Πανελλαδικές εξετάσεις
Τα ονόματα και τα καθήκοντα των μελών της Κεντρικής Επιτροπής Παρακολούθησης, Ελέγχου και Συντονισμού του προγράμματος Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων

Με απόφαση του γενικού γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας κ.Αλεξ.Κόπτση, ορίστηκαν τα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής Παρακολούθησης, Ελέγχου και Συντονισμού του προγράμματος Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων για το σχολικό έτος 2021-22 (Κ.Ε.Π.Ε.Σ.) ως εξής:

1. Νιγιάννης Ανδρέας, Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δ/θμιας Εκπ/σης του Υ.ΠΑΙ.Θ., ως Πρόεδρος.

2. Βαλιάντζας Κωνσταντίνος, Προϊστάμενος της Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ/Τομέα Παιδείας του Υ.ΠΑΙ.Θ., ως Αναπληρωτής Πρόεδρος.

3. Καπουτσής Ιωάννης, Αναπληρωτής Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του Υ.ΠΑΙ.Θ., ως μέλος.

4. Ζυμβρακάκης Ιωάννης, Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υ.ΠΑΙ.Θ., ως μέλος.

5. Πασχαλίδου Αναστασία, Προϊσταμένη του Τμήματος Α΄-Σπουδών και Εφαρμογής Προγραμμάτων της Διεύθυνσης Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υ.ΠΑΙ.Θ., ως μέλος.

Καθήκοντα γραμματέως θα ασκήσει η Κανελλοπούλου Θεόνη, εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ86, αποσπασμένη στη Διεύθυνση Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης/Τμήμα Α΄-Σπουδών και Εφαρμογής Προγραμμάτων του Υ.ΠΑΙ.Θ..

Έργο της Κ.Ε.Π.Ε.Σ.

Σύμφωνα με την παρ. 6 της με αρ. πρωτ. 117781/ΓΔ4/21-09-2021 Υ.Α. (Β’ 4696) με θέμα: «Οργάνωση και λειτουργία σχολικών κέντρων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης ως προς την Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων για το σχολικό έτος 2021-2022», είναι:

α) η συνολική εποπτεία της Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων,

β) η διενέργεια επιτόπιας εποπτείας στα Σ.Κ.Α.Ε.,

γ) η διαβίβαση στοιχείων στην Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ, Τομέα Παιδείας,

δ) η υποβολή προς το Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υ.ΠΑΙ.Θ. μίας (1) τελικής απολογιστικής έκθεσης αποτελεσμάτων εφαρμογής της Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων.

Οι εργασίες της Κ.Ε.Π.Ε.Σ. διαρκούν μέχρι το πέρας εκτέλεσης του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου της Πράξης.  Η Κεντρική Επιτροπή Παρακολούθησης, Ελέγχου και Συντονισμού του προγράμματος Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων για το σχολικό έτος 2021-22 (Κ.Ε.Π.Ε.Σ.) ορίζεται ως μη αμειβόμενη.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραλήρημα Λατινοπούλου: Σκουπίδια οι Εκπαιδευτικοί - Να απολυθούν - Ζήτω ο Μεταξάς (Βίντεο)

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παύλος Μαρινάκης - Κυβερνητικός εκπρόσωπος
Π. Μαρινάκης: «Κανένας μόνιμος υπάλληλος των ΕΛΤΑ δεν θα χάσει τη δουλειά του»
«Κανένας πολίτης, σε κανένα σημείο της χώρας, δεν θα μείνει χωρίς πρόσβαση στις υπηρεσίες των ΕΛΤΑ»
Π. Μαρινάκης: «Κανένας μόνιμος υπάλληλος των ΕΛΤΑ δεν θα χάσει τη δουλειά του»
Σκάκι
Η ρίζα του κακού
Δεν πρόκειται τίποτα να αλλάξει, αν δεν συνειδητοποιήσουμε πρώτα την κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει
Η ρίζα του κακού
peripoliko astinomia perama
Αιματοκύλισμα στα Βορίζια Κρήτης: Πληροφορίες για 3 νεκρούς και 15 τραυματίες από πυροβολισμούς
Μακελειό στα Βορίζια: Με αγροτικά αυτοκίνητα κατεβάζουν νεκρούς και ζωντανούς
Αιματοκύλισμα στα Βορίζια Κρήτης: Πληροφορίες για 3 νεκρούς και 15 τραυματίες από πυροβολισμούς
crayons-pencils_molyvia_education_ekpaideusi.jpg
«Καμπανάκι» από τη ΔΑΚΕ στο ΑΠΥΣΠΕ Αττικής: «224 παραιτήσεις και 297 άδειες δείχνουν την εξουθένωση στην εκπαίδευση»
Συναγερμός στην Πρωτοβάθμια: Μαζικές παραιτήσεις και άδειες – Η ΔΑΚΕ ΑΠΥΣΠΕ Αττικής προειδοποιεί για «κατάρρευση του συστήματος»
«Καμπανάκι» από τη ΔΑΚΕ στο ΑΠΥΣΠΕ Αττικής: «224 παραιτήσεις και 297 άδειες δείχνουν την εξουθένωση στην εκπαίδευση»