Το επιμορφωτικό πρόγραμμα στοχεύει στην εξοικείωση των επιμορφούμενων με την αξιοποίηση του Portfolio/ePortfolio στη διδασκαλία της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας.

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και το Goethe-Institut Athen στο πλαίσιο του μεταξύ τους Συμφώνου Συνεργασίας (2017) προγραμματίζουν την υλοποίηση του εξ αποστάσεως επιμορφωτικού προγράμματος με τίτλο «Η χρήση του Portfolio στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση».

Στο εξ αποστάσεως επιμορφωτικό πρόγραμμα καλούνται να συμμετάσχουν εκπαιδευτικοί Γερμανικής Γλώσσας ΠΕ07, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων, που διδάσκουν σε σχολεία των αντίστοιχων βαθμίδων και μονάδων κατά το τρέχον σχολικό έτος 2022-2023.

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα στοχεύει στην εξοικείωση των επιμορφούμενων με την αξιοποίηση του Portfolio/ePortfolio στη διδασκαλία της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας.

Η συνολική διάρκεια του προγράμματος είναι τριάντα δύο (32) ώρες, οκτώ (8) ώρες σύγχρονη εξ αποστάσεως επιμόρφωση και είκοσι τέσσερις (24) ώρες ασύγχρονη εξ αποστάσεως επιμόρφωση.

Οι ενδιαφερόμενοι/-ες καθηγητές/-τριες Γερμανικής Γλώσσας (ΠΕ07) θα μπορούν να υποβάλουν δήλωση συμμετοχής ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του Goethe-Institut Athen.

Μετά την ολοκλήρωση του επιμορφωτικού προγράμματος, οι συμμετέχοντες/-ουσες θα λάβουν κοινή από τους δύο συνεργαζόμενους φορείς βεβαίωση επιτυχούς παρακολούθησης.

Το αντικείμενο της επιμόρφωσης

Οι συμμετέχοντες/-ουσες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις διάφορες δυνατότητες που προσφέρει η δημιουργία και η αξιοποίηση της μεθόδου portfolio και να αναγνωρίσουν την προστιθέμενη αξία τους στο μάθημα της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας.

Οι συμμετέχοντες/-ουσες εκπαιδευτικοί θα είναι σε θέση μετά την ολοκλήρωση του επιμορφωτικού προγράμματος:

  • να σχεδιάζουν τη διδασκαλία τους σύμφωνα με συγκεκριμένους διδακτικούς στόχους και μέσα από τη συνεργασία τους με συναδέλφους και με ομάδες μαθητών/-τριών να είναι σε θέση να δημιουργούν ένα ανοικτό και ευέλικτο μαθησιακό περιβάλλον,

  • να δομούν τη διδασκαλία τους και να διαμορφώνουν το περιεχόμενό της και τις αντίστοιχες δραστηριότητες, σύμφωνα με τη διδακτική εμπειρία τους και να το προσαρμόζουν στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών/-τριών τους,

  • να επιλέγουν και να αξιοποιούν, σε συνεργασία με τους άλλους/-ες συμμετέχοντες/- ουσες, εναλλακτικές τεχνικές και μορφές διδασκαλίας, να τις αναστοχάζονται και να τις αξιολογούν.

  • επεξεργάζονται, αναλύουν και σχολιάζουν ποικίλες εργασίες, βίντεο, σενάρια διδασκαλίας και μάθησης, φύλλα αξιολόγησης με τη βοήθεια παραδειγμάτων και διδακτικών προτάσεων τόσο κατά τη διάρκεια του σύγχρονου όσο και του ασύγχρονου μέρους,

  • δημιουργούν σε συνεργασία με άλλους/-ες συμμετέχοντες/-ουσες υλικό, το οποίο παρουσιάζουν και συζητούν στην ομάδα έχοντας ως αφετηρία τις διδακτικές τους εμπειρίες, το σχολικό περιβάλλον καθώς και τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των μαθητών/τριών τους,

  • επαναπροσδιορίζουν μέσα από την εφαρμογή του portfolio τον ρόλο του εκπαιδευτικού στο πλαίσιο ενός μαθητοκεντρικού περιβάλλοντος μάθησης.

Δείτε όλη την πρόσκληση 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber