Το 30% των αναπληρωτών παραιτείται στις Κυκλάδες - Υπάρχουν ακόμη 100 κενά
ΕΛΜΕ Α Κυκλάδων: Σοβαρές ελλείψεις σε γενική και ειδική αγωγή

Ακόμα και μετά την τρίτη φάση προσλήψεων αναπληρωτών στις Κυκλάδες βρισκόμαστε μπροστά σε μια πρωτοφανή κατάσταση.

Οι 50 από τους 170 συναδέλφους που προσλήφθηκαν στη β φάση αναπληρωτών παραιτήθηκαν ή αρνήθηκαν να αναλάβουν υπηρεσία. Οι αιτίες που οδηγούν τους συναδέλφους σε παραιτήσεις και άρνηση ανάληψης υπηρεσίας είναι προφανείς και σε μεγάλο βαθμό αδιαμφισβήτητες.

Η μη προσμέτρηση της περυσινής προϋπηρεσίας για τους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών από το Υπουργείο, η υποβάθμιση της “”προϋπηρεσίας” ως κριτήριο για μόνιμους διορισμούς (αυτούς που επαγγέλονται τα τελευταία 10 χρόνια!!!), όπως διαφαίνεται από τον τελεταία νομοθετική ρύθμιση του πρώην Υπουργού κ.Γαβρόγλου και την καθιέρωση του “προσοντολογίου”, πολτική που όπως φαίνεται υιοθετεί και η σημερινή κυβέρνηση αλλά και το πανάκριβο κόστος ζωής στις Κυκλάδες, αποτελούν τους βασικούς παράγοντες που οδήγησαν ένα μεγάλο αριθμό συναδέλφωνσε παραιτήσεις και άρνηση ανάληψης υπηρεσίας.

Το αποτέλεσμα είναι σήμερα Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2019, να υπάρχουν στα νησιά των Κυκλάδων ακόμα 100 κενά σε γενική και ειδική αγωγή, σε όλες σχεδόν τις ειδικότητες. Η ενισχυτική διδασκαλία και η πρόσθετη διδακτική στήριξη δεν λειτουργούν πουθενά, τμήματα υποδοχής δεν λειτουργούν επίσης σε κανένα σχολείο και η νέα “κανονικότητα” που περιγράφουν και οραματίζονται οι εκπρόσωποι της σημερινής κυβέρνησης είναι η εικόνα σχολείων που υπολειτουργούν, μαθητών που στερούνται τις βασικά μορφωτικά τους δικαιώματα και συναδέλφων που συνεχίζουν να ταλαιπωρούνται για παραπάνω από μια δεκαετία από την αδιοριστία, τους διαλυμένους μισθούς και τα ανύπαρκτα πλέον επιδόματα και την πολιτική απαξίωσης του δημόσιου σχολείου και από τη σημερινή κυβέρνση.

Τα χιλιάδες εκπαιδευτικά κενά και οι σοβαρές ελλείψεις στην εκπαίδευση μπορούν να λυθούν μόνο με ένα τρόπο: ΜΕ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΜΕΣΑ.

Επισημαίνουμε για άλλη μια φορά ότι οι εκπαιδευτικές ανάγκες όμως δεν υπολογίζονται με βάση τις ανάγκες και τις συνθήκες της αγοράς ούτε με το διαθέσιμο εκπαιδευτικό προσωπικό αλλά με βάση τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης, του δημόσιου σχολείου και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας.

Απέναντι σε όλους τους σχεδιασμούς για ένα “φτηνό” και υποβαθμισμένο δημόσιο σχολείο εμείς συνεχίζουμε στο δρόμο της αντίστασης.  Ο κόσμος της εκπαίδευσης, οι εργαζόμενοι και οι γονείς θα υπερασπιστούν το δημόσιο σχολείο. Θα ακυρώσουμε στην πράξη, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, κάθε πολιτικό σχεδιασμό που υπονομεύει το μέλλον της νέας γενιάς. Για τα παιδιά μας δεν θα χαριστούμε σε κανένα διαχειριστή των σκληρών πολιτικών “λιτότητας” και περικοπών στην δημόσια παιδεία.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

Κάλυψη όλων των κενών και των εκπαιδευτικών αναγκών των παιδιών μας.

Άμεσα μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών

20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις και 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια! Ανατροπή των Υ.Α. για τη συγκρότηση τμημάτων τομέων και ειδικοτήτων ΕΠΑΛ, Ομάδων Προσανατολισμού στα ΓΕΛ, για τη συγκρότηση των ξενόγλωσσων τμημάτων και των τμημάτων παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες/ΕΑΕ.

Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη και Ενισχυτική Διδασκαλία σε όλα τα σχολεία

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

 

 

 

 

Ο Πρόεδρος

Δημήτρης Παπαδημητρίου

 

Ο Γενικός Γραμματέας

Κώστας Ραμπαλάκος

       

 

σχετικά άρθρα

Ν. Φίλης: Η κυβέρνηση διέλυσε το μάθημα- Έξι στους δέκα μαθητές απουσιάζουν
Ν. Φίλης: Η κυβέρνηση διέλυσε το μάθημα- Έξι στους δέκα μαθητές απουσιάζουν
Κοινωνικός στιγματισμός εφ΄όρου ζωής η ένδειξη της διαγωγής στα απολυτήρια Λυκείου, σύμφωνα με τον Νίκο Φίλη
Ν. Φίλης: Η κυβέρνηση διέλυσε το μάθημα- Έξι στους δέκα μαθητές απουσιάζουν
Ν. Κεραμέως για διαγωγή στο απολυτήριο: Πρέπει να αποτιμάται η συμπεριφορά του μαθητή
Ν. Κεραμέως για διαγωγή στο απολυτήριο: Πρέπει να αποτιμάται η συμπεριφορά του μαθητή
«Δε νοείται κανονικότητα χωρίς ανοιχτά σχολεία», δήλωσε για την επαναλειτουργία δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων
Ν. Κεραμέως για διαγωγή στο απολυτήριο: Πρέπει να αποτιμάται η συμπεριφορά του μαθητή