fasistes epal stavroupolis
Τι είδους παρεμβάσεις σε παιδαγωγικό πλαίσιο έγιναν για την αντιμετώπιση του φαινομένου και των εμπλεκόμενων μαθητών; Μήπως ο τραμπουκισμός που τους ασκείται και η αυξημένη τρομοκρατία οδηγεί καθηγητές/τριες να μην αντιδρούν; Σε ποιες ενέργειες έχουν προβεί η ιεραρχία της εκπαίδευσης καθώς και οι αρμόδιοι φορείς για να προστατεύσουν τη σχολική κοινότητα;

Με ανακοίνωσή της η Κοσμητεία της Παιδαγωγικής Σχολής του ΑΠΘ καταδικάζει με κατηγορηματικό τρόπο την επίθεση ακροδεξιών σε μέλη φοιτητικών συλλόγων που διένειμαν υλικό έξω από το ΕΠΑΛ Σταυρούπολης, προ ημερών.

«Θεωρούμε ότι θα πρέπει όλες/οι να αντιδράσουμε για να μην αφήσουμε ξανά την ακροδεξιά να σηκώσει κεφάλι μέσα στα σχολεία και τις γειτονιές μας», τονίζει η Κοσμητεία. 

Ολόκληρη η ανακοίνωση

Ως Κοσμητεία της Παιδαγωγικής Σχολής του Α.Π.Θ. καταδικάζουμε με κατηγορηματικό τρόπο τα γεγονότα που έγιναν με ορμητήριο το σχολικό συγκρότημα του 1ου και 2ου ΕΠΑΛ Σταυρούπολης, όπου ακροδεξιοί οπλισμένοι με φονικά εργαλεία (μαχαίρια, αεροβόλα όπλα, σιδερογροθιές, ρόπαλα κ.α.) επιτέθηκαν ανενόχλητοι σε μέλη φοιτητικών συλλόγων που διένειμαν υλικό έξω από το Σχολείο. Ομάδες ακροδεξιών μαθητών σε συνεργασία με οργανωμένα μέλη εθνικιστικών οργανώσεων, καθώς και άλλα κέντρα που δρουν με αυτό τον τρόπο στην πόλη, τρομοκρατούν τους μαθητές και τις μαθήτριες του ΕΠΑΛ, στοχοποίησαν και επιτέθηκαν βίαια σε μαθητές/τριές του που κατήγγειλαν τη δράση φασιστών μέσα στο ΕΠΑΛ ή σε όσους/ες αντιτίθενται στις απόψεις τους.

Είναι προφανές ότι ο φασισμός δεν τέλειωσε με τη δίκη της Χρυσής Αυγής πριν ένα χρόνο. Στις γειτονιές της Θεσσαλονίκης σηκώνει ξανά κεφάλι, εκμεταλλευόμενος την αμηχανία των αρχών και την αδράνεια της Αστυνομίας. Είναι γνωστό ότι το πρόβλημα της δράσης των νεοφασιστών στα σχολεία είναι παλιό και εύλογα εγείρονται ερωτήματα αναφορικά με τη στάση της Εκπαιδευτικής Κοινότητας. Τι είδους παρεμβάσεις σε παιδαγωγικό πλαίσιο έγιναν για την αντιμετώπιση του φαινομένου και των εμπλεκόμενων μαθητών; Μήπως ο τραμπουκισμός που τους ασκείται και η αυξημένη τρομοκρατία οδηγεί καθηγητές/τριες να μην αντιδρούν; Σε ποιες ενέργειες έχουν προβεί η ιεραρχία της εκπαίδευσης καθώς και οι αρμόδιοι φορείς για να προστατεύσουν τη σχολική κοινότητα;

Ως Κοσμητεία της Παιδαγωγικής Σχολής καταδικάζουμε απερίφραστα τα γεγονότα που έγιναν στο 1ο και 2ο ΕΠΑΛ Σταυρούπολης και θεωρούμε ότι θα πρέπει όλες/οι να αντιδράσουμε για να μην αφήσουμε ξανά την ακροδεξιά να σηκώσει κεφάλι μέσα στα σχολεία και τις γειτονιές μας.

Η Παιδαγωγική Σχολή με τα δύο Τμήματα και το διδακτικό της προσωπικό προτίθεται να συμβάλει με όποιο τρόπο της ζητηθεί από την εκπαιδευτική κοινότητα, προκειμένου από κοινού να διατυπωθούν προτάσεις και να βρεθούν λύσεις αντιμετώπισης της πολύ κρίσιμης κατάστασης! 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Συνταξιούχοι
Σύνταξη πριν τα 60: Το μεγάλο παράθυρο του 2025 και ποιοι προλαβαίνουν
Το μεγάλο «σταυροδρόμι» του 2025 για τους ασφαλισμένους – Ποιοι κερδίζουν πρόωρη έξοδο και ποιοι κινδυνεύουν με εγκλωβισμό από το 2026
Σύνταξη πριν τα 60: Το μεγάλο παράθυρο του 2025 και ποιοι προλαβαίνουν
πολυγλωσσία
Η εποχή της πολυγλωσσίας: Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη ξαναγράφει τους κανόνες
Γλώσσες, κουλτούρες και τεχνολογία συνδιαμορφώνουν ένα νέο εκπαιδευτικό και επαγγελματικό τοπίο που απαιτεί εξειδίκευση
Η εποχή της πολυγλωσσίας: Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη ξαναγράφει τους κανόνες
Α. Σπυριδάκης
Σχετικά με τη λειτουργία των σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Προτεινόμενες Αλλαγές της Κ.Υ.Α. 102791/ΓΔ4/10-09-2024 (ΦΕΚ 5130Β) του Α. Σπυριδάκη, Προέδρου της Πανελλήνιας Ένωσης Δ/ντών Σχολ. Μον. Δ/θμιας Εκπ/σης
Σχετικά με τη λειτουργία των σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης