Στο πλαίσιο της καλής συνεργασίας και επικοινωνίας που επιθυμεί να χτίσει με τους υπαλλήλους του υπουργείου, η Νίκη Κεραμέως ξεκίνησε το γύρο επαφών με τους εργαζόμενους πραγματοποιώντας επίσκεψη σήμερα το πρωί στα γραφεία του ισογείου.
Η υπουργός κάλεσε τους υπαλλήλους σε ανοιχτή επικοινωνία αναφορικά με ενδεχόμενα προβλήματα ή θέματα που μπορεί να αντιμετωπίζουν, ενώ δήλωσε πως η «πόρτα του γραφείου της» είναι πάντοτε ανοιχτή.