sxoleio
Nikos Libertas / SOOC
Την αντίθεσή τους για το κλείσιμο του σχολείου τους καθώς και των υπολοίπων στο νησί, εκφράζουν οι μαθητές του Λυκείου Αγ. Κηρύκου, χαρακτηρίζοντας ως άδικη την απόφαση, καθώς στην Ικαρία δεν καταγράφονται κρούσματα κορονοϊού

Την αντίθεσή τους για το κλείσιμο του σχολείου τους καθώς και των υπολοίπων στο νησί, εκφράζουν οι μαθητές του Λυκείου Αγ. Κηρύκου, χαρακτηρίζοντας ως άδικη την απόφαση, καθώς στην Ικαρία δεν καταγράφονται κρούσματα κορονοϊού.

Παράλληλα, ζητούν την άμεση επαναλειτουργία του σχολείου τους με τη λήψη όλων των απαραίτητων υγειονομικών μέτρων προστασίας. 

Αναλυτικά:

«Εμείς, οι μαθητές του Λυκείου Αγ. Κηρύκου, θέλουμε να εκφράσουμε την αντίθεση μας για το κλείσιμο του σχολείου μας. Χωρίς να αγνοούμε τη δύσκολη κατάσταση που επικρατεί στη χώρα μας λόγω του κορονοιού, ωστόσο θεωρούμε άδικο το κλείσιμο του σχολείου μας – και των υπόλοιπων σχολείων στο νησί μας- καθώς στην Ικαρία δεν καταγράφονται κρούσματα. 

Οι λόγοι που ζητάμε το σχολείο μας να ανοίξει είναι πολλοί και εξαιρετικά σημαντικοί. Όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι η τηλεκπαίδευση δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αντικαταστήσει τη διά ζώσης διδασκαλία. Πολλοί από εμάς δεν διαθέτουν τα μέσα για εξ’ αποστάσεως παρακολούθηση του μαθήματος ενώ οι περισσότεροι παρακολουθούμε το μάθημα από κινητό (με πολλούς και από τους καθηγητές μας να κάνουν μάθημα μέσω κινητού) με αποτέλεσμα η παρακολούθηση να είναι εντελώς δύσκολη έως και ανέφικτη.    

Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε, σας ενημερώνουμε ότι το δίκτυο τηλεπικοινωνιών στο νησί μας είναι προβληματικό και έτσι πολλοί από εμάς αδυνατούμε να παρακολουθήσουμε το μάθημα (ασθενές ή καθόλου σήμα, σε ορισμένες περιοχές σήμα από Τουρκία, συχνές διακοπές ρεύματος κ.α) ενώ η όποια παρακολούθηση του μαθήματος καταντάει όχι μόνο κουραστική και δύσκολη, αλλά εντελώς αδύνατη. Το αποτέλεσμα είναι τελικά να αισθανόμαστε αγανάκτηση, εκνευρισμό και  δυσφορία στην προσπάθεια μας να παρακολουθήσουμε το μάθημα  

Επίσης, από το Γενάρη και μετά αντιληφθήκαμε ότι η πρόσβαση στην εφαρμογή για χρήση του WeBex δεν είναι πλέον δωρεάν – απαιτείται η χρήση δεδομένων – κάτι οικονομικά δυσβάστακτο έως αδύνατο για πολλούς από εμάς, αλλά και για τους καθηγητές μας. Το αποτέλεσμα είναι και πάλι το ίδιο: να μη μπορούμε να παρακολουθήσουμε το μάθημα. 

Για όλους αυτούς τους λόγους - και με βασικό κριτήριο ότι στο νησί μας δεν υπάρχουν κρούσματα κορονοιού - ζητάμε την άμεση επαναλειτουργία του σχολείου μας με τη λήψη όλων των απαραίτητων υγειονομικών μέτρων προστασίας». 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μαθητριες
Θεσσαλονίκη: Μαθήτριες δημιουργούν εφαρμογή που κάνει τα ψώνια προσβάσιμα σε άτομα με προβλήματα όρασης
Το «BrailleVoice» κερδίζει πανελλήνια και ευρωπαϊκή διάκριση – Πώς λειτουργεί η εφαρμογή που αλλάζει την καθημερινότητα χιλιάδων πολιτών
Θεσσαλονίκη: Μαθήτριες δημιουργούν εφαρμογή που κάνει τα ψώνια προσβάσιμα σε άτομα με προβλήματα όρασης
ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Τι είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης για το νέο «Σύστημα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού», την τεχνητή νοημοσύνη και το ψηφιακό φροντιστήριο
Στο πεδίο της εκπαίδευσης, ξεχωρίζει η αναφορά στο δωρεάν Ψηφιακό Φροντιστήριο
Τι είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης για το νέο «Σύστημα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού», την τεχνητή νοημοσύνη και το ψηφιακό φροντιστήριο
αποτελέσματα πανελλαδικών
Πανελλήνιες 2026: Νέες προοπτικές για τις μαθήτριες που στοχεύουν στον επιχειρηματικό κόσμο
Οι κορυφαίες οικονομικές σχολές και όσα πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιες πριν από τις εξετάσεις
Πανελλήνιες 2026: Νέες προοπτικές για τις μαθήτριες που στοχεύουν στον επιχειρηματικό κόσμο
Μητσοτακης
Ανασκόπηση Μητσοτάκη: από την αναβάθμιση της Fitch μέχρι την Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας
Μητσοτάκης: Καλά νέα η δεύτερη αναβάθμιση από τη Fitch, στόχος μας να γίνουμε οικονομία κατηγορίας Α
Ανασκόπηση Μητσοτάκη: από την αναβάθμιση της Fitch μέχρι την Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας