To «παρών» σε σχολείο της Νέας Ιωνίας θα δώσει η Νίκη Κεραμέως, ενόψει της επαναλειτουργίας των σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Υπενθυμίζεται ότι τα Γυμνάσια ανοίγουν σε όλες τις περιοχές της χώρες, ενώ τα Λύκεια μόνο στις «κίτρινες» περιοχές (αυξημένης επιτήρησης), ενώ στις «κόκκινες» θα συνεχίσουν με τηλεκπαίδευση.