε να μιλήσει με τους/τις Διευθυντές/Διευθύντριες των σχολείων που υπηρετούν οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί.

Δεν γνωρίζουμε σε ποιες οδηγίες του ΥΠΑΙΘΑ αναφερόταν η συγκεκριμένη υπάλληλος της Διεύθυνσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας και θεωρούμε ανεπίτρεπτο και απαράδεκτο υπάλληλος της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας να επικαλείται οδηγίες του ΥΠΑΙΘΑ επί θεμάτων παιδαγωγικού και διοικητικού χαρακτήρα, οι οποίες να μην αποτυπώνονται εγγράφως στις κείμενες διατάξεις για τη λειτουργία των Τ. Ε. των Δημοτικών Σχολείων και την σύνταξη των ωρολογίων προγραμμάτων τους.

Αν πάλι υπάρχουν οι οδηγίες αυτές και αποτυπώνονται σε εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘΑ θεωρούμε απόλυτα απαράδεκτο και αντιδεοντολογικό να μην αποστέλλονται οι έγγραφες αυτές οδηγίες προς τις/τους εκπαιδευτικούς των Τ. Ε. και προς τις/τους Διευθύντριες/Διευθυντές των Δημοτικών Σχολείων.

Αναφορικά με τα τμήματα ένταξης και την λειτουργία τους σας υπενθυμίζουμε ότι υπεύθυνοι για την αξιολόγηση και ένταξη των μαθητών τους σε προγράμματα εξατομικευμένης διδασκαλίας είναι αποκλειστικά οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων ένταξης κατόπιν έγγραφης αίτησης των γονέων των μαθητών τους.

Ο μέγιστος αριθμός μαθητών οι οποίοι μπορούν να ενταχθούν στη δύναμη κάθε Τ. Ε. Δημοτικού Σχολείου δεν μπορούν να ξεπερνούν τους 12 συνολικά.

Η επίκληση οδηγίας του ΥΠΑΙΘΑ, από την πλευρά της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας, σύμφωνα με την οποία δεν μπορεί να υπάρχει μονομελής ομάδα παρακολούθησης του Τ. Ε. παρά μόνο σε βαριές περιπτώσεις αυτισμού, όπως γνωρίζουμε ως τώρα, δεν αποτυπώνεται εγγράφως σε καμία οδηγία της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής του ΥΠΑΙΘΑ κι έχει στόχο την αύξηση των μαθητών στα ήδη υπάρχοντα Τ. Ε. ώστε να μην ιδρυθούν περισσότερα από ένα Τ. Ε. στις σχολικές μονάδες που το αιτούνται και το έχουν ανάγκη.

Άλλωστε οι απαράδεκτες τακτικές περικοπών και διάλυσης των δομών της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, οι οποίες ακολουθούνται από το ΥΠΑΙΘΑ τα τελευταία χρόνια μας είναι ήδη γνωστές και απορριπτέες είτε έχουν να κάνουν με την προσπάθεια περικοπών των εκπαιδευτικών της παράλληλης στήριξης είτε με την απαράδεκτη καθυστέρηση της κάλυψης των κενών σε εκπαιδευτικούς των Τ. Ε. των σχολείων είτε με την μη έγκαιρη κάλυψη των κενών των ειδικών Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων. Ακόμα χειρότερα, όπως αποδεικνύεται από τις ενέργειές σας, έχουμε φτάσει στο σημείο να αγνοείται η επιστημονική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών των Τ. Ε. από τους αρμόδιους φορείς και εκπαιδευτικούς της ειδικής αγωγής και να παραγράφονται οι γνωματεύσεις τους προκειμένου να εξοικονομηθούν πόροι και εκπαιδευτικοί με ανυπολόγιστα αρνητικές συνέπειες για την πορεία και εξέλιξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Σε κάθε περίπτωση θα μας βρείτε απέναντί σας σε όλες τις περιπτώσεις καταστρατήγησης των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών – μελών του σωματείου μας.

Παρακαλούμε να ενημερώσετε εγγράφως, αν υπάρχουν στη διάθεσή σας, οι διατάξεις που επικαλούνται οι υπάλληλοι της υπηρεσίας σας αναφορικά με την σύνταξη των ωρολογίων προγραμμάτων των Τ. Ε., διαφορετικά και σε άλλη περίπτωση η υπηρεσία που προΐστασθε και όσοι/όσες την εκπροσωπούν θα είναι υπόλογοι έναντι των γονέων των μαθητών, τα μορφωτικά δικαιώματα των οποίων αμφισβητείτε και επιχειρείτε να περιορίσετε με τις ενέργειές σας αυτές.

Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber