Να κλείσει το υπουργείο Παιδείας ζητούν οι υπάλληλοι λόγω ύποπτων κρουσμάτων
Αποδέκτες της ανησυχίας υπαλλήλων για την πιθανότητα ύπαρξης ύποπτων κρουσμάτων και καραντίνας σε υπηρεσίες της κεντρικής υπηρεσίας του υπουργείου Παιδείας έγιναν τα μέλη του Συλλόγου Υπαλλήλων

Να κλείσει το υπουργείο Παιδείας ζητά ο Σύλλογος Υπαλλήλων της Κεντρικής Υπηρεσίας του υπουργείου Παιδείας καθώς όπως ενημερώνει τα μέλη του έχουν γίνει αποδέκτες ανησυχίας πολλών εργαζομένων για την πιθανότητα ύπαρξης ύποπτων κρουσμάτων και καραντίνας σε υπηρεσίες του υπουργείου. 

«Το ΔΣ του Συλλόγου, μετά τα ανωτέρω και μετά από τηλεδιάσκεψη, με ομόφωνη απόφασή του, εμμένει στα με αρ. πρωτ. 18/13-3-2020 και 19/16-3-2020 αιτήματά του για κλείσιμο του Υπουργείου σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, πριν η κατάσταση γίνει ανεξέλεγκτη, για τους λόγους που αναφέρει σ’ αυτά.

Η πρότασή μας είναι διαρκής και συνεχίζουμε να συμμετέχουμε ενεργά στην καμπάνια «ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ» ώστε να μην υπάρξει περαιτέρω διασπορά του ιού!» καταλήγει η σχετική ανακοίνωση του συλλόγου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

crayons-pencils_molyvia_education_ekpaideusi.jpg
Καθηγητές Γαλλικής Γλώσσας: «Αδιανόητο το φαινόμενο μαθητών που αναγκάζονται τελικά να διδαχθούν άλλη γλώσσα»
«Aδιανόητο» το φαινόμενο μαθητών που, ενώ έχουν επιλέξει τη Γαλλική γλώσσα, αναγκάζονται τελικά να διδαχθούν άλλη - Η επιστολή των καθηγητών Γαλλικής...
Καθηγητές Γαλλικής Γλώσσας: «Αδιανόητο το φαινόμενο μαθητών που αναγκάζονται τελικά να διδαχθούν άλλη γλώσσα»