«Η αντίσταση μας είναι προς μια απαράδεκτη διαδικασία η οποία μόνο χειροτερεύει τη λειτουργία του σχολείου»

Συνεχίζεται, ευτυχώς, η αντίσταση  των εκπαιδευτικών στην «αξιολόγηση», καθώς είτε με στάσεις εργασίας, είτε με συγκεντρώσεις έξω από σχολεία, ακυρώνεται στην πράξη μια διαδικασία απαξιωτική και εχθρική για τους εκπαιδευτικούς και το Δημόσιο σχολείο, χωρίς ίχνος θετικής πτυχής.

Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας των εκπαιδευτικών να λέμε ότι δεν πρόκειται για υγιή αξιολόγηση, η οποία θα είχε στόχο μια ουσιαστική και θεμιτή «πίεση» μιας υπαρκτής μειοψηφίας συναδέλφων μας, η οποία δεν κάνει επαρκώς φιλότιμα το καθήκον της. Ούτε πρόκειται για διαδικασία που θα δημιουργήσει ένα ρεαλιστικό σημείο αναφοράς (θεμιτό), το οποίο να οφείλουν οι εκπαιδευτικοί να ακολουθούν προς βελτίωση του έργου τους.

Πρόκειται για μια απαράδεκτη διαδικασία η οποία διατάχθηκε και σχηματοποιήθηκε από τους δήμιους της Δημόσιας εκπαίδευσης, οι οποίοι επομένως δε μπορεί να έχουν ίχνος καλής πρόθεσης για τη λειτουργία του Δημόσιου σχολείου. Οι ίδιοι που έχουν δημιουργήσει μια τραγικά αναποτελεσματική εκπαίδευση με άθλιας προχειρότητας βιβλία, ύλες, προγράμματα σπουδών, αναθέσεις ντροπή και τόσα άλλα, εμφανίζονται ως εξυγιαντές προκλητικά και ξεδιάντροπα! Πρέπει κι ο τελευταίος γονιός σε αυτή τη χώρα να αντιληφθεί ότι και τη dream team των εκπαιδευτικών να βάλεις να διδάσκει, δε θα μάθει κανένα Ελληνόπουλο Αγγλικά στο σχολείο μετά από 12 χρόνια μαθημάτων(!), ούτε θα μπει σε αξιοπρεπή σχολή χωρίς Φροντιστήριο, ούτε καν θα προσλάβει μια στοιχειωδώς εκλυστική για νέα παιδιά εκπαίδευση, ή μια αξιοπρεπή γενική παιδεία με ικανοποιητικό μορφωτικό επίπεδο. Κατά συνέπεια είναι απολύτως υποκριτική η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, όχι γιατί δεν υπάρχουν ανεπαρκείς ή αφιλότιμοι συνάδελφοι μας, αλλά γιατί είναι αδύνατο και αδιανόητο να κριθούν επί  ενός τόσο σαθρού εδάφους και μάλιστα από αυτούς που έχτισαν αυτό το έδαφος.

Πέρα όμως από αυτό, αν είχε θετικές πτυχές θα τύχαινε αποδοχής και από την εκπαιδευτική κοινότητα. Είναι όμως μια κουτοπόνηρη επικοινωνιακή προσπάθεια, σε μια κοινωνία που ορθώς είναι ώριμη για μια υγιή αξιολόγηση στο Δημόσιο. Χρέος των εκπαιδευτικών είναι να αναδείξουμε ότι η άρνηση και αντίδραση μας για την πλειοψηφία μας τουλάχιστον, δεν είναι ούτε από φυγομαχία και τεμπελιά, ούτε από στείρα παραδοσιακή άρνηση προς κάθε μορφή αξιολόγησης των παρωχημένων και αγκυλωμένων συνδικαλιστικών κλισέ. Η αντίσταση μας είναι προς μια απαράδεκτη διαδικασία η οποία μόνο χειροτερεύει τη λειτουργία του σχολείου, με προσθήκη ανούσιας γραφειοκρατίας, φόβου και αναξιοκρατίας, η οποία μόνο θα χειροτερεύσει το πολύπαθο Δημόσιο σχολείο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber