Μετατροπή του ΓΕΛ Ζωσιμαίας σε Πρότυπο
ΕΛΜΕ Ιωαννίνων

Σε μια Δημόσια Εκπαίδευση μαστιζόμενη από υποχρηματοδότηση και αποστερημένη από πολιτικές ενίσχυσής της, προβάλλεται η «αριστεία» των Προτύπων σχολείων, που οδηγεί στην ακόμα μεγαλύτερη διαφοροποίηση στην εκπαίδευση. Η κυβέρνηση προωθεί τη λεγόμενη Αριστεία σε αντίθεση με την αναγκαιότητα της εποχής μας, που είναι η ενιαία, καθολική, δημόσια και δωρεάν παιδεία, που θα εξυψώνει το μορφωτικό επίπεδο του λαού μας. Το αντιδραστικό πλαίσιο λειτουργίας που θεσμοθετείται θα διαχυθεί συνολικά στην Εκπαίδευση και θα λειτουργήσει «πειραματικά» για την εφαρμογή της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και της σχολικής μονάδας.

Αυξάνει τον αριθμό   των προτύπων με στόχο ένα σχολείο αριστείας σε κάθε περιοχή. Έτσι δημιουργεί συνειδητά ένα νέο τοπίο στην Εκπαίδευση με σχολεία Α και Β (ή άλλες κατηγορίες), με καθηγητές πολλών ταχυτήτων και ανταγωνισμό σχολικών μονάδων και καθηγητών - «με πολλά προσόντα» - με δημιουργία συνείδησης ΕΛΙΤ από την παιδική ηλικία.

Με βάση την εξωτερική και από το 21 και την εσωτερική  αξιολόγηση με την εποπτεία των Συμβούλων, ΥΠΑΙΘ, ΙΕΠ, ΑΔΙΠΔΔΕ, θα οδηγήσει σε ένα τοπίο με ανασφάλεια, κατηγοριοποίησης Σχολείων και Εκπαιδευτικών, με χαμηλές δημόσιες δαπάνες και κυρίως τον έλεγχο των καθηγητών  που υποδεικνύεται ως ο κύριος στόχος.

Έτσι το κράτος μεταφέρει τις ευθύνες του στους Εκπαιδευτικούς και προδιαγράφεται το μέλλον του σχολείου ανάλογα με τις επιδόσεις του.

Η ΕΛΜΕ-Ι, είναι κάθετα αντίθετη με αυτές τις πρακτικές.

Είμαστε αντίθετοι στην μετατροπή του ΓΕ.Λ. Ζωσιμαίας σε Πρότυπο Λύκειο και καταγγέλλουμε, αυτή την ενέργεια δημιουργίας νέου τύπου σχολικής μονάδας, με απώτερο σκοπό την κατάργηση της σχολικής μονάδας και την κατάργηση των οργανικών θέσεων συναδέλφων που υπηρετούν σε αυτή.

Καλούμε τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων καθώς και τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Ηπείρου να εκφράσουν άμεσα την θέση τους, ώστε η εκπαιδευτική κοινότητα να γνωρίζει αν συμφωνούν ή όχι με την δημιουργία Πρότυπου Λυκείου στην Πόλη μας.

 

σχετικά άρθρα

Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων: Απαράδεκτα τα ωρολόγια προγράμματα στα ΓΕΛ - Άμεση ίδρυση οργανικών θέσεων ΠΕ08
Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων: Απαράδεκτα τα ωρολόγια προγράμματα στα ΓΕΛ - Άμεση ίδρυση οργανικών θέσεων ΠΕ08
Υπόμνημα προς την υπουργό και την υφυπουργό Παιδείας, καθώς και τον πρόεδρο του ΙΕΠ
Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων: Απαράδεκτα τα ωρολόγια προγράμματα στα ΓΕΛ - Άμεση ίδρυση οργανικών θέσεων ΠΕ08
Αποζημίωση 175 εκ. ευρώ λόγω απώλειας τζίρου ζητάει η Fraport
Αποζημίωση 175 εκ. ευρώ λόγω απώλειας τζίρου ζητάει η Fraport
Η εταιρεία που εξαγόρασε 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας ζητά δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στο πλαίσιο της «κατανομής κινδύνων», όπως αυτού της...
Αποζημίωση 175 εκ. ευρώ λόγω απώλειας τζίρου ζητάει η Fraport
Πρώτη πανελλαδική έρευνα αξιολόγησης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΛΜΕΠΑ
Πρώτη πανελλαδική έρευνα αξιολόγησης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΛΜΕΠΑ
Η έρευνα διεξάγεται με στόχο τη διερεύνηση του βαθμού αποδοχής των μεθόδων εξ αποστάσεως διδασκαλίας και εξέτασης από τους φοιτητές
Πρώτη πανελλαδική έρευνα αξιολόγησης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΛΜΕΠΑ