Η ΕΛΜΕ Ιωαννίνων, μετά από συνεννόηση με τα τμήματα αιμοδοσίας του ΠΝΓΙ, του νοσοκομείου "ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑ" και της ΑΔΕΔΥ αποφάσισαν όπως: την Τρίτη 24 Μαρτίου 2020 στην Λιμνοπούλα και ώρες από 9:00 π.μ έως 15:00 μ.μ. να πραγματοποιηθεί αιμοδοσία των συναδέλφων Εκπαιδευτικών. Παρακαλούνται όλοι οι Συνάδελφοι και όλες οι Συναδέλφισσες να συνεισφέρουν στον ανθρωπιστικό αγώνα που γίνεται για την προσφορά αίματος στην περιοχή μας.