Νέα καταγγελία για ξυλοδαρμό μαθήτριας στην Καβάλα
Πρόκειται για το ίδιο σχολείο όπου μαθητής ξυλοκοπήθηκε από συμμαθητές του

Νέα περιστατικά εκφοβισμού κι επιθέσεων κατά μαθητών από παιδιά μεγαλύτερων τάξεων, στο 16ο δημοτικό σχολείο Καβάλας έρχονται στο φως της δημοσιότητας, μετά την πρόσφατη καταγγελία πατέρα ότι ο γιος του, μαθητής τρίτης δημοτικού, στο ίδιο σχολείο, δέχθηκε επίθεση από δύο παιδιά της τετάρτης δημοτικού, και μάλιστα παρουσία τεσσάρων καθηγητών.

Όπως καταγγέλλει στο Thestival.gr γιαγιά μαθήτριας δευτέρας δημοτικού, που μεγαλώνει την 7,5 ετών εγγονή της «το πρώτο περιστατικό έγινε πριν από περίπου δύο μήνες. Η εγγονή μου προσπάθησε να υπερασπιστεί συμμαθητή της και την χτύπησαν. Συγκεκριμένα, μαθητές τρίτης δημοτικού έπιασαν συμμαθητή της και δεν τον άφηναν να πάει στην τουαλέτα. Λίγες μέρες αργότερα άλλο παιδί, πέμπτης δημοτικού, νευρίασε και κλώτσησε την εγγονή μου».

Μάλιστα, όπως περιγράφει η γιαγιά του κοριτσιού, Κ. Π.,  που απευθύνθηκε στη διευθύντρια του σχολείου για να καταγγείλει τις επιθέσεις που δέχτηκε η εγγονή της, η ίδια της ζήτησε να φέρει… μάρτυρες, προκειμένου να επιβεβαιώσουν τα όσα εκείνη καταγγέλλει. Σημειώνεται ότι το ίδιο είχε καταγγείλει και ο πατέρας του μαθητή της τρίτης δημοτικού που πηγαίνει στο ίδιος σχολείο.

«Δεν γίνεται να φοβόμαστε να στείλουμε τα παιδιά μας στο σχολείο», λέει χαρακτηριστικά η γιαγιά της μαθήτριας.

Παράλληλα αναφέρει πως μαζί με άλλους γονείς του σχολείου, θα προβούν σε ότι ενέργειες τους επιτρέπει ο νόμος, προκειμένου να υπερασπιστούν τα παιδιά τους!

Πηγή: Thestival.gr

Διαβάστε επίσης:

Ξυλοδαρμός μαθητή στην Καβάλα: «Επιτηρητές και διευθύντρια δεν αντέδρασαν - Θα υποβάλω μήνυση»

σχετικά άρθρα

Επιστολή μαθήτριας: Είμαστε η γενιά που έχει υποφέρει από τις διπολικες γνώμες του υπουργείου Παιδείας
Επιστολή μαθήτριας: Είμαστε η γενιά που έχει υποφέρει από τις διπολικες γνώμες του υπουργείου Παιδείας
Το alfavita.gr δημοσιεύει επιστολή μαθήτριας της Γ΄Λυκείου, σεβόμενο το αίτημα για διατήρηση της ανωνυμίας της
Επιστολή μαθήτριας: Είμαστε η γενιά που έχει υποφέρει από τις διπολικες γνώμες του υπουργείου Παιδείας