Ο εκπαιδευτικός αφορισμός της Κεραμέως!
Γράφει ο Ιωάννης Χρηστάκης, φιλόλογος

Ουδόλως μας απασχολεί ο αφορισμός της από τον ρασοφόρο όμως η υπουργός έχει πλέον αφοριστεί από την εκπαιδευτική κοινότητα και μάλιστα με το ΜΕΓΙΣΤΟ ΑΦΟΡΙΣΜΟ!!!

1.Η διαδικασία ζωντανής μετάδοσης την εκθέτει, αν δεν την γελοιοποιεί στο Πανελλήνιο γιατί αγνοώντας τον ιδιαίτερο τρόπο μαθησιακής διαδικασίας στη Δ/θμια Εκπαίδευση προτείνει να εστιάζει η κάμερα στον εκπαιδευτικό ή στον πίνακα, μόνο!!!

Γυρίζει το σχολείο στον ΜΕΣΑΙΩΝΑ ,τότε προφανώς ίσχυε ώρα παράδοσης και εξέτασης  και προτείνει οι κάμερες να ανοίγουν στην παράδοση μόνο. 

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ,ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ,ΠΟΛΥΣΥΛΛΕΚΤΙΚΗ,ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ,ΣΥΝΘΕΤΙΚΗ,ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΤΡΟΠΑΡΙ ΑΠΟ ΑΜΒΩΝΟΣ,ΑΠΟ ΕΔΡΑΣ ΦΩΤΙΣΗ!!!

2.Ως άλλος ΗΓΕΜΩΝ,με πρόσθετες εξουσίες, αφού εξουθένωσε τους συναδέλφους με εικονικές και κακοστημένες εξ αποστάσεως διδασκαλίες και για να ρίξει στάχτη στα μάτια των γονέων για μια άθλια  κανονικότητα που μόνο αυτή διατείνεται ότι είναι εφικτή θα ΑΠΑΞΙΩΣΕΙ ΤΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΎΣΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΑΥΛΑΣ ,σχεδιάζοντας να φέρει από τις 24 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ,ίσως και νωρίτερα, τους εκπαιδευτικούς στα σχολεία!!!

Αφού θέλει αγιασμούς 1η Σεπτέμβρη σκεφτείτε τί περιμένει τους εκπαιδευτικούς!!! Δε θα χάσουν ΚΑΥΣΩΝΑ φέτος!!!

Και μόνο γι αυτή την ανερμάτιστη,εκδικητική πολιτική της θα έπρεπε να διευκολύνει τον πρωθυπουργό με την ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ της.

Αμφιλεγόμενη ,αυτοαναιρούμενη,συγχυσμένη (παίρνει αρκετά πίσω, ήδη,από το σχεδιαζόμενο μελλοντικό νομοσχέδιο της) ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ.

ΑΣ ΜΑΣ ΑΔΕΙΑΣΕΙ ΤΗ ΓΩΝΙΑ,ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ !!!

ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ.

σχετικά άρθρα

Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών: Το πολυνομοσχέδιο να μην περάσει
Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών: Το πολυνομοσχέδιο να μην περάσει
Η κυβέρνηση δεν κάνει πίσω -οι συνδικαλιστικές ηγεσίες υποχωρούν. Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ- ΚΑΤΩ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ -...
Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών: Το πολυνομοσχέδιο να μην περάσει
Κορονοϊός: Η μύτη πιθανόττατα το βασικό σημείο εισόδου του κορονοϊού στο σώμα - Άγνωστη η «δόση» που θα προκαλέσει λοίμωξη
Κορονοϊός: Η μύτη πιθανόττατα το βασικό σημείο εισόδου του κορονοϊού στο σώμα - Άγνωστη η «δόση» που θα προκαλέσει λοίμωξη
«Η αλήθεια είναι πως πραγματικά δεν ξέρουμε. Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι καλύτερο από μια καλή εικασία», σημειώνουν οι ερευνητές
Κορονοϊός: Η μύτη πιθανόττατα το βασικό σημείο εισόδου του κορονοϊού στο σώμα - Άγνωστη η «δόση» που θα προκαλέσει λοίμωξη