Η δήλωση του Υπουργού Παιδείας μόνο τυχαία δεν ήταν. Σκοπός του να προετοιμάσει την κοινή γνώμη σε νέα μέτρα που θα οδηγήσουν στην ανεργία χιλιάδες δασκάλους, θα δυσκολέψουν τη ζωή των γονέων και όλα αυτά με παιδαγωγικό περιτύλιγμα.
Είναι αυτή η κυβέρνηση που κατήργησε το πρόγραμμα των ΕΑΕΠ τα οποία σχολούσαν στις 14:00, με το επιχείρημα πως ΄΄σχολούσαν αργά οι μαθητές΄΄ και στην Ελλάδα έχουμε δύσκολες κλιματολογικές συνθήκες. Τώρα επιχειρηματολογεί για την ανάγκη οι μαθητές να σχολάνε στις 15:00…Τι άλλαξε άραγε;
Είναι αυτή η κυβέρνηση που κατήργησε τον δάσκαλο του Ολοήμερου με δήθεν παιδαγωγικά επιχειρήματα υποβαθμίζοντας τον θεσμό, οδηγώντας στην ανεργία χιλιάδες αναπληρωτές δασκάλους.
Στόχος πάντα να μειωθεί ο αριθμός των αναπληρωτών που θα προσληφθούν και να εντατικοποιηθεί το ωράριο των εκπαιδευτικών.
9:00 με 15:00 σημαίνει κατάργηση του Ολοήμερου και λιγότερες προσλήψεις αναπληρωτών.
Είναι εύκολο καθένας μας να αντιληφθεί τι σημαίνει ένα ολοήμερο 25 ωρών την εβδομάδα και ποια η διαφορά του από το ολοήμερο των 10 ωρών.
Είναι μια επιλογή που αλλάζει το σχολείο. Το κάνει πιο φτωχό, λιγότερο ποιοτικό, αναντίστοιχο με τις κοινωνικές ανάγκες.
Αναφέρθηκε στην πρόσφατη συνέντευξή του ο Υπουργός, πως σε περίπτωση έναρξης των μαθημάτων στις 9:00, θα υπάρξει και η αντίστοιχη μετακίνηση της ώρας λήξης του υποχρεωτικού προγράμματος κατά 45 λεπτά αργότερα. Αυτό πρακτικά σημαίνει την περαιτέρω συρρίκνωση και υποβάθμιση του ολοήμερου (προαιρετικού) προγράμματος και την συνεπακόλουθη ραγδαία μείωση των ολοήμερων τμημάτων, αν όχι την πλήρη κατάργηση του θεσμού. Συνεπώς, πως μπορούμε να περιμένουμε από την κοινωνία να αναγνωρίσει την αξία του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου και να εκτιμήσει το παιδαγωγικό του έργο, όταν η ίδια η Πολιτεία επιχειρεί για δεύτερη φορά τον ουσιαστικό υποβιβασμό του;
Ολοήμερο 10 ωρών την εβδομάδα... αυτό αξίζει στα παιδιά μας;
Αν θέλουν το καλό για τα παιδιά μας, ας τους στείλουν έγκαιρα τους δασκάλους τους. Ας απαλλάξουν τους αναπληρωτές, από την ομηρία που τους έχουν, ας φτιάξουν σύγχρονα σχολεία και ας σταματήσουν τα πειράματα και τις απίστευτες δικαιολογίες για να εφαρμόσουν τις περικοπές και τις ιδεοληψίες τους.
Γιατί οι πραγματικές μεταρρυθμίσεις στην εκπαίδευση επιτυγχάνονται όταν η Πολιτεία μεριμνά για την ύπαρξη κατάλληλων και ασφαλών σχολικών κτηρίων, πλήρως εξοπλισμένων. Όταν υπάρχουν μόνιμοι εκπαιδευτικοί από την πρώτη μέρα στα σχολεία και όχι «νομάδες» αναπληρωτές. Όταν υπάρχει πρόβλεψη για την έγκαιρη στελέχωση των σχολείων με εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής, ψυχολόγους και ειδικό βοηθητικό προσωπικό.
Η Πρόεδρος
Ευαγγελία Παπαδοπούλου
Σύλλογος ΠΕ Επαρχίας Ελασσόνας
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη