Thumbnail
Ενημερωτικό του αιρετού στο  ΚΥΣΔΕ Νεκτάριου Κορδή, εκλεγμένου με το ψηφοδέλτιο  των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, 

Σας ενημερώνουμε ότι το σύστημα πρόσληψης αναπληρωτών «τρέχει» αυτή τη στιγμή για την ανακοινοποίηση του πίνακα προσλήψεων αναπληρωτών καθηγητών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Μέχρι το απόγευμα θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Για τις ΔΥΕΠ το σχολικό έτος 2017-18 λειτούργησαν 84 ΔΥΕΠ με 433 προσλήψεις αναπληρωτών και το νέο σχολικό έτος θα λειτουργήσουν 137 ΔΥΕΠ. Οι προσλήψεις αναπληρωτών αναμένονται στις αρχές της επόμενης εβδομάδας. Το ταχύτερο δυνατό πρέπει να γίνουν και οι προσλήψεις στα Μουσικά Σχολεία.

Σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών ο αριθμός τους για το 2017-18 ήταν 7537 εκπαιδευτικοί. Οι προσλήψεις αναπληρωτών το 2014-15 ήταν 5164 εκπαιδευτικοί, το 2015-16 ήταν 6162, το 2016-17 ήταν 6007 εκπαιδευτικοί. Έχουμε συνεπώς μια αύξηση των προσλήψεων σε σχέση με την προηγούμενη σχολική χρονιά κατά 1530 εκπαιδευτικούς (ποσοστό αύξησης 25,4%). Μάλιστα σε σχέση με τη σχ. χρονιά 2014/15 η αύξηση  προσλήψεων ανέρχεται σε 2373 εκπαιδευτικούς δηλαδή σε ποσοστό  45,9%!

Με τα αρχικά δεδομένα της Α΄ φάσης προσλήψεων είχαμε 16320 συνολικές προσλήψεις, εκ των οποίων στην Δευτεροβάθμια  2212 στην Ειδική Αγωγή και 1713 στη Γενική εκπαίδευση. Το 2017 στην Α΄ φάση είχαμε 2094 στην Ειδική Αγωγή και 954 στην Γενική Εκπαίδευση. Έχουμε συνεπώς  αύξηση των προσλήψεων κατά 877 εκπαιδευτικούς. 

Υπενθυμίζω ότι οι αποχωρήσεις το 2018 είναι μέχρι στιγμής 842. Την περίοδο από το 2010 και μέχρι σήμερα έχουν αποχωρήσει 20369 εκπαιδευτικοί από την Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Οι συνολικές αποχωρήσεις εκπαιδευτικών την περίοδο αυτή ανέρχονται σε 33765! 

Την ίδια μέρα ωστόσο που ανακοινώθηκαν πάνω από 16000 προσλήψεις αναπληρωτών καταδεικνύοντας τα πολλά και σοβαρά κενά στην Εκπαίδευση ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης Κ. Μητσοτάκης μιλώντας σε τηλεοπτικό σταθμό δήλωσε για τους εκπαιδευτικούς: “Να δούμε πραγματικά πόσους καθηγητές και δασκάλους χρειαζόμαστε και πού τους χρειαζόμαστε. Υπάρχουν τεράστια περιθώρια ανακατανομής του προσωπικού του δημοσίου μέσα από μία διαδικασία αξιολόγησης και κινητικότητας”.

Την στιγμή που καθολικό αίτημα της εκπαιδευτικής κοινότητας είναι οι μαζικοί ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ μόνιμων εκπαιδευτικών, ο Κ. Μητσοτάκης μας δίνει την λύση! ΠΟΣΟΥΣ χρειαζόμαστε, ΠΟΥ τους χρειαζόμαστε, ΑΝΑΚΑΤΑΝΟΜΗ προσωπικού, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ… τα σχόλια νομίζω περιττεύουν! 

Συναδέλφισσες,συνάδελφοι

Σχετικά με το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς ευχόμαστε σε όλους και όλες υγεία, δημιουργικότητα και καλή δύναμη! Η γενικότερη θέση μας διατυπώνεται παρακάτω: Δείτε ΕΔΩ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

arxaia
Tεχνητή νοημοσύνη αποκαλύπτει εκατοντάδες νέα γεωγλυφικά
Ένας από τους πιο μυστηριώδεις αρχαιολογικούς γρίφους του κόσμου, οι γραμμές της Νάζκα στο Περού αρχίζει επιτέλους να ξετυλίγεται, και όχι από...
Tεχνητή νοημοσύνη αποκαλύπτει εκατοντάδες νέα γεωγλυφικά
βιβλία
Τι είναι η κομπορρημοσύνη; Μια παλιά λέξη με διαχρονική σημασία
Η κομπορρημοσύνη είναι ένας όρος μεσαιωνικής προέλευσης, που χαρακτηρίζει μια στάση ζωής αρκετά γνώριμη σε πολλούς από εμάς.
Τι είναι η κομπορρημοσύνη; Μια παλιά λέξη με διαχρονική σημασία