Κλείνουν το νηπιαγωγείο Κωφών και Βαρηκόων Πάτρας–Κραυγή γονιών για τα κωφά παιδιά τους
Αντιμέτωπες με τον κίνδυνο να χάσουν τη δυνατότητα της πρώιμης παρέμβασης  στα παιδιά τους που αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής, βρίσκονται οικογένειες της Πάτρας.

Η πρόθεση του υπουργείου Παιδείας να προχωρήσει στην αναστολή λειτουργίας του νηπιαγωγείου του Ειδικού Σχολείου Κωφών και Βαρήκοων Πάτρας, στο πλαίσιο του οποίου λειτουργεί και το πρόγραμμα πρώιμης παρέμβασης, αφήνει ακάλυπτα τα παιδιά και τους γονείς.

 «Είμαστε γονείς τριών κοριτσιών που αντιμετωπίζουν πρόβλημα βαρηκοΐας. Η μεγαλύτερη κόρη μας φοιτά στο νηπιαγωγείο και οι άλλες δύο 3,5 ετών από πέρυσι τον Φεβρουάριο παρακολουθούσαν το πρόγραμμα πρώιμης παρέμβασης ώστε να μπορέσουν να μάθουν τη γλώσσα. Στο ίδιο πρόγραμμα είναι ενταγμένα και τα παιδιά άλλων πέντε οικογενειών της περιφέρειάς μας. Φέτος μας ανακοινώθηκε ότι θα κλείσει το νηπιαγωγείο κι έτσι τα παιδιά μας και εμείς που εκπαιδευόμασταν στο πρόγραμμα αυτό θα μείνουμε ακάλυπτοι. Είναι δυνατόν να αφήνουν τα παιδιά μας στην τύχη τους και εμάς αβοήθητους. Ελεος!» δήλωσε στην εφημερίδα «Πελοπόννησος» ο πατέρας των τριών κοριτσιών.

H πρόεδρος του Ιδρύματος Κωφών και Βαρήκοων Ελλάδας   Βενέτα Λαμπροπούλου, ομότιμη καθηγήτρια του Παιδαγωγικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Πατρών σημείωσε ότι «όλες οι έρευνες δείχνουν ότι εάν δεν αρχίσουν νωρίς τα παιδιά που είναι κωφά την εκπαίδευσή τους δεν θα έχουν πρόοδο και δεν θα μάθουν τη γλώσσα. Τα τρία πρώτα χρόνια πρέπει να εκπαιδεύονται τα ίδια και οι γονείς τους. Δεν είναι δυνατόν να περιπαίζουν τα παιδιά αυτά. Ακόμα και ένα να ήταν, το κράτος οφείλει να του παράσχει την εκπαίδευση που πρέπει. Ποιος παίρνει την ευθύνη να καταδικάσει ένα παιδί;».

Η κ. Λαμπροπούλου υπογραμμίζει ότι σε όλα τα κράτη του κόσμου λειτουργούν ειδικά σχολεία στη χώρα μας τα παιδιά με αναπηρίες τα εντάσσουν τα κανονικά και βάζουν μία παράλληλη στήριξη. «Τι κάνουν εκτός από τα να τα στιγματίζουν; εγώ αυτά τα χαρακτηρίζω ως ασυλοποίηση της ειδικής αγωγής. Χωρίς ειδικούς δασκάλους πώς θα εκπαιδευτούν αυτά τα παιδιά; Αυτές οι τακτικές είναι άκρως αντιεπιστημονικές. Είμαι πολύ στενοχωρημένη με αυτή την κατάσταση που καταδικάζει τόσα παιδιά να μένουν ανεκπαίδευτα».

Εστιάζοντας στην περίπτωση της Πάτρας, η κ. Λαμπροπούλου υπογραμμίζει ότι η συγκεκριμένη νηπιαγωγός που υπηρετεί στο σχολείο Κωφών της Πάτρας «είναι εξειδικευμένη. Εχει εργαστεί στην Αγγλία έχει κάνει ειδική εκπαίδευση ακόμα και στα κοχλιακά εμφυτεύματα ώστε να εκπαιδεύει τα παιδιά και τους γονείς τους στη χρήση τους. Ισως είναι και η μοναδική στην Ελλάδα που έχει αυτό το επίπεδο εκπαίδευσης. Αντί να την εκμεταλλευτεί το κράτος προς όφελος των παιδιών θα την πάει σε ένα σχολείο ακουόντων στερώντας τις υπηρεσίες της από τα παιδιά που την έχουν ανάγκη. Αν το κάνουν αυτό καταδικάζουν αυτά τα παιδιά. Το ίδρυμα προσφέρεται να βοηθήσει με κάθε τρόπο διότι ακόμα και ένα παιδί πρέπει να έχει τη φροντίδα που πρέπει».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Τεχνητή νοημοσύνη
Οι χρήστες των προγραμμάτων τεχνητής νοημοσύνης θεωρούν ότι αυτά έχουν αποκτήσει συνείδηση και αυτογνωσία
Η μελέτη αυτή έρχεται αμέσως μετά από μια έρευνα που αναφέρει ότι το GPT-4, το LLM που βασίζεται το ChatGPT, πέρασε το τεστ Turing το οποίο κρίνει αν...
Οι χρήστες των προγραμμάτων τεχνητής νοημοσύνης θεωρούν ότι αυτά έχουν αποκτήσει συνείδηση και αυτογνωσία