Λαμία: Πήγαν να δηλητηριάσουν συμμαθητή τους σε δημοτικό σχολείο
Το παιδί έφτυσε το νερό, επειδή ήταν πολύ πικρό

Ένα τραγικό περιστατικό σημειώθηκε σε δημοτικό σχολείο στη Λαμία όταν μαθητής έφτυσε το νερό που πήγε να πιει από το μπουκάλι του γιατί ήταν πολύ πικρό. Ο δάσκαλος μάλιστα προέτρεψε το παιδάκι να μην το χρησιμοποιήσει και τρέξει στη βρύση για ξεδιψάσει.

Λίγες ώρες αργότερα ένα άλλο παιδάκι από την ίδια τάξη αποκάλυψε στην μητέρα του ότι το μεσημέρι στο σχολείο μαζί με τον επίσης συμμαθητή του, έριξαν ποντικοφάρμακο στο νερό του άλλου παιδιού.

Σύμφωνα με πληροφορίες του lamianow.gr, η μητέρα ειδοποίησε την οικογένεια του παιδιού και αμέσως οι γονείς κινητοποιήθηκαν  και μεταφέρουν το παιδί τους στο νοσοκομείο, όπου παραμένει για τρεις ημέρες.

Η ποσότητα της ουσίας που έφτασε στον οργανισμό του μικρού μαθητή ήταν τέτοια που ευτυχώς δεν δημιούργησε σοβαρά προβλήματα, ενώ τα παιδιά και οι γονείς ήδη παρακολουθούνται από ψυχολόγο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia