Θεσσαλονίκη: Συνολικά 22 παραβάσεις σε σχολικά λεωφορεία
Σύμφωνα με τη Διεύθυνση Τροχαίας

Συνολικά 22 παραβάσεις βεβαίωσαν σε σχολικά λεωφορεία οι αστυνομικοί της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης, οι οποίοι προχώρησαν σήμερα, πρώτη μέρα της σχολικής χρονιάς, σε 102 ελέγχους.

Από τις παραβάσεις, οι έξι αφορούσαν στον ταχογράφο, οι τέσσερις στη μη χρήση ζωνών ασφαλείας, οι τέσσερις σε έλλειψη φαρμακείου και μία σε έλλειψη πυροσβεστήρα.

Οι τροχονόμοι διένειμαν φυλλάδια σε γονείς και μαθητές δημοτικών σχολείων και έδωσαν συμβουλές για ασφαλή κυκλοφορία στους δρόμους.

σχετικά άρθρα

Τα ΦΕΚ των διορισμών Εκπαιδευτικών σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια
Τα ΦΕΚ των διορισμών Εκπαιδευτικών σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια

Ξεκινάει την Δευτέρα 20 Ιανουαρίου η δεύτερη εβδομάδα αιτήσεων για τους μόνιμους διορισμούς στη Γενική Εκπαίδευση και συγκεκριμένα στην...

Τα ΦΕΚ των διορισμών Εκπαιδευτικών σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια
Πρωτοφανές: Ρατσιστικό «παιδομάζωμα» μαθητικών συμβουλίων από τον Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου
Πρωτοφανές: Ρατσιστικό «παιδομάζωμα» μαθητικών συμβουλίων από τον Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου

O περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου Κώστας Μουτζούρης απήυθηνε πρόσκληση προς τα προεδρεία των 15μελών από σχολεία...

Πρωτοφανές: Ρατσιστικό «παιδομάζωμα» μαθητικών συμβουλίων από τον Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου
Κάθε βράδυ κάνω έρωτα με 25.000 ανθρώπους στη σκηνή, μετά όμως γυρίζω σπίτι μόνη
Κάθε βράδυ κάνω έρωτα με 25.000 ανθρώπους στη σκηνή, μετά όμως γυρίζω σπίτι μόνη
"Κάθε βράδυ κάνω έρωτα με 25.000 ανθρώπους στη σκηνή, μετά όμως γυρίζω σπίτι μόνη"… Η Τζάνις Τζόπλιν γεννιέται σαν σήμερα το 1943.
Κάθε βράδυ κάνω έρωτα με 25.000 ανθρώπους στη σκηνή, μετά όμως γυρίζω σπίτι μόνη
Ειδική Αγωγή: Εξειδικεύσου στη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και πολυεστιακή προσέγγιση
Ειδική Αγωγή: Εξειδικεύσου στη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και πολυεστιακή προσέγγιση
Το σεμινάριο που εστιάζει στην Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και την πολυεστιακή προσέγγιση στην Ειδική Αγωγή
Ειδική Αγωγή: Εξειδικεύσου στη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και πολυεστιακή προσέγγιση